Mä oon pitäny selostaja Kallströmiä ihan asiantuntevana, mutta tänään höpisi jatkuvasti kuinka Haka hallitsi tätä peliä koko ajan. Selostuskopista näytti ehkä erilaiselta kuin ruudusta, mutta minä näin, että hallintahetkensä ja paikkansa oli molemmilla ja täysin tasahuonoja molemmat. KTPn molari oli kyllä heidän pelastajansa, hakalla sen tehtävän hoiti Dantas.
Noh, vaikka Hakakin umpisurkea oli, niin se loi pitkin ottelua semmoisen tukun paikkoja, että edes auttavalla viimeistelyllä olisi noista pitänyt vähintään pari kertaa laittaa pallo nuottaan. KTP:llä oli omat hetkensä, mutta varsinaista painetta se ei kyllä Hakan maalille saanut luotua viimeistä 10+ lisäaika lukuunottamatta, ja tuonakin aikana Hakalla oli useampi hyvä paikka niitata ratkaisu.
Siitä ollaan samaa mieltä, että kentän parhaat pelaajat löytyy Kotkan maalilta ja Hakan topparilinjasta. Hughes otti sen yhden torjunnan, mutta se piti ottaakin, kun kotkan janari laukoi täysiä päin.
Jos haluaa päivän naurut, niin käykääpä flashscore.com katsomassa kenellä on ottelun paras arvosana