KALLEKALLE
Poissa
|
 |
Vastaus #225 : 12.07.2009 klo 13:45:40 |
|
B15-sarjassa Zenit pääsi finaaliin voittamalla HJK:n rankkareilla. Varsinainen peliaika päättyi 1-1. HJK oli pelissä mielestäni hivenen parempi, mutta maalipaikkoja ei kumpikaan oikein saanut luotua. HJK:n kärkimies nro 16 teki ottelun avausmaalin peippailemalla ensin venäläisten puolustuksen solmuun. Nro 16:lla pysyi muutenkin pallo todella hyvin hallussa, mutta löytyi sieltä toki muitakin pelimiehiä. Venäläisten tasoitus syntyi pelin lopussa hienolla tavalla. Kova veto tolpan kautta maaliin n. 16 metristä päästi venäläisten tunteet valloilleen. Rankkarit oli jännittävät, ja Klubille tarjottiin jo kovasti voittoa, mutta Zenit ne kuitenkin onnistui lopulta itselleen kääntämään.
Hyvä joukkue kokonaisuudessaan oli Klubilla kasassa, ja valmentajana näytti olevan Abdou Talat.
Onkohan tuo #16 turnauksen parhaaksi valittu Mostagh Yaghoubi.Löytyy mp:n sivuilta.Ilmeisesti turnausta varten värvätty klubiin.
|
|
|
|
Bragun Baggio
Poissa
Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi
|
 |
Vastaus #226 : 12.07.2009 klo 14:16:49 |
|
Onkohan tuo #16 oman ikäluokkansa parhaaksi valittu Mostagh Yaghoubi.Löytyy mp:n sivuilta.Ilmeisesti turnausta varten värvätty klubiin.
Korjasin hieman, mutta sama pelaaja kuitenkin kyseessä. Tuskin on pelkästään Hesa Cupia varten Klubiin "värvätty", eli eiköhän ole ihan pysyvä siirto.
|
|
|
|
Concentrate
Poissa
|
 |
Vastaus #227 : 12.07.2009 klo 16:19:10 |
|
Eli honka/magic nousee 100% varmuudella ykköseen syksyllä!
No sillähän ei ole enää väliä, koska ensi vuonna Magiclaiset ovat jo A-junnuja.
|
|
|
|
Kepes
Poissa
|
 |
Vastaus #228 : 12.07.2009 klo 16:41:29 |
|
No sillähän ei ole enää väliä, koska ensi vuonna Magiclaiset ovat jo A-junnuja.
Mutta on se aina hienoa jättää divaripaikka tuleville sukupolville. Siihen Magicissä varmasti pyritään syksyllä, varsinkin upean HC-voiton jälkeen.
|
|
|
|
Tommy Tykki
Poissa
|
 |
Vastaus #229 : 12.07.2009 klo 16:42:36 |
|
1. No vaikka olisi Cup huuma päällä niin kovatasoisen turnauksen finaalissa ei pitäisi pelata tusina brasseja vastassaan B2-divari jengi, vai? Kertoo yksinkertaisesti siitä että nämä vanhemmat ikäluokat eivät kerää nippuja jotka houkuttelisivat mukaansa muita kovia.
2. Hinta on määritetty korkeaksi, sillä Helsinki Cup on kallis turnaus myös järjestäjien puolelta, siellä tehdään aivan lukematon määrä talkootyötä... Hintaa ei voida siis paljon alemmaksi laskea, mutta monelle joukkueelle tuo hinta on liian iso kynnys.
3. Kenttätilanne on Helsingin piirissä kuitenkin parantunut huomattavasti esimerkiksi kymmenen vuoden takaisesti, eteenpäin ollaan menossa mutta mikään ei valitettavasti tapahdu hetkessä. Kenttätilanteen parantamiseen voisi auttaa Espoon kenttien paluu turnaukseen, nyt käytännössä vain Käpylässä ja Pallokentällä on todella hyvät nurmet. Mutta tänä vuonna lähdettiin siitä että Helsinki Cup pelataan Helsingissä.
Kiitos. En jaksa jatkaa koska huomaan tilanteen olevan ennallaan. Kannattaa harkita jatkoa tässä muodossa. Hyvä puoli on nämä uudet erilliset kansainväliset turnaukset.
|
|
|
|
Concentrate
Poissa
|
 |
Vastaus #230 : 12.07.2009 klo 16:43:43 |
|
Mutta on se aina hienoa jättää divaripaikka tuleville sukupolville. Siihen Magicissä varmasti pyritään syksyllä, varsinkin upean HC-voiton jälkeen.
No se on totta.
|
|
|
|
Flowerboy_96
Poissa
|
 |
Vastaus #231 : 12.07.2009 klo 23:01:04 |
|
Pikku linnut lauloivat, että "vähän" vahvistuksia oli tullut B-sm:stä
|
|
|
|
ustez
Poissa
Suosikkijoukkue: Honka Magic
|
 |
Vastaus #232 : 13.07.2009 klo 00:58:35 |
|
Tais olla 2 pelaajaa B-SM:stä. Muuten Magicin omalla ringillä pojat hoitivat homman kotiin. Turha tästä nyt on väitellä, Magic voitti HesaCupin, hyväksykää se, Magic on paras, te ootte paskoja, jos ette kestä sitä ni voivoi. Itse ainakin annan täyden kunnioituksen joukkueelle. Hienoa peliä, vihdoin tämäkin joukkue on oppinut tekemään paikoista maalit, se kun on aina ollut ongelmana, mitä itse olen kys. joukkueen pelejä käynyt katsomassa. Omalla pelillä, mitä hesacupissa nähtiin, taikurit ovat todellakin kovia!
|
|
|
|
Pyrkka
Paikalla
Suosikkijoukkue: Sadik, Carroll & Vertainen
|
 |
Vastaus #233 : 13.07.2009 klo 01:11:29 |
|
Tais olla 2 pelaajaa B-SM:stä. Muuten Magicin omalla ringillä pojat hoitivat homman kotiin. Turha tästä nyt on väitellä, Magic voitti HesaCupin, hyväksykää se, Magic on paras, te ootte paskoja, jos ette kestä sitä ni voivoi. Itse ainakin annan täyden kunnioituksen joukkueelle. Hienoa peliä, vihdoin tämäkin joukkue on oppinut tekemään paikoista maalit, se kun on aina ollut ongelmana, mitä itse olen kys. joukkueen pelejä käynyt katsomassa. Omalla pelillä, mitä hesacupissa nähtiin, taikurit ovat todellakin kovia!
Moi Honkan Magicin pelaaja! 
|
|
|
|
kastemato
Poissa
|
 |
Vastaus #234 : 13.07.2009 klo 01:16:39 |
|
Moi Honkan Magicin pelaaja!  Eli sillä on Hesa Cupin voittoja yksi enemmän kuin sulla!
|
|
|
|
ustez
Poissa
|
 |
Vastaus #235 : 13.07.2009 klo 01:20:44 |
|
Moi Honkan Magicin pelaaja!  En kyllä itse joukkueessa pelaa. Mutta joo, Magicin pojilla mitallit kaulassa ja poika kotona, sulla ei, vituttaako?
|
|
|
|
costoleta
Poissa
|
 |
Vastaus #236 : 13.07.2009 klo 01:59:01 |
|
Faktahan on se, että B17-sarja oli oikeastaan täysfloppi. Ja en tarkoita nyt mitenkään sitä että Magic voitti, vaan että turnauksessa ei ollut mukana yhtäkään SM-tason joukkuetta ja vain muutama ennalta kova suomalaisjengi, Hongat ja PK-35. Toki akatemiaturnaus saattoi viedä oman osuutensa osallistujista, mutta tottahan se on että B17-sarjan yleinen taso verrattuna esim B15-sarjaan on pöyristyttävä.
|
|
|
|
Tommy Tykki
Poissa
|
 |
Vastaus #237 : 13.07.2009 klo 08:27:17 |
|
Eli sillä on Hesa Cupin voittoja yksi enemmän kuin sulla!
Mitä olen kuullut niin ainakin yhdellä Magicin pelaajalla on ennestään jo HC-voitto taskussa.
|
|
|
|
Kepes
Poissa
|
 |
Vastaus #238 : 13.07.2009 klo 10:10:38 |
|
Kaksi vahvistusta. Varmaan mielestäsi aivan kohtuuton määrä? Faktahan on se, että B17-sarja oli oikeastaan täysfloppi. Ja en tarkoita nyt mitenkään sitä että Magic voitti, vaan että turnauksessa ei ollut mukana yhtäkään SM-tason joukkuetta ja vain muutama ennalta kova suomalaisjengi, Hongat ja PK-35. Toki akatemiaturnaus saattoi viedä oman osuutensa osallistujista, mutta tottahan se on että B17-sarjan yleinen taso verrattuna esim B15-sarjaan on pöyristyttävä.
PK/2:stakin voi pitää jopa SM-tason joukkueena. PK/1 nousi SM-sarjaan, mutta kakkonen jäi parin pisteen päähän. Mukana HC:ssa niitä pelaajia ykkösestä, jotka eivät mahtuneet akatemia lopputurnaukseen. Haluaisin nyt vihdoin kuulla jonkinlaisen rapon tuosta PK - Corca pelistä. En vain voi uskoa, miten myllypurolaiset onnistuivat pupeltamaan 0-3 numerot. HPS/Vihreässä oli divariapelaajia, samoin myös Honka/Stingersillä. Slovakit toivat vielä osaamista Keski-Euroopasta, mutta siihen se sitten jääkin. 32 joukkueen joukossa oli noin 5 enemmän tai vähemmän kovaa. Allekirjoitan boldatun osan täysin. Mitä olen kuullut niin ainakin yhdellä Magicin pelaajalla on ennestään jo HC-voitto taskussa.
Kyllä. Tätä ennen Magicin pelaajilla ollut vain hopeata katkerasta finaalitappiosta vuonna 2004 Smenalle.
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.07.2009 klo 10:11:56 kirjoittanut Kepes »
|
|
|
|
|
Suurin
Poissa
|
 |
Vastaus #239 : 13.07.2009 klo 11:15:59 |
|
Moi finaalin jälkeen kenttää ympäri juossut toppari! 
|
|
|
|
Suurin
Poissa
|
 |
Vastaus #240 : 13.07.2009 klo 11:17:58 |
|
kuitenkin esim. LPS:llä oli mukana HJK BSM -jätkiä kuuleman mukaan
Vaikka asia on jo loppuun purnattu, niin saanen kysyä, mistä tälläsen "huhun" tempasit?
|
|
|
|
sammyx
Poissa
Suosikkijoukkue: COYS
|
 |
Vastaus #241 : 13.07.2009 klo 13:30:59 |
|
Vaikka asia on jo loppuun purnattu, niin saanen kysyä, mistä tälläsen "huhun" tempasit?
Ei nyt välttämättä SM jätkiä ole, mutta eikös LPS:ssä pelaa aika paljon esim. entisen HJK Laajasalon pelaajia?
|
|
|
|
costoleta
Poissa
|
 |
Vastaus #242 : 13.07.2009 klo 14:47:43 |
|
Kaksi vahvistusta. Varmaan mielestäsi aivan kohtuuton määrä?
PK/2:stakin voi pitää jopa SM-tason joukkueena. PK/1 nousi SM-sarjaan, mutta kakkonen jäi parin pisteen päähän. Mukana HC:ssa niitä pelaajia ykkösestä, jotka eivät mahtuneet akatemia lopputurnaukseen. Haluaisin nyt vihdoin kuulla jonkinlaisen rapon tuosta PK - Corca pelistä. En vain voi uskoa, miten myllypurolaiset onnistuivat pupeltamaan 0-3 numerot. HPS/Vihreässä oli divariapelaajia, samoin myös Honka/Stingersillä. Slovakit toivat vielä osaamista Keski-Euroopasta, mutta siihen se sitten jääkin. 32 joukkueen joukossa oli noin 5 enemmän tai vähemmän kovaa. Allekirjoitan boldatun osan täysin.
Kyllä. Tätä ennen Magicin pelaajilla ollut vain hopeata katkerasta finaalitappiosta vuonna 2004 Smenalle.
Rapoa kehiin, paikallaolleet?
|
|
|
|
Flowerboy_96
Poissa
|
 |
Vastaus #243 : 13.07.2009 klo 15:03:34 |
|
Ne linnut kerto et oli enemmän ku 2, mutta voi olla että nw oli vääräs
|
|
|
|
sammyx
Poissa
|
 |
Vastaus #244 : 13.07.2009 klo 15:17:19 |
|
Ne linnut kerto et oli enemmän ku 2, mutta voi olla että nw oli vääräs
3 jätkää sm:stä, joista yksi lähti matkalle kesken turnauksen ja 3 jätkää B1 joukkueesta, jotka kaikki pelasivat "taikureissa" vielä viime vuonna.
|
|
|
|
Suurin
Poissa
|
 |
Vastaus #245 : 13.07.2009 klo 15:43:25 |
|
Ei nyt välttämättä SM jätkiä ole, mutta eikös LPS:ssä pelaa aika paljon esim. entisen HJK Laajasalon pelaajia?
Kyllä osuit naulan kantaan, LPS koostuu lähes kokonaan näistä vanhoista Laajasalon sälleistä. Tämä vastaa SM-tasoa, olet oikeassa
|
|
|
|
ustez
Poissa
|
 |
Vastaus #246 : 13.07.2009 klo 15:54:57 |
|
Moi finaalin jälkeen kenttää ympäri juossut toppari!  Edelleenkään, en pelaa Magicissa. Hienot tuuletukset kyllä tuolla topparilla oli.
|
|
|
|
zergu
Poissa
|
 |
Vastaus #247 : 13.07.2009 klo 17:03:41 |
|
Korjasin hieman, mutta sama pelaaja kuitenkin kyseessä. Tuskin on pelkästään Hesa Cupia varten Klubiin "värvätty", eli eiköhän ole ihan pysyvä siirto.
Mosa on muuttanu pysyvästi Helsinkiin Mikkelistä, klubissa on jätkän tarkotus pelata
|
|
|
|
MARADONNA
Poissa
|
 |
Vastaus #248 : 13.07.2009 klo 17:09:39 |
|
Saako pelata hjk:ssa Kai Palmanissa?
|
|
|
|
sammyx
Poissa
|
 |
Vastaus #249 : 13.07.2009 klo 17:14:56 |
|
Edelleenkään, en pelaa Magicissa. Hienot tuuletukset kyllä tuolla topparilla oli.
Samainen kaveri valittiin B-17 sarjan parhaaksi pelaajaksi.
|
|
|
|
|
|