Angel of the North
Poissa
Suosikkijoukkue: Seablues Seniorineuvoston Tiedottaja
|
 |
Vastaus #475 : 30.07.2006 klo 14:09:04 |
|
Surullista kyllä, tämä topic kuvaa vähän liiankin hyvin FF2:n tasoa.  Väsynyttä tulla provoilemaan täysin ulkopuolisena tänne. No onneksi voit spämmäillä ykköselle aina silloin tällöin kun se toimii. Siellä sitä todellista tasoa löytyy. :keskari: :naamis: :keskari: ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
|
Momo
Poissa
|
 |
Vastaus #476 : 30.07.2006 klo 14:10:47 |
|
Joo.. Mites mahtaa sen maalaamisen kanssa käydä jos sitten oikeasti alkaa sataa tai muutern vain näyttää siltä että vois sattaa? Kai me sit treenataan vaa..
On muuten kaalipataa odottamassa. tosin perunat on kuulemma vielä raakoi..
|
|
|
|
Uge
Poissa
Suosikkijoukkue: Seablues
|
 |
Vastaus #477 : 30.07.2006 klo 14:12:48 |
|
Joo.. Mites mahtaa sen maalaamisen kanssa käydä jos sitten oikeasti alkaa sataa tai muutern vain näyttää siltä että vois sattaa? Kai me sit treenataan vaa..
kuka soittaa mourinholle, kuka soittaa mourinholle ;D
|
|
|
|
Uge
Poissa
|
 |
Vastaus #478 : 30.07.2006 klo 14:19:48 |
|
Pete "minkki" Jokela 
|
|
|
|
Angel of the North
Poissa
|
 |
Vastaus #479 : 30.07.2006 klo 14:23:04 |
|
On muuten kaalipataa odottamassa. tosin perunat on kuulemma vielä raakoi..
Äijä söi eilen hernekeittoa ja tänään kaalipataa...  Yritätkö jotain pieremisennätystä... Syö vähän ruisleipää vielä, ja luumukiisseliä ;D Mites muuten hauva? Onko mitään yllätyksiä löytynyt sängystä?
|
|
|
|
Momo
Poissa
|
 |
Vastaus #480 : 30.07.2006 klo 14:25:21 |
|
Älä saatana.. ei sieltä sängyltä löytynyt kun se saatanan willen jättämä paskakasa.. tai oliko se sun biitti?
koira oli tosiaan eilen ihan sekaisin.. olikohan joku vieraistani raiskannut sen taannoin? Epäilen willen ja peten osallistumista johkin epäselvään.
|
|
|
|
Uge
Poissa
|
 |
Vastaus #481 : 30.07.2006 klo 14:26:45 |
|
Älä saatana.. ei sieltä sängyltä löytynyt kun se saatanan willen jättämä paskakasa.. tai oliko se sun biitti?
koira oli tosiaan eilen ihan sekaisin.. olikohan joku vieraistani raiskannut sen taannoin? Epäilen willen ja peten osallistumista johkin epäselvään.
;D "Minkki" Angel on riehunut taas
|
|
|
|
Angel of the North
Poissa
|
 |
Vastaus #482 : 30.07.2006 klo 14:27:51 |
|
Pete "minkki" Jokela  ;D Jos on jotain valitettavaa niin valittakaa parturille :keskari: Pablito ystävällisenä kaverina sen eilen meni tekemäänkin. Kiitos siitä.
|
|
|
|
Momo
Poissa
|
 |
Vastaus #483 : 30.07.2006 klo 14:28:49 |
|
Joo ei sitä elukka peteä minnekkään voi pyytää kun alkaa heti riehumaan eläimellisesti. Joku perkele oli syänyt mun namitkin
|
|
|
|
Uge
Poissa
|
 |
Vastaus #484 : 30.07.2006 klo 14:31:15 |
|
;D Jos on jotain valitettavaa niin valittakaa parturille :keskari: Pablito ystävällisenä kaverina sen eilen meni tekemäänkin. Kiitos siitä. Pablito taitaa olla aika räävitön suustaan muutaman  :n jälkeen ;D onhan toi minkki aika legendaarinen 
|
|
|
|
Momo
Poissa
|
 |
Vastaus #485 : 30.07.2006 klo 14:31:35 |
|
Senkös takia se parturi, eli ruova nieminen parkus sielä "maalaistenkapakassa"  !!  Oli muuten koomisen näköiste se.. Nyt sitten sataa täällä ainakin ihan saatanasti jo.. Kai me sitten treenataan vaan ja maalataan toiste.. käy mulle
|
|
|
|
Uge
Poissa
|
 |
Vastaus #486 : 30.07.2006 klo 14:33:08 |
|
Senkös takia se parturi, eli ruova nieminen parkus sielä "maalaistenkapakassa"  !!  Oli muuten koomisen näköiste se.. Nyt sitten sataa täällä ainakin ihan saatanasti jo.. Kai me sitten treenataan vaan ja maalataan toiste.. käy mulle Ruskolla ei sada ainakaan vielä. oliko parturina El Mausan vaimo ? ;D
|
|
|
|
Angel of the North
Poissa
|
 |
Vastaus #487 : 30.07.2006 klo 14:33:27 |
|
Tosiaan Mäki siellä huoneessa yksin oli, joten syytät nyt väärää koiraa.  Paskakasahan se oli ihan selvästi. Raiskausjutuista sen verran, että itse tulin viimeisenä kämppään sisään ja siinä vaiheessa koira oli jo ihan kusisukassa parvekkeella, joten Hylje tai Pablito on todennäköisimmät vaihtoehdot.
|
|
|
|
Momo
Poissa
|
 |
Vastaus #488 : 30.07.2006 klo 14:33:59 |
|
Vaikutti siltä kyllä
|
|
|
|
Uge
Poissa
|
 |
Vastaus #489 : 30.07.2006 klo 14:36:34 |
|
Tosiaan Mäki siellä huoneessa yksin oli, joten syytät nyt väärää koiraa.  Paskakasahan se oli ihan selvästi. Raiskausjutuista sen verran, että itse tulin viimeisenä kämppään sisään ja siinä vaiheessa koira oli jo ihan kusisukassa parvekkeella, joten Hylje tai Pablito on todennäköisimmät vaihtoehdot. pitäiskö tehdä äänestys tästä, kumpi sen koiran sitten raiskasi. ;D Veikkaan Pablito, kova puhumaan myös koirille "su casa es mi casa"
|
|
|
|
Momo
Poissa
|
 |
Vastaus #490 : 30.07.2006 klo 14:36:57 |
|
Kuules angeli...
Mitäs ne hyvät sarjat olikaan joista puhuit eilen..eli ne jota olet seurannut mm canal+ kanavilta?
Oliko se House ja joku endurence? Jälkimmäisestä en olu kuullutkaan.. Ihan vaan siksi että latailen niitä vähän koneeseeni.
|
|
|
|
Uge
Poissa
|
 |
Vastaus #491 : 30.07.2006 klo 14:38:08 |
|
minkki kattoo Entouragee, kiinni jäit ;D
|
|
|
|
Angel of the North
Poissa
|
 |
Vastaus #492 : 30.07.2006 klo 14:39:16 |
|
Senkös takia se parturi, eli ruova nieminen parkus sielä "maalaistenkapakassa"  !!  Oli muuten koomisen näköiste se.. Nyt sitten sataa täällä ainakin ihan saatanasti jo.. Kai me sitten treenataan vaan ja maalataan toiste.. käy mulle Momo, ei saa olla ilkeä. Ja sitä paitsi ei mulla ole edelleenkään mitään valitettavaa. Olen aina ollut hyvin tyytyväinen Kuplan hyvään palveluun ja parturointiin. Sanokaa vaan "minkiksi", ei kiinnosta. Joku uskaltaa sentään tehdä muutakin kuin vetää samalla jofan-potalla vuodesta toiseen tai vaihtoehtoisesti pitää mikrofonia kesät talvet... :keskari: Tullaanko silti jo kello 17.00... Sopii mulle...
|
|
|
|
Momo
Poissa
|
 |
Vastaus #493 : 30.07.2006 klo 14:41:59 |
|
Mitä se mikki-minkki sielä nyt ulvoo.. onko juoksut alkaneet sulla taas??
Kaadan kattilallisen mun kaalikeittoa sun niskaan vielä tänään! Ruisleipää ei ole
|
|
|
|
Angel of the North
Poissa
|
 |
Vastaus #494 : 30.07.2006 klo 14:44:15 |
|
minkki kattoo Entouragee, kiinni jäit ;D
Mitä vitun kiinni jäämistä siinä on ;D Äijä kuuntelee paskaa musiikkia, kiinni jäit  Surface, House ja Entourage on ihan hyviä...
|
|
|
|
Uge
Poissa
|
 |
Vastaus #495 : 30.07.2006 klo 14:58:11 |
|
Sanokaa vaan "minkiksi", ei kiinnosta. Joku uskaltaa sentään tehdä muutakin kuin vetää samalla jofan-potalla vuodesta toiseen tai vaihtoehtoisesti pitää mikrofonia kesät talvet... :keskari:
älä nyt jumalauta ala rohkaista Camp0sta, kohta se homo tulee(suuhun) stringit pelihousujen päällä kentälle :keskari: Tullaanko silti jo kello 17.00... Sopii mulle...
mä olen kentällä ainaki klo 17
|
|
|
|
Uge
Poissa
|
 |
Vastaus #496 : 30.07.2006 klo 14:58:43 |
|
Äijä kuuntelee paskaa musiikkia, kiinni jäit 
|
|
|
|
Uge
Poissa
|
 |
Vastaus #497 : 30.07.2006 klo 15:43:36 |
|
ei sada Ruskolla vieläkään, aita odottaa maalaamistaan 
|
|
|
|
juntusen miika
Poissa
|
 |
Vastaus #498 : 30.07.2006 klo 15:46:50 |
|
joo,niin se taitaa olla.eikun pensselit käteen! 
|
|
|
|
Brazier@RP-47
Poissa
Suosikkijoukkue: veni,vidi,vici
|
 |
Vastaus #499 : 30.07.2006 klo 15:54:06 |
|
Tullaanko silti jo kello 17.00... Sopii mulle...
minäkin tulen(suuhun), ajalla ei väliä
|
|
|
|
|
|