Ripa Vlk
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Haka
|
 |
Vastaus #1050 : 11.05.2025 klo 17:09:31 |
|
Jos olisi ihannetilanne ja kaikki olisivat käytettävissä niin avaus menisi mielestäni näin:
Multanen Seijdu. DA Sylva Okyero. Bulkakov
Romero
Talo. Almen. Friberg. Purosalo
Lepola
Hakkaan kanssa muuten samaa mieltä, mutta Friban tilalle Dantas. Friballa nyt muutama moka ja Dantas pelaa useammin ylöspäin, ei varmistele alaspäin kuten Friberg. Dantas myös viimeisteli viime kaudella 2 maalia, Friba yhden.
|
|
|
|
nnicod55
Poissa
|
 |
Vastaus #1051 : 11.05.2025 klo 22:30:55 |
|
Vielä liian aikaista keulia, mutta kun Hakan kakkonen voittanut ensimmäiset neljä Kolmosen peliä niin onko RY:llä varaa nousta Kakkoseen jos lohko voitetaan ja karsintoihin mennään? Oy ei välttämättä kauheasti enempää pysty tukemaan mitä nyt?
|
|
|
|
peled
Poissa
|
 |
Vastaus #1052 : 11.05.2025 klo 23:37:53 |
|
Vielä liian aikaista keulia, mutta kun Hakan kakkonen voittanut ensimmäiset neljä Kolmosen peliä niin onko RY:llä varaa nousta Kakkoseen jos lohko voitetaan ja karsintoihin mennään? Oy ei välttämättä kauheasti enempää pysty tukemaan mitä nyt?
Toivotaan, olisi tärkeää ajatellen omaa juniorituotantoa.
|
|
|
|
Silverado
Poissa
|
 |
Vastaus #1053 : 11.05.2025 klo 23:45:32 |
|
Muuten sama, mutta edelleen Hughes ulottuvampana maaliin
|
|
|
|
Lauriolli
Poissa
|
 |
Vastaus #1054 : 13.05.2025 klo 13:42:37 |
|
Jos olisi ihannetilanne ja kaikki olisivat käytettävissä niin avaus menisi mielestäni näin:
Multanen Seijdu. DA Sylva Okyero. Bulkakov
Romero
Talo. Almen. Friberg. Purosalo
Lepola
Vasen pakki: vaikea paikka tällä hetkellä. Sinne olisi tarjolla Sallinen, Houston, Mömmö, Talo. Ja oikeastaan noista ei kukaan ole koulutukseltaan vasen pakki. Mömmö on enemmän kuitenkin Winger, Sallinen joka paikan höylä ja Houston vaihtomies. Joten talo sinne.
Toppari osastolla on hyvä tilanne. Kaikki neljä (Almen, Friberg ja Dantas, Talo) voisivat olla avauksessa.
Keskikentän keskustaan on myös paljon vaihtoehtoja ja myös ihan hyviä. Romero lienee puolustavana ja "tasapainottavana" on ykkösenä alemmaksi. Keskustaan löytyy myös Lindholm, Sallinen, Okyero, Selander, Bulkakov, Falcao joten tähän tontille on jo ylitarjontaa. Toisaalta voisi olla 4-2-3-1 jossa alempana kk-miehenä olisi Romero-Lindholm ja ylempänä Bulkakov. Vasen linkki on Sejdun valtakuntaa. Aino haastaja on Mömmö. Oikealle ei ole muita kun DA Sylva. Onhan siellä näitä Traorea ja Pfarffia vai mikä nyt olikaan mutta he ovat divaritasoa. Itse haluaisin nähdä enemmän vastuuta Jalasvaaralle. Joten hän on oikean puolen ensimmäinen vaihtomies.
Kärkeen Multanen tai Akintude. Lindholm sieltä pois. Ja uusi kärkimies sitten muuten etsintä listalle, tyyliin Olysanya.
Maaliin luonnollisesti Lepola. Ei kaipaa selityksiä.
Mikäs olis muiden ihanneavaus?
10 Erwiniä.
|
|
|
|
suomen kaunein
Poissa
|
 |
Vastaus #1055 : 14.05.2025 klo 14:29:01 |
|
Cupissa vastaan tulee Union Plaani Heinolasta. Ilmeisesti kolmos divarissa pelailee.
Seuraavalla kierroksella vastaan tuleekin sitten Ilves/Gnistan pelin voittaja
|
|
|
|
kuuhasen lalli
Poissa
|
 |
Vastaus #1056 : 14.05.2025 klo 14:32:24 |
|
Cupissa vastaan tulee Union Plaani Heinolasta. Ilmeisesti kolmos divarissa pelailee.
Seuraavalla kierroksella vastaan tuleekin sitten Ilves/Gnistan pelin voittaja
Tosiaan arpa suosi kotipelien muodossa. Union Plaani pitäisi kaatua, mutta 6. kierroksella sitten tulisikin kova ottelu joka tapauksessa vastustajasta riippumatta.
|
|
|
|
keke vlk
Poissa
Suosikkijoukkue: Haka
|
 |
Vastaus #1057 : 14.05.2025 klo 14:44:41 |
|
Hyvä on ollut arpaonni tähän mennessä. Pelkkiä kolmosen jengejä, ja kun tosipelit alkaa, niin saadaan pelata kotona Ipaa tai Gnisua vastaan.
Toki olisi ollut hienoa, jos tässä seuraavassa vaiheessa olisi ollut vielä alemmalla sarjatasolla olevalla kotietu, mutta Hakan kannalta toki parempi näin.
|
|
|
|
hollywood hogan
Poissa
|
 |
Vastaus #1058 : 14.05.2025 klo 15:30:55 |
|
Plaanin somen mukaan ottelu on 28.5. klo 18:00 Tehtaan kentällä. Haka ei ole vielä edes noteerannut koko Suomen Cupia tänään somessa.
|
|
|
|
jjs
Poissa
Suosikkijoukkue: Uolevi, Myy
|
 |
Vastaus #1059 : 15.05.2025 klo 07:22:26 |
|
Plaanin somen mukaan ottelu on 28.5. klo 18:00 Tehtaan kentällä. Haka ei ole vielä edes noteerannut koko Suomen Cupia tänään somessa.
Tulos on ainakin Hakalla tiedossa FC Haka saa kuudennella kierroksella vastaansa voittajan ottelusta IF Gnistan – Ilves Harmi, että tuli viidennen kierroksen peli Koskiin. Heinolassa tuo olisi ollut tapaus.
|
|
|
|
Zlatan35
Poissa
|
 |
Vastaus #1060 : 15.05.2025 klo 09:17:36 |
|
Pari häviötä alla joten mielenkiintoista on nähdä reagoiko Andy aloituskokoonpanoon vai pysyykö tiukasti aikaisemmassa kokoonpanossa.
|
|
|
|
Vornander
Poissa
|
 |
Vastaus #1061 : 15.05.2025 klo 09:25:17 |
|
Pari häviötä alla joten mielenkiintoista on nähdä reagoiko Andy aloituskokoonpanoon vai pysyykö tiukasti aikaisemmassa kokoonpanossa.
Varsinkin Ilves-peli oli puolustuksen osalta niin levotonta menoa niin voisin toivoa Dantasin ja Talon nousua avariin. Toki Lepolaa voi toivoa myös, mutta tuskin tulee tapahtumaan.
|
|
|
|
Hanhiniemi
Poissa
|
 |
Vastaus #1062 : 15.05.2025 klo 10:57:51 |
|
Varsinkin Ilves-peli oli puolustuksen osalta niin levotonta menoa niin voisin toivoa Dantasin ja Talon nousua avariin. Toki Lepolaa voi toivoa myös, mutta tuskin tulee tapahtumaan.
Eikös Dantas saaut suoran punaisen, tämän myötä sitten vielä pelikiellossa
|
|
|
|
jjs
Poissa
Suosikkijoukkue: Uolevi, Myy
|
 |
Vastaus #1063 : 15.05.2025 klo 11:00:55 |
|
Eikös Dantas saaut suoran punaisen, tämän myötä sitten vielä pelikiellossa
Juu, ensi viikolla sitten Dantas kentälle.
|
|
|
|
Minä itse
Poissa
Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.
|
 |
Vastaus #1064 : 15.05.2025 klo 11:13:25 |
|
|
|
|
|
MitäJäbä
Poissa
|
 |
Vastaus #1065 : 15.05.2025 klo 12:02:31 |
|
Huomenna KuPS siis vastassa klo 20. Odotukset ei ole hirveän korkealla, mutta pikkuhiljaa niitä pisteitä täytyy alkaa tulemaan jos oikeasti halutaan taistella siitä top 6 paikasta. Akintunde tai Multanen piikkiin ja Lindholm sitten alemmas omalle paikalleen. Mömmö jos avaa niin mieluummin laiturina kuin pakkina. Monta kertaa liian myöhässä tilanteissa. Purosalo toinen pakki ja ehkä Houston toiselle puolelle. Omaan silmään Houston parantanut otteita ja on suhteellisen tehokaskin ollut hyökkäyspäässä.
Falcao ehdottomasti avaukseen.
|
|
|
|
hakkaa
Paikalla
Suosikkijoukkue: Fc Haka
|
 |
Vastaus #1066 : 15.05.2025 klo 13:51:22 |
|
Melkein voisin lyödä vetoa että siellä on 1) Lindholm kärjessä 2) Hughes räpiköimässä maalissa 3) Housten säheltämässä pakkina 
|
|
|
|
Gheddafi2
Poissa
|
 |
Vastaus #1067 : 15.05.2025 klo 16:53:37 |
|
Onko kaikki matsiliput numeroimattomia? Ja oliko joku alennus jos ostaa kaksi lippua?
|
|
|
|
keke vlk
Poissa
Suosikkijoukkue: Haka
|
 |
Vastaus #1068 : 15.05.2025 klo 20:24:02 |
|
Onko kaikki matsiliput numeroimattomia? Ja oliko joku alennus jos ostaa kaksi lippua?
Numeroimattomia on. Kaverilippu maksaa 35€, eli 17.5€/lärvi, normilippu 20€. Sielä ne lukee lippu.fi
|
|
|
|
Bockwurst
Poissa
Suosikkijoukkue: 1923
|
 |
Vastaus #1069 : 16.05.2025 klo 10:49:09 |
|
Koittakeehan saaha matsitopikki auki.
|
|
|
|
|
SalainenKurdi
Poissa
Suosikkijoukkue: SJK
|
 |
Vastaus #1071 : 16.05.2025 klo 11:34:56 |
|
…toistaiseksi. Eiköhän tuosta joku valita. Hakalle toki tuskin mitään pahempia seurauksia tulossa mutta veikkaan, että EIF ei saa kauden päätteeksi nousta. No, aika näyttää.
|
|
|
|
Minä itse
Poissa
Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.
|
 |
Vastaus #1072 : 16.05.2025 klo 11:50:08 |
|
"Vaikka farmisopimuksen tehneiden seurojen toiminta on epäilemättä ollut huolimatonta ja Palloliiton osalta esimerkiksi asiaan liittyvä tiedottaminen olisi voitu hoitaa läpinäkyvämmin, mitätöintipäätöksen väitetyn perusteettomuuden arvioinnin kannalta kyseisillä toimilla ei ole asiassa merkitystä, joten mainitun toiminnan mahdollisen moitittavuuden aste rajataan tältä osin arvioinnin ulkopuolelle."
Eli vähintään lievä moite tuli- ehkä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.05.2025 klo 16:00:51 kirjoittanut Minä itse »
|
|
|
|
|
|
Ripa Vlk
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Haka
|
 |
Vastaus #1074 : 16.05.2025 klo 13:15:56 |
|
Säännöt on mutta kukaan niitä näköjään lue! ”EIF:n ja Hakan katsotaan siten voivan poikkeuksellisesti vedota tietämättömyyteensä mitätöinnin perusteena”
|
|
|
|
|
|