_rok
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United - Jämsänkosken Ilves
|
 |
: 23.06.2009 klo 18:59:52 |
|
Sunnuntai 14.6.2009
Ford Focus kääntyi Nokialta noin klo.05:30 kohti Tamperetta ja nappasi Tammelasta Olliverin kyytiin. Tällöin alkoi se suuri ja mahtava matka jota oltiin odotettu pitkään. Matkamme piti alunperin olla pitempi ja kyydissä piti olla muitakin mutta he joutuivat perumaan joten päätimme perua majoitukset ja lähteä matkaan autolla kaksin. Kuin lottovoitto tähän samaan väliin minun vanhempani päättivät jättää itselleni auton kahdeksi viikkoa käyttöön kun lähtivät Turkkiin metsästämään aurinkoa. Tietty sillä ehdolla että en ajele turhia ja pidän yllä heidän taloaan sen aikaa kun he ovat poissa. Hetken tilaisuutta aiemmin viikolla Olliverin kans mietittyä tulimme siihen tulokseen että parempi lähteä reissuun farmariautolla kuin A3:lla. Samalla ratkesi ongelma majoitusten suhteen. Ja mitäänhän ei kyselty vanhemmiltani. Noin 8:15 saavuimme Turun satamaan jossa hyppäsin useiden muiden foorumistien tavoin Viikkarin kyytiin ja matkustimme meren ylitse päivän ajan. Lähtökohdat olivat huikeat tälle reissulle ainakin omalta osaltani. Venäjä marssilla sain aikaisemmin viikolla hieman katu-uskottavuutta mustan silmän ansiosta. Tämän jälkeen to-pe olinkin yli 39 asteen kuumeessa ja la-su mentiin pienessä 37-38 kuumeessa. Tukholmaan saavuttuamme kävimme paikallisen BK:n ruokia maistelemas ja suuntasimme kohti Göteborii jossa oli muita Jämsänkosken Ilveksen edustajia majoittumassa Scandic hotellissa. Matka kului rattoisasti Olliverin kanssa tietovisaillessa. Kortit loppuivat kesken toisen kisan mutta sainpahan voitettua ilmaiset safkat ja ruuat itselleni. Itse löysimme itsemme noin yhden aikaa yöllä Ruotsin länsirannikolta Hard Rock cafeen edestä jossa kolleekat olivat jo hirveässä humalassa ja kutsuivat meidät hotelliinsa nukkumaan. Ei muuta ku makuupussit mukaan ja hotelliin. Uni tuli ihan hyvin sen jälkeen kun yksi meistä haki korvatulpat respasta kun eräs huoneen asukeista harrasti erittäin voimakas äänistä kuorsaamista.
Maanantai 15.6.2009
Heräilimme ajoissa ja suuntasimme kohti Skreaa missä SMJK majoittui kun olimme tehneet niin reilun tempun että otimme huostaamme laivalta lähtiessä erään Tamperelaisnelikon juotavia pari lavallista kun heidän Golffiinsa ei mahtunut. Matkalla pysähdyimme johonkin rahtareiden pitstop paikalle syömään jotain pientä ja sen jälkeen tiputimme Skrea:n alueelle juomat. Tämän jälkeen matka jatkui kohti Halmstadin ydinkeskustaa. Tämä Porin kokoinen persereikä tuotti heti alkuunsa vaikeuksia. Joku kusipää päätti ajaa automme peräpuskuriin pienen halkeaman parkkipaikalla. No vartti tuhlaantui aikaa siinä ja tämän jälkeen pääsin minäkin maisteleen alkoholia. FanZonelle tie löytyi nopeasti ja ekat tutut bongaukset tuli tehtyä heti. Oli KKKeegania ja muita tuttuja paikalla. Parhaita bongauksia oli Pepe "Vitun" Jyrgenissi ihan vitun kännissä. Kysäsin Pepelt oletkos selostuskunnoss tänään. Vastaukseksi sain "Tulesh tähhä muh viereeh illalla, shelostan shulle täshtä Saksa -Eshpanja pelin" Hymy nousi huulille kaikilla jotka kuuli tämän ja kiima alkoi muutenkin hieman nousta. Syömäs käytii jossain paikallisessa pizza mestas jossa oli tarjolla vaikka mitä. Joka toisess pizzas oli jostain syystä banaania tai maapähkinöitä?? Ruoka maistui ja matka alkoi kohti stadikkaa. Sen jälkeen itse ottelu ja ottelusta jäi päälimmäisenä mieleen uskomaton kiima Sparvin maalissa, stewari joka selätti mut kunnolla maahan maalihulinoissa ja se loppu kun Perpa tuli heittään paitaa katsomoon. Huusin Perpalle aidan päällä seisten että heitä paita mulle, Perpa osoitti sormella mua ja heitti ihan suoraa mua kohti paidan. Kun paita oli noin 20cm päässä käsistäni joku Suomijanari iski kyynerpäällä nenän varteeni ja nappas paidan ja lähti juokseen karkuun. No toinenkin silmä tummaksi.
Illalla löysimme Olliverin kans tiemme Bar Bull'sin terassille sekä Harry'siin joka olikin helvetin hyvä mesta. Wanha mestari henkinen ruokaravintola/pubi yhdistelmä toimi. Täällä meinasi tulla reissun ekat myllyt. Baaris törmäsimme kolmeen Suomalaiseen n.40-45v mieheen jotka selitti viereises pöydäs kuinka hävetti olla katsomos kun pelaajat kiitti yleisöä hävityn pelin jälkeen ja kertoivat kuinka olivat lähteneet Suomi - Venäjä pelistä 0-2 tilanteessa meneen kun heitä hävetti SMJK:n laulut, varsinkin ne laulut missä laulettiin Jari tai Samia. Myöhemmin illalla samaiset herrat kertoi kuinka hävettävää Suomen jalkapalloliiton touhu on kun he ovat palkanneet Baxterin valmetajaksi. Miehen jota eräs Britti ei edes tiennyt. Vastakysymykseen mies ei osannut vastata kun kysyin kerroppa sä yksi veikkausliiga valmentaja, yllättäen tähän mies ei osannut kertoa vastausta. Onneksi Honkalaiset(?) pelastivat iltamme "Sinä olet homo, sinä olet homo, minä myös, minä myös" Chantillä. Ilta päättyi siihen kun veimme autollemme jatkoille paikallisen 16v teinislutin jolta yllättäen ei kummallekkaan herunut mitään.
Tiistai 16.6.2009
Tiistaina heräiltyämme kävimme tsekkaan paikalliset kaupat ja suuntasimme Falkenbergiin moikkaan muita Suomalaisia. Skrea:n leirintäalueella ilta menikin sit leppoisasti tissutellen ja super telellä rankkarikisaa pelaten. Tästä illasta ei hirveästi jäänyt jälkipolville kerrottavaa. Päällimmäisenä jäi mieleen se eräs jätkä jolla oli tikit huules ja kun hän otti yhdes kisas kolme vetoa päällään kiinni. Veikkaan että taisi kirpaista hieman. Kaikinpuolin helvetin hieno päivä helvetin hienossa seurassa.
Keskiviikko 17.6.2009
Lähdimme aamusta suihkujen jälkeen kohti Göteborgii ja tuhlaileen rahojamme sinne ja valtaamaan paikallisia kaunottaria. Yllättäen rahat meni aika hyvin paikallisiin vaateliikkeisiin. Kenkää, nahkatakkia, paitaa, lippistä ja pipoo ainakin löytyi autosta kuuden tunnin shoppailun jälkeen. Tämän jälkeen suuntasimme Olliverin kanssa kohti FanZonea. Illan ekat brenkut naamaan ja sieltä paikalliseen Sportti pubiin. Ruokaa ja juomaa sekä Conf.Cup ottelu Uusi-Seelanti vs. Etelä-Afrikka oli ohjelmassa. Mietimme jo mihin suuntaamme seuraavaksi kun Olliverin paikallinen serkkupoeka soitti että "Helvetti, te ootte kuulemma täälläpäin. Minä lähden teille oppaaksi". Oskin kämpille vetään viiniä ja siitä sitten paikalliseen Onnelaan. Skumppapullo pöytään ja viinaa niin helvetisti naamaan. Muistikuvat yöstä on aivan helvetin heikot mutta jotain mitä muistan niin kerrotaan. Olliver löysi itselleen jonkun 36v milffin jota yritti epätoivoisesti lämmitellä, itse katosin vastapäiseen pubiin jossain vaihees jost löysin neljä lädiä. Kävin pienen keskustelun heidän kanssaan jonka jälkeen otin turpiini: Kysymys "wheer juu from" Vastaus "From London" Kysymys "what is juur feivorit tiim?" Vastaus "Chelsea" Kysymys "Juu fakin Chelsea wankers" + runkkuliike perään ja alkoi myllyt. Pihalle heidän lähdettyä jatkoin jostain helvetin hyvästä syystä vittuilua ja otin lisää kuokkaani. Tämän jälkeen löysin kadun varresta skootterin jonka hälyytin oli yliherkkä. Itsehän otin ilon irti ja laukaisin hälyyttimen ainakin muutamat kerrat. Samalla hukkasin Olliverin joka lähti serkkunsa ja tämän löytäneen slutin kans menemään milffin hylättyä Olliverin. Itse suuntasin autoa kohti mutta eksyin, löysin tieni Gamla Ulleville johon murtauduin jotenkin sisälle. En muista tarkalleen miten mutta siellä oltiin. Samaan aikaan toisaalla Olliver todisti vierestä kuinka serkkupoika on kovaa valuuttaa ja uittaa röhmyä naisen rakkauden kanaalissa. Lopulta löydän taksin ja saan Olliveriin yhteyden. Taksi vie meidät grillille josta saamme ruokaa ja näyttää vielä kartasta kuinka pääsemme autolle.
Torstai 18.6.2009
Heräämme aamulla autosta ihan uskomattomassa humala/rapulatilassa, tuulilasis pari parkkisakkoa ja mietimme hetken mitä tehdä. Samalla totean että olempas saanut hyvin käkeeni tai sit olen vain telonut itseni täydellisesti. Oikea olkapää ei liiku vieläkään kunnolla. Vasen kyynärpää oli helvetin kipeä ja reides hirveet skraidut jostain. Muttaa silti päätämmä että nyt suuntaamme kohti Skreaa unohtaen ruotsin 0.02%. rajan. Suihkun kautta kohti Halmstadia jossa sekavass rapulatilas löydämme itsemme SMJK porukkaan. Tällöin vuodatan ensimmäiset kyyneleeni reissulla kun eräs tuttu tulee moikkaan ja taputtaa oikeaan olkapäähäni, kipu oli sanoin kuvaamaton ja kyyneeleet vuosi ihan kivun takia. Särkylääkettä naamaan ja marssi kohti stadikkaa voi alkaa. Ottelusta jäi haikeet fiilikset mieleen, vaikkakin kauniit Honka tytöt piristi mieltä kauneudellaan. Ottelun jälkeen suuntaamme kohti autoa ja aloitamme matkan kohti Kapellskäärin satamaa josta laivamme aamulla oli lähdössä. Yö meni rapulas ajaes ja musiikkia kuunnellessa. Olimme satamas noin neljä tuntia ennen laivanlähtöä ja ehdimme nukkumaan hyvin ennen laivaa ja laivas. Joten juhannuksen viettoon pääsimme tuoreilla silmillä.
Matkamme hinta: Laivat 160e Bensa 180e Majoitus 0e Suihkut 10kr Liput 20e Shoppailuun, ruokaan ja juomaan meni rahaa noin 1000-1500e yhteensä. Varmoja lukuja ei ole, eikä varmasti tule olemaan...
Kuvia tulossa jossain vaiheessa reissusta...
niin ja ruotsis muka kaikki ennen suomea? Vitut. Lady Gagan pokerface oli vallannut kaikki radiokanavat
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.06.2009 klo 19:02:28 kirjoittanut _rok »
|
|
|
|
|
Thouni
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.
|
 |
Vastaus #1 : 23.06.2009 klo 23:25:16 |
|
Syömäs käytii jossain paikallisessa pizza mestas jossa oli tarjolla vaikka mitä. Joka toisess pizzas oli jostain syystä banaania tai maapähkinöitä??
Tälle kyllä  Pari kertaa tuli tuolla käytyä kun oli hotelli vieressä. Hiukan oli vaikea valita kun kaikissa lupaavanoloisissa pizzoissa oli mukana banaania joka ei nyt kovin hyvältä kuulostanut. Hyvät pizzat kuitenkin, mutta Pizzeria Venezia vei ylivoimaisen voiton tästä. Rapolle toki 
|
|
|
|
Lounasseuralainen
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti
|
 |
Vastaus #2 : 24.06.2009 klo 02:31:52 |
|
Olliver löysi itselleen jonkun 36v milffin jota yritti epätoivoisesti lämmitellä, itse katosin vastapäiseen pubiin jossain vaihees jost löysin neljä lädiä. Kävin pienen keskustelun heidän kanssaan jonka jälkeen otin turpiini: Kysymys "wheer juu from" Vastaus "From London" Kysymys "what is juur feivorit tiim?" Vastaus "Chelsea" Kysymys "Juu fakin Chelsea wankers" + runkkuliike perään ja alkoi myllyt. Pihalle heidän lähdettyä jatkoin jostain helvetin hyvästä syystä vittuilua ja otin lisää kuokkaani.
Itsesuojeluvaistolle toki peukut! Hauska rapo.
|
|
|
|
BrDead
|
 |
BrDead
Vastaus #3 : 24.06.2009 klo 03:05:55 |
|
Tähän asti oon pitäny rokkia jotenki järkimiehenä, mutta voi herra jumala mitä urpoilua. Ihan oikein, että sait turpiis 
|
|
|
|
abuuva
Poissa
Suosikkijoukkue: Palloliitto
|
 |
Vastaus #4 : 24.06.2009 klo 03:46:54 |
|
Hieno raportti  .
|
|
|
|
_rok
Poissa
|
 |
Vastaus #5 : 24.06.2009 klo 04:52:11 |
|
Tähän asti oon pitäny rokkia jotenki järkimiehenä, mutta voi herra jumala mitä urpoilua. Ihan oikein, että sait turpiis  Anteeksi jos olen antanut liian hyvän kuvan itsestäni sinulle.
|
|
|
|
AllanMesörs
Poissa
Suosikkijoukkue: Eversti Wolfgang Luder, Waffen-SS
|
 |
Vastaus #6 : 24.06.2009 klo 10:48:16 |
|
hieno rapo ja hienoja miehiä 
|
|
|
|
Pellikka
Poissa
|
 |
Vastaus #7 : 26.06.2009 klo 14:00:36 |
|
Samaa mieltä BrDeadin kanssa..._rok kasvamaan jonnekin!
|
|
|
|
Todo Poderoso
Poissa
Suosikkijoukkue: Allsång på Alpenhaus
|
 |
Vastaus #8 : 26.06.2009 klo 19:14:48 |
|
Ja vitut! Eipähän käy aika pitkäksi kiikkustuolissa kun on vähän mitä muistella. _rokin rapoa lukiessa oikeen pistää vihaks ettei itse päässyt reissuun. Elokuussa sitten.. 
|
|
|
|
_rok
Poissa
|
 |
Vastaus #9 : 26.06.2009 klo 21:27:41 |
|
Voin editoida reissun kuulostamaan hienolta ja tylsältä ja jättää kaikki kännikommellukset pois mutta aika tylsää luettavaa siitä sit tulee...
|
|
|
|
TKK
Poissa
|
 |
Vastaus #10 : 27.06.2009 klo 01:07:47 |
|
Lutuuria, täällä startataan kohta Rolloon. 
|
|
|
|
linko
Poissa
Suosikkijoukkue: Alasarjalutuuri
|
 |
Vastaus #11 : 30.06.2009 klo 10:03:18 |
|
_rok on ilmiselvästi hieno mies ja varmasti kova ottamaan turpaansa. Hyvä raportti 
|
|
|
|
kisumow
Poissa
|
 |
Vastaus #12 : 30.06.2009 klo 22:45:29 |
|
Tähän asti oon pitäny rokkia jotenki järkimiehenä, mutta voi herra jumala mitä urpoilua. Ihan oikein, että sait turpiis  Nuoruuden ja itsesuojeluvaiston piikkin menee. Hyvä vetä asenteella kun vielä kerkeää. Edit; Niin tai ehkä sen itsesuojeluvaiston puutteen.....
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.06.2009 klo 22:46:56 kirjoittanut kisumow »
|
|
|
|
|
Panchito Pistoles
Poissa
Suosikkijoukkue: Aina Tampere, ikuisesti United!
|
 |
Vastaus #13 : 01.07.2009 klo 13:36:09 |
|
Sunnuntai 14.6.2009
Pakko arvostaa!  Hieno mies & mahtava raportti! 
|
|
|
|
attira
Poissa
|
 |
Vastaus #14 : 02.07.2009 klo 00:50:32 |
|
Sen Perpan paidan nappas eräs toverini. Lähti juoksemaan, jotta sais vielä nimmarin paitaan.
|
|
|
|
Siperia
Poissa
Suosikkijoukkue: Kunkkis
|
 |
Vastaus #15 : 14.07.2009 klo 11:27:57 |
|
Sen Perpan paidan nappas eräs toverini. Lähti juoksemaan, jotta sais vielä nimmarin paitaan.
Vittu mikä homo sun kaveris. Mielestäni paitaa kuuluu _rokille ja jos paita ei tule postissa viikon sisään hänelle, tulemme kavereiden kanssa myllyttämään sinut ja kaverisi.
|
|
|
|
kuusysi
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajalauma
|
 |
Vastaus #16 : 14.07.2009 klo 11:56:58 |
|
Uskaltauduin viimein lukemaan raportin. Hyvää toimintaa! Itselläni on myös ollut olkapää rikki Halmstadin sekoilujen jälkeen, ei mitään tietoa mitä on tapahtunut mutta olen melko varma että se on itse aiheutettua eikä muita henkilöitä ole ollut osallisena. (Puihin teki mieli kiivetä, olisinkohan kenties tehnyt sen ja pudonnut...)
Göteborgin osiohan menikin sitten ihan selvin päin ja kevyessä morkkiksessa.
|
|
|
|
Ilmiö
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves
|
 |
Vastaus #17 : 14.07.2009 klo 12:29:00 |
|
Mahtava rapo!