Lyrete
Poissa
Suosikkijoukkue: So'ton, Valencia, Roma
|
 |
Vastaus #350 : 18.03.2012 klo 18:43:25 |
|
-95, eli syyskuussa 17 ja ettisin joukkuetta espoosta/helsingistä. Pelasin kolme-neljä vuotta Lepassa ja EBKssa mut lopetin masennuksen takia. Silti käyny aina välillä pelailemassa mut ei sen enempää. Jos ois joku nuori, rennolla meinningillä pelaava harrastesarja/alasarjajengi johon pääsis mukaan ni ois kiva. Pelasin vasenta laitaa, ja joskus paikkasin kärkenä. Lähinnä oikeajalkainen mutta kyllä vasemmallakin jonkunlaisen räpellyksen saa aikaiseksi. :p Jos vois johonkin treeneihin (?) päästä kokeilemaan, miltä tuntuu, ettei suoraan tarttis maksaa mitään ilman että tietää porukasta?
Vai onko niin että pitäs olla vanhempi? Voi laittaa YVtä.
|
|
|
|
Mustanaamio
Poissa
Suosikkijoukkue: ACM
|
 |
Vastaus #351 : 18.03.2012 klo 21:33:53 |
|
Suosittelen pois muutamista pääkaupunki seudulta (iästä riippumatta), loppuu murheet ja rumat naiset. Varsinais-Suomi dominoi!
|
|
|
|
Lyrete
Poissa
|
 |
Vastaus #352 : 19.03.2012 klo 23:13:56 |
|
Ei pääkaupunkiseudussa oo mitää vikaa. :'(
|
|
|
|
misoub
Poissa
Suosikkijoukkue: WHUFC, HIFK
|
 |
Vastaus #353 : 19.03.2012 klo 23:44:41 |
|
Ei pääkaupunkiseudussa oo mitää vikaa. :'(
Mikset vain laita esim. s-postia jonkin piirijoukkueen joukkueenjohtajalle, että olisit kiinnostunut liittymään joukkueeseen? Ei tää oo niin vaikeeta  Varsinkin kun ikäs puolesta voit pelata vielä junnuissa. EDIT: Eri asia riittääkö taso :3
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.03.2012 klo 23:47:58 kirjoittanut misoub »
|
|
|
|
|
Lyrete
Poissa
|
 |
Vastaus #354 : 20.03.2012 klo 00:54:22 |
|
Halusin vaan jotain rennomman tyylistä, kun mitä se oli sillon kun pelasin. Ja kun on niin hankala ottaa yhteyttä, kun on vaan jotenkin syvimmillään niin ujo.
|
|
|
|
|
|
Mazus
Poissa
|
 |
Vastaus #357 : 21.03.2012 klo 06:52:13 |
|
Pahamaineinen ltu III hakee hyvämaineisia pelaajia mukaansa turun piirin kutoseen. Treenejä on kerran viikossa ja pelipaikasta pääsee taistelemaan, lähes kaikilla osa-alueilla. Treenit käydään Littoisten verkatehtaan tekonurmella, kuten myös kotiottelut. Joukkueessa on hyvä yhteishenki ja yhdessä tekemisen meininki, eikä tavoitteet ole kovin korkealla. Peleihin kuitenkin tullaan antamaan parasta itsestään ja samalla nauttimaan pelaamisesta. Joukkueessa on monenlaista taitajaa, mutta meitä on liian vähän. Jos koet olevasi jonkinlainen taitaja, tule rohkeasti mukaan. Lisää infoa saa, kun ottaa yhteyttä.
|
|
|
|
_rok
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United - Jämsänkosken Ilves
|
 |
Vastaus #358 : 21.03.2012 klo 07:20:07 |
|
Erittäin täydellisen lohkon saanut FC Tribe hakee vielä muutamaa pelaajaa rinkiinsä.
Yhteydenotot privalla muhun tai nimimerkkeihin Valdanito tai mdm
Puhelinnumeroo seuran henkilöihin löydät osoitteesta fctribe.com
Hyvällä säkää saat vetää huomenna torstaina napparit jalkaan ja korkata kautes!
|
|
|
|
UnitedRule
Poissa
|
 |
Vastaus #359 : 21.03.2012 klo 13:08:14 |
|
TiPS M2 hakee veskaria ja paria kenttäpelaajaa. Reenejä 2 kertaa viikossa Tikkurilan tekonurmella ja pelit luultavasti kanssa. Joukkueen aktiivisuus treenaamisessa kovin vaihtelevaa , joten haussa innokkaita ja aktiivisia pelimiehiä jolla aikaa riittää mukavan rentoon pelailuun. Joukkue pelaa Uudenmaan 5.divisioonassa. http://tipsm2.nimenhuuto.com/ Tuolta yhteydenottoa yhteyshenkilöön tai privaa mulle.
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.03.2012 klo 13:23:01 kirjoittanut UnitedRule »
|
|
|
|
|
jormamolo
Poissa
Suosikkijoukkue: Real Madrid
|
 |
Vastaus #360 : 21.03.2012 klo 20:33:17 |
|
Haussa olisi joukkue Tampereen seudulta, tasoltaan kutos- tai vitosdivarista, ehkä myös nelosesta. Tärkeintä on, että treenejä olisi kolmisen kertaa viikossa ja siellä myös tekemisen meininki.
Olen vähän päälle parikymppinen kaveri. Jalkapalloa olen pelannut 6-vuotiaasta lähtien. Kokemusta on kutosesta aina kolmoseen asti. Aiemmin olen vaikuttanut Kaakkois-Suomen alueella, syksyllä muutin Tampereelle. Nyt on ollut pientä taukoa pelaamisesta erinäisistä syistä, mutta veri vetää taas kentälle. Pidän itseäni ihan hyvänä pelaajana, ehkä joku muukin pitää. Parhaiten pelaan topparina tai keskikentän pohjalla. Saa heittää viestiä privana.
Olen mielelläni myös itse aktiivinen, eli heitelkääpä joukkueita mainitsemillani kriteereillä, jotta voin kysellä pelipaikkaa.
|
|
|
|
BOCA TAMPERE
Poissa
Suosikkijoukkue: Unico Grande Amore,Boca Juniors,Ilves,Melde
|
 |
Vastaus #361 : 21.03.2012 klo 20:39:38 |
|
Haussa olisi joukkue Tampereen seudulta, tasoltaan kutos- tai vitosdivarista, ehkä myös nelosesta. Tärkeintä on, että treenejä olisi kolmisen kertaa viikossa ja siellä myös tekemisen meininki.
Olen vähän päälle parikymppinen kaveri. Jalkapalloa olen pelannut 6-vuotiaasta lähtien. Kokemusta on kutosesta aina kolmoseen asti. Aiemmin olen vaikuttanut Kaakkois-Suomen alueella, syksyllä muutin Tampereelle. Nyt on ollut pientä taukoa pelaamisesta erinäisistä syistä, mutta veri vetää taas kentälle. Pidän itseäni ihan hyvänä pelaajana, ehkä joku muukin pitää. Parhaiten pelaan topparina tai keskikentän pohjalla. Saa heittää viestiä privana.
Olen mielelläni myös itse aktiivinen, eli heitelkääpä joukkueita mainitsemillani kriteereillä, jotta voin kysellä pelipaikkaa.
toivottavasti jollain Kutosen tai Vitosen porukalla olis Treella mahdollisuus reenata edes kaks kertaa viikossa talvella,kevät ja kesä toki eri asia. mutta muuten kiinnostaa..eli heitä privaa mulle niin pääset Vitosen parhaaseen nippuun. -Boca-
|
|
|
|
I against I
Poissa
Suosikkijoukkue: Newcastle United
|
 |
Vastaus #362 : 22.03.2012 klo 17:39:06 |
|
Tuleva kesä kuluu kesähommissa Sievissä. Höntsääkö joku porukka Sievin kentällä vai pitääkö lähteä pidemmälle pelien perässä?
|
|
|
|
pipo-79
Poissa
|
 |
Vastaus #363 : 24.03.2012 klo 18:29:00 |
|
Pispalan Ponnistus (Pipo-79) hakee pelimihiä Tampereen 6. divariin!
Tarvetta on erityisesti maalivahdille, mutta myös muille paikoille haetaan vahvistuksia. Treenit kerran viikossa Ikurin tekonurmella ja pelit Tampereella tai naapurikunnissa. Ota yhteyttä: [email protected] /044 338 4744 Tervetuloa mukaan!
|
|
|
|
MUSTA mies
Poissa
|
 |
Vastaus #364 : 29.03.2012 klo 11:01:42 |
|
RaHi hakee 5-divariin maalivahtia Uudenmaan piiriin, pelit kotona pääasiassa nurtsilla Nummella ja vieraspelit Espoossa ja muualla läntisellä Uudellamaalla. Ilmoituksia privana kiitos.
|
|
|
|
Rene Higuita
Poissa
|
 |
Vastaus #365 : 31.03.2012 klo 21:19:47 |
|
Karakallion ykkösjoukkue FC Kyllikki hakee edelleen paria pelaajaa. Hakusessa 1-2 vahvistusta ennenkaikkea puolustukseen ja toinen maalivahtikin olisi tervetullut. FC Kyllikki pelaa Uudenmaan kutosta ja osallistunee Uusimaa Cupiin. Keväällä pelataan parit treenimatsit. YV tai [email protected]Maalivahti edelleen hakusessa.
|
|
|
|
päätykatsomo
Poissa
|
 |
Vastaus #366 : 31.03.2012 klo 22:28:13 |
|
toivottavasti jollain Kutosen tai Vitosen porukalla olis Treella mahdollisuus reenata edes kaks kertaa viikossa talvella,kevät ja kesä toki eri asia.
mutta muuten kiinnostaa..eli heitä privaa mulle niin pääset Vitosen parhaaseen nippuun.
-Boca-
Toisin se on heti Tampereen vieressä Lempäälässä missä LeKi:llä on ollut 4 harjoituskertaa viikossa  Näistä toki yksi ollut lenkki + puntti ja yksi saliharjoitus. Kaksi sitten ihan kunnon futiskentällä.
|
|
|
|
Hipsupampula
Poissa
|
 |
Vastaus #367 : 02.04.2012 klo 11:55:30 |
|
Pistetään nyt tännekin, vaikka kyse onkin harrastefutiksesta. Joukkueemme on mukana reilun kuukauden päästä alkavassa Uudenmaan harrastesarjassa, ja tarvetta on niin kenttäpelaajille kuin maalivahdillekin. Pelit yleensä Espoon Leppävaarassa, jossa joukkue pitää myös "treenejä". Taso ei ole tässä sarjassa eikä joukkueessa mikään tolkuttoman kova, joten jokainen vähänkin enemmän futista pelannut pysyy varmasti vauhdissa mukana. Myöskään iällä, poliittisilla mielipiteillä tms. ei ole merkitystä. Ainoa vaatimus on jonkinasteinen innokkuus futiksen pelaamiseen. Yhteydenotot privalla! 
|
|
|
|
BOCA TAMPERE
Poissa
|
 |
Vastaus #368 : 03.04.2012 klo 00:25:05 |
|
Toisin se on heti Tampereen vieressä Lempäälässä missä LeKi:llä on ollut 4 harjoituskertaa viikossa  Näistä toki yksi ollut lenkki + puntti ja yksi saliharjoitus. Kaksi sitten ihan kunnon futiskentällä.  Se ero on kato siinä että meillä on hauskaa,teillä ei. Me ollaan yhderssä vaparit,te ette,me juodaan ja jaetaan mimmit/kundit yhdessä,te ette..siinä on huima ero 
|
|
|
|
Janne83
Poissa
|
 |
Vastaus #369 : 10.04.2012 klo 22:47:18 |
|
Vuosien jälkeen tekis mieli taas potkia palloa, taitoa ei hirveästi ole tai juuri mitään muutakaan, mutta kohtuullinen vahtopenkin täyte ehkä juuri ja juuri. Mutta jos kentälle on pakko mennä ni ehkä puolustuksessa tai tolppien välis mieluisimmat paikat...tai oli ainakin sillon 15 vuotta sitten. Joten jos joku jokkue Tampereelta tarvii jotain näinkin hyvää pelaajaa niin voi olla yhteydessä.
|
|
|
|
jon bono jovi
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves
|
 |
Vastaus #370 : 12.04.2012 klo 18:07:45 |
|
Kaksi kenttäpelaajaa hakee harrastejoukkuetta Helsingistä. Jalkapallotaustaa löytyy junioreista reilusti, aikuisiältä vähemmän. Toinen on jokapaikanhöylä, toinen on lyhyt, ponnistusvoimaton, pääpelitaidoton keskuspuolustaja. Pallo pysyy molemmilla jalassa 6-7-divarin arvoisesti. Yhteydenotot privalla!
|
|
|
|
Norther
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Stadin Sissit
|
 |
Vastaus #371 : 15.04.2012 klo 11:44:19 |
|
Loukkaantumisia maalivahtirintamalla!! AC StaSi etsii pikaisesti 5.divaritason maalivahtia! Ykkösmaalivahdin paikka on nyt auki. Pikaiset yhteydenotot YV:llä tai www.acstasi.fi. Voit myös saapua suoraan treeneihimme, esim. tänään sunnuntaina 15.4. Töölön Pallokenttä PK7 klo 19.30-21.00, muut treeniajat löytyvät mm. nettisivuiltamme www.acstasi.fi. Seurassa ja molemmissa joukkueissamme on kauden kynnyksellä positiivinen tekemisen meininki, joten Maalivahti, tervetuloa rohkeasti mukaan!
|
|
|
|
|
Juurespihvi
Poissa
Suosikkijoukkue: Gnistan, HJK
|
 |
Vastaus #373 : 23.04.2012 klo 20:00:22 |
|
Olis joku höntsäporukka pohjois-helsingistä hakusessa. 93- syntyny ja oon pelannu fudista junnuna eri porukoissa ja viimeaikoina kavereiden kaa höntsätessä. Sopiva taso vois olla varmaan 6-7divari, tai sit joku harrastesarja. Jos olis pelipaikkaa tarjolla niin laita YV tai s-posti [email protected].
|
|
|
|
BOCA TAMPERE
Poissa
|
 |
Vastaus #374 : 24.04.2012 klo 05:19:35 |
|
Nohnoh! Et sinäkään ihan kaikkea tiedä vaikka ylivoimaisesti eniten tietoa Tampereen alasarjoista omaatkin  totta tuokin. esim viulunsoitosta en tiedä mitään ja autotkin(paitsi taksit)on hieman hakusessa  eipä tässä LeKi:a lähdetty mollaamaan,vaan omia kehumaan,juu änderständ 
|
|
|
|
|
|