FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.08.2025 klo 07:27:37 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: atletico madrid,lippuja ja sun muuta?  (Luettu 2183 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
futiskoutsi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: tottenham,Tps,

: 30.01.2009 klo 23:55:13

oisko jollain tietoa mistä saa ja miten kannatta paikan päälle mennä atleticon peleihin?onko joku jo käynyt?lisäksi ois kiva tietää onko muita atleticon kannattajia täällä suomen maassa....
Iker

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Los Blancos

Vastaus #1 : 31.01.2009 klo 14:19:27

oisko jollain tietoa mistä saa ja miten kannatta paikan päälle mennä atleticon peleihin?onko joku jo käynyt?lisäksi ois kiva tietää onko muita atleticon kannattajia täällä suomen maassa....
En ole Atleticon kannattaja, mutta yhden matsin olen Vicente Calderonilla nähnyt, Atlético-Real viime syksynä. Liput sain hommattua matkatoimiston kautta. Ainakin isoihin matseihin (Real Madrid, Barca, UCL) kannattaa liput varata ennakkoon, mutta johonkin ihan perusliigamatsiin luulisi lippuja saavan kohtalaisen helposti ottelua edeltävällä viikolla tai ottelupäivänä.
Juike
Vastaus #2 : 01.02.2009 klo 12:16:27

Itse kävin 2007(?) syksyllä katsoo ottelun Villarealia vastaan ja matsipäivänä kävin ostaa liput eikä mitään ongelmaa.
Etzo

Poissa Poissa

Vastaus #3 : 01.02.2009 klo 12:34:10

http://www.spainticketbureau.com/EN/Tickets/At.-de-Madrid/8/Participante.aspx

Tuolta saa melko vaivattomasti lippuja isompien seurojen peleihin. Hinta on paikoin sangen korkea, sillä se kattaa itse ottelulipun ja myös kierroksen stadionilla sekä museossa.
Osku

Poissa Poissa

Vastaus #4 : 01.02.2009 klo 14:09:07

Jos matsi ei ole Realia tai Barca vastaan liput saa ostettua paikanpäältä. Kannataa mennä stadikalle ostamaan. Aukioloajat löytyvät atletin nettisivuilta. Vicente calderonille ja Atleticolle  Ylos
« Viimeksi muokattu: 01.02.2009 klo 14:14:21 kirjoittanut Osku »
Jackson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Inter Turku, BVB

Vastaus #5 : 01.02.2009 klo 18:26:06

Itse olen myös menossa Madridiin ja tarkoituksena olisi päästä katsomaan 17.5 sunnuntaina Atletico-Valencia peliä. Olen tulossa kaupunkiin vasta 16.5. Vieläkö silloin on hyvät mahdollisuudet saada lippuja normaalista lipunmyynnistä?? Pelihän saattaa olla jo lauantainakin....
^amoresperros^

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkue & Fútbol Club Barcelona

Vastaus #6 : 02.02.2009 klo 18:45:46

Itse olen myös menossa Madridiin ja tarkoituksena olisi päästä katsomaan 17.5 sunnuntaina Atletico-Valencia peliä. Olen tulossa kaupunkiin vasta 16.5. Vieläkö silloin on hyvät mahdollisuudet saada lippuja normaalista lipunmyynnistä?? Pelihän saattaa olla jo lauantainakin....
Niinpä. Itse jo vastasitkin, että peli voi hyvin olla jo lauantaina. Lippujen saanti riippuu myös siitä, että onko pelissä vielä millaisia panoksia, jos satutaan pelaamaan sunnuntaina sen verran myöhään, että ehdit paikan päälle.

Sivuja: [1]

Siirry: