Ensi kerralla sitten kannattajien hulinoista saman kerran yhtä loistavia kuvia kuin kenttätapahtumista, niin avot : ylos: Tämän kerran annetaan anteeksi...
Ei voi mitään. Peli vie sen mielenkiinnon yhä melkein kokonaan, eikä katsojiin oikein muista kiinnittää huomiota. Edistystä kuitenkin viime vuodesta, eikö?

Soihdut vähän vilahtelee niin tällä ollaan pöksyt märkinä oli kysessä mikä laji tahansa. En ymmärrä.
Varoitus: seuraa periaatteessa vakavissaan, mutta kieli vakaasti poskessa kirjoitettu "analyysi". Älkää vedelkö palkokasveja poikittain hengitystiehyisinne.
Itsekin olen pitempään ihmetellyt, että mikä niissä soihduissa niin hienoa on, mutta olen päättänyt olla lopettaa asian pähkäilyn.
Soihdut kun tuntuvat kuuluvan ns. makukysymyksiin. Kun muuten tolkkujen tuttujen ja puolituttujen kanssa keskustellessa on tarpeeksi useasti kuullut soihtujen "luovan tunnelmaa", niin kaipa se (mielipide) on uskottava todeksi.
Katsojan silmissähän se kauneus on. Huonona analogiana käytettäköön vaikka Matrix vertausta. Itse pidän sci-fistä ja serkkuni toimintaleffoista -> vähemmän yllättävästi siis minä pidin Matrixin ekasta puolikkaasta serkkuni toisesta. Serkkuni mielipide on siis selkeästi (

) väärä sekä hänen makunsa elokuvien suhteen huono, mutta se ei kuitenkaan tee häntä minua tyhmemmäksi, huonommaksi tjsp.
Ehkäpä se mitä honkalan ja Kaljapallon(?) tapaiset lutuurimiehet näkevät toiminnassa on lähempänä tätä...

... ja tämä sitä, millaisena toiminnan huonot puolet näyttävät soihduista vähät välittävän (kuten minun) silmiin...

Tällaista lutuuria vastaanhan en uskoisi kenelläkään olevan mitään?

Muok. Katos vaan, Elisan (näppituntumalta) suht epämiellyttävä kotisivutila palvelu tuntuisi toimivan etälinkitykseenkin. Pitäisiköhän jopa tutustua palveluun. *tähän se silmienpyörittely hymiö*