Luigi
Poissa
|
 |
Vastaus #125 : 09.12.2006 klo 18:49:01 |
|
Hulinaa! ;D 
|
|
|
|
Dickinson
Poissa
Suosikkijoukkue: Mikaela Ingberg
|
 |
Vastaus #126 : 09.12.2006 klo 18:49:45 |
|
Huikeeta FATMAN  On aina hienoa, kun pelaajat kirjoittavat itse kuulumisia tänne.  Ja ottaa siinä sivussa vähän brenkkua! 
|
|
|
|
Mazaa
Poissa
|
 |
Vastaus #127 : 09.12.2006 klo 19:03:56 |
|
Enhan mina nyt jumalauta ole mikaan Lehtinen!! Olen Patrik Hakans ja mulla on taalla niin kivaa hihi.. ... ;D ;D Just Kevin Phillips kaveli tosta ohi ja tarjosin sillekin  , mutta se ei ottanu. En ymmärrä.
|
|
|
|
Mikaeli
Poissa
|
 |
Vastaus #128 : 09.12.2006 klo 19:21:10 |
|
Enhan mina nyt jumalauta ole mikaan Lehtinen!! Olen Patrik Hakans ja mulla on taalla niin kivaa hihi.. ... ;D ;D Just Kevin Phillips kaveli tosta ohi ja tarjosin sillekin  , mutta se ei ottanu. FATMANille propsit KAHAKAlta  Tää menee forumin legendatopicien valittuun joukkoon! Lehtisen ja BB Hollen liigaristeilyn jälkeisille hulinoille varaukseton 
|
|
|
|
Jude
Poissa
|
 |
Vastaus #129 : 09.12.2006 klo 19:24:01 |
|
Enhan mina nyt jumalauta ole mikaan Lehtinen!! Olen Patrik Hakans ja mulla on taalla niin kivaa hihi.. ... ;D ;D Just Kevin Phillips kaveli tosta ohi ja tarjosin sillekin  , mutta se ei ottanu. 
|
|
|
|
FATMAN
Poissa
Suosikkijoukkue: "Has the cat got your tongue"
|
 |
Vastaus #130 : 09.12.2006 klo 19:25:28 |
|
En tarkoita, etta olen humalassa. Ajattelin uskotella, etta olenkin hakansin pate ja minahan en veda viinaa vaan... No leikki sikseen, kun sienet loppu. Yhta asiaa vaan ihmettelen. Mikali oikeasti olen se henkilo joka olen vaittanyt olevani ja piristanyt teidan paivaanne kirjoittelemalla vahan raisummin, niin miksi esim. JII alkoi heti olla innoissaan asian viemisesta lehtiin? Mulla on paljon muutakin kerrottavaa, joka tulee aina kuitenkin olemaan epavirallista ja jos sita mentaisiin kysymaan Villelta itseltaan han ei tietaisi asiasta holkasen polaysta. Ei han han mitaan tallaisesta tieda. Se olisi sitten "ICECOLD PERFORMANCEA" taas. Hyvat tarinat voivat olla taman topicin rikkaus, mutta jos joku ryhtyy oikein Sherlock Holmesiksi niin yhta hyvin en kirjoita sitten tanne enaa. Enhan mina nyt ole Ville  toinen laski vaan taalta Yorkshiresta. Fatsy
|
|
|
|
Homo Sapiens
Poissa
|
 |
Vastaus #131 : 09.12.2006 klo 19:28:24 |
|
Vuoden forumisti, anyone?
|
|
|
|
Jude
Poissa
|
 |
Vastaus #132 : 09.12.2006 klo 19:28:54 |
|
|
|
|
|
FATMAN
Poissa
|
 |
Vastaus #133 : 09.12.2006 klo 19:31:15 |
|
Mukana olivat:
Holle, Ville, jasen J, Peter Rosenbrojer, Jari Kurri ja Suomenmestaruuspokaali. Myos Vili Savolainen liittyi seurueen villiin tanssiin (vanhemmat henkilot eivat hyppineet poydilla) ja tarjosi pokaalille tupakkaa, jota se polttikin ketjussa koko yon aina MC Donaldsille asti. Sm-pokaalin toisen pelaajan suussa on naet rookinmentava aukko!
|
|
|
|
Bristol Rovers
Poissa
|
 |
Vastaus #134 : 09.12.2006 klo 19:31:22 |
|
FATMAN ;D  Näin FATMANin veikkausliiga-risteilyllä.. Kysyin häntä huoltajakseni, kun ei ollut vaadittavaa ikää..
|
|
|
|
^amoresperros^
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkue & Fútbol Club Barcelona
|
 |
Vastaus #135 : 09.12.2006 klo 19:32:25 |
|
Mulla on paljon muutakin kerrottavaa, joka tulee aina kuitenkin olemaan epavirallista ja jos sita mentaisiin kysymaan Villelta itseltaan han ei tietaisi asiasta holkasen polaysta. Ei han han mitaan tallaisesta tieda. Se olisi sitten "ICECOLD PERFORMANCEA" taas.
Miten ois Icecold perfomancea siitä sluttijutusta Sheffieldin ajoilta? Olisi mielenkiintoista kuulla "omin sanoin" jutusta ennemmin kuin mitä lehtien välityksellä oli.
|
|
|
|
Edmundo
Paikalla
|
 |
Vastaus #136 : 09.12.2006 klo 19:32:53 |
|
FATMANille ja Lehtiselle molemmille  Kai te voitte juoda samasta tuopista? 
|
|
|
|
Le God
Poissa
Suosikkijoukkue: Hard Bass
|
 |
Vastaus #137 : 09.12.2006 klo 19:33:21 |
|
Mukana olivat:
Holle, Ville, jasen J, Peter Rosenbrojer, Jari Kurri ja Suomenmestaruuspokaali. Myos Vili Savolainen liittyi seurueen villiin tanssiin (vanhemmat henkilot eivat hyppineet poydilla) ja tarjosi pokaalille tupakkaa, jota se polttikin ketjussa koko yon aina MC Donaldsille asti. Sm-pokaalin toisen pelaajan suussa on naet rookinmentava aukko!
Nyt tais mennä Savolaiset sekaisin.
|
|
|
|
misteri
Poissa
Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money
|
 |
Vastaus #138 : 09.12.2006 klo 19:34:06 |
|
Yhta asiaa vaan ihmettelen. Mikali oikeasti olen se henkilo joka olen vaittanyt olevani ja piristanyt teidan paivaanne kirjoittelemalla vahan raisummin, niin miksi esim. JII alkoi heti olla innoissaan asian viemisesta lehtiin?
Hyvat tarinat voivat olla taman topicin rikkaus, mutta jos joku ryhtyy oikein Sherlock Holmesiksi niin yhta hyvin en kirjoita sitten tanne enaa. Fatsy
ANNA TULLA, "viedään lehtiin" toimittajille :keskari:
|
|
|
|
Jii
Paikalla
|
 |
Vastaus #139 : 09.12.2006 klo 19:43:12 |
|
Yhta asiaa vaan ihmettelen. Mikali oikeasti olen se henkilo joka olen vaittanyt olevani ja piristanyt teidan paivaanne kirjoittelemalla vahan raisummin, niin miksi esim. JII alkoi heti olla innoissaan asian viemisesta lehtiin?
En minä tästä kauhean innoissani ole :  Aika outoa käytöstä vain aikuiselta mieheltä, ja vielä (muka) huippu-urheilijalta.
|
|
|
|
Le God
Poissa
Suosikkijoukkue: Hard Bass
|
 |
Vastaus #140 : 09.12.2006 klo 19:45:09 |
|
Itse en ole kovinkaan innoissani tuosta parkumisestasi.
|
|
|
|
misteri
Poissa
Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money
|
 |
Vastaus #141 : 09.12.2006 klo 19:49:01 |
|
Leonoffin tilalla nyt voisi olla tuossa kuka vain. Pointti on, ettei tuollainen käytös ole kovin fiksua henkilöltä, joka kuitenkin on jossain määrin julkisuudessa.
CRY ME A RIVER :keskari:
|
|
|
|
Jii
Paikalla
|
 |
Vastaus #142 : 09.12.2006 klo 20:00:00 |
|
onko siistiä olla kova jätkä netissä : 
|
|
|
|
zolt
Poissa
Suosikkijoukkue: leicester city rapers
|
 |
Vastaus #143 : 09.12.2006 klo 20:06:36 |
|
Nyt tais mennä Savolaiset sekaisin.
eipä mennyt: tuo tais olla liigan päättäjäisristeilyn jälkeinen ilta eräässä helsinkiläisessä yökerhossa? vai oliko Fatman?paikalla oli kyllä porukkaa tasaisesti yli seurajoukkuerajojen, ja mm. vili tanssahteli "lehtisen" seurueen pöydällä... hirveesti en kyllä ko.illasta muista, olin aikas bleksit...
|
|
|
|
suomifutiksen Janne Tähkä
Poissa
|
 |
Vastaus #144 : 09.12.2006 klo 20:27:32 |
|
onko siistiä olla kova jätkä netissä :  Sama. Leonoffiin kohdistuneille henkilökohtaisuuksille  Muuten 
|
|
|
|
kinkladze
Poissa
|
 |
Vastaus #145 : 09.12.2006 klo 20:52:04 |
|
En usko että on Lehtinen. Edes Lehtinen ei ole noin kusipää.  :keskari:
|
|
|
|
Mazaa
Poissa
|
 |
Vastaus #146 : 09.12.2006 klo 20:54:16 |
|
FATMANille  näistä kirjoituksista.
|
|
|
|
FATMAN
Poissa
|
 |
Vastaus #147 : 09.12.2006 klo 20:58:49 |
|
Onko siistia olla kova jatka netissa? Onko sopivaa kaytosta aikuiselta miehelta? Kuule JII. Kerroppa ensin oma nimesi raukkis. Jos haet Leonoffin tuohon nokan eteen niin voin sanoa samat pain naamaa. Ei siina sen kummempaa ole. Han ei ilmeisestikaan arvostanut vastapuoltaan esittaessaan naurettavan tarjouksensa. Pitaisiko tassa nyt jumalauta ruveta joksikin sydanystavaksi vai. Mikali on jotain patoja niin taalla saa asian sanottua ja luulempa, etta se menee viela perillekin. Honka ei mene Championsliigaan ihan 5 vuoteen  , Honka ei tuolla miehistolla voita mestaruutta  , Bana on suomen paras valmentaja ;D, Leonoff huonoin neuvottelija  , Harjumpaa on suupaltti, mutta loistava markkinointi- ihminen ja Pakarinen hiljainen nero kirstun paalla. Mikali Honka vahvistuu, niin Bana osaa valmentaa sen mestariksi. Championsliiga on kuitenkin toiveunta. Unelmia pitaa kuitenkin olla, joten sille  Tuossa on Nostradamus Fatsyn ennustus tulevaksi 5v kaudeksi. 
|
|
|
|
FATMAN
Poissa
|
 |
Vastaus #148 : 09.12.2006 klo 21:00:55 |
|
Kinkylle tiedoksi:
kay joskus vaivihkaa ilmoittautumassa taman viestin oletetulle kirjoittajalle. Lupaan etta saat turpaasi.
|
|
|
|
kinkladze
Poissa
|
 |
Vastaus #149 : 09.12.2006 klo 21:01:03 |
|
Miksi ruikutat netissä? Mikset mene sanomaan noita solvauksia päin naamaa? Olet pelkkä mikkihiiri. Pelle!  :keskari:
|
|
|
|
|
|