FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.07.2025 klo 08:43:13 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.
 
Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 17 [18] 19
 
Kirjoittaja Aihe: KuPS Euroopassa 2025  (Luettu 106973 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Triangelikostaja

Poissa Poissa


Vastaus #425 : 23.07.2025 klo 14:39:54

Ei kai taas :D

E: olihan tuota kausiotsikon puolella jo käsiteltykin. Ehkä se tosiaan on niin, ettei charteria olisi tuonne kovin helposti/järkevästi saanut, mutta aika raskaalta kuviolta tuokin kuulostaa.

250k olisi maksanut charter.
Härison

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura


Vastaus #426 : 23.07.2025 klo 14:51:36

250k olisi maksanut charter.

Charterin hintahaarukka 250-400k+.

Ja reittilennot nyt 100k+.

Nämä tiedot peräisin siis Savon Sanomista.
HNV

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923 || 1948


Vastaus #427 : 23.07.2025 klo 14:52:06

Ehkä kuitenkin VR lisää tuossa tapauksessa 00:30 vuoron Helsinkiin ja Keravalta Lahteen 2.30.

:D

Arto voisi vähän kyllä laskea kierroksia välillä.
Triangelikostaja

Poissa Poissa


Vastaus #428 : 23.07.2025 klo 15:09:22

Charterin hintahaarukka 250-400k+.

Ja reittilennot nyt 100k+.

Nämä tiedot peräisin siis Savon Sanomista.

Onpa ihan helvetin kallista. Olisin veikannut, että Charter olisi ollut tuota 100k luokkaa ja normi lennot sitten muutama kymppi... :D

Eipä ihme kun HJK:n euroseikkailusta ei loppujen lopuksi jäänyt pelaajien bonuksien ja charter lentojen jälkeen niin paljoa käteen.
Yanarii

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Huuhkajat


Vastaus #429 : 23.07.2025 klo 15:16:02

Onpa ihan helvetin kallista. Olisin veikannut, että Charter olisi ollut tuota 100k luokkaa ja normi lennot sitten muutama kymppi... :D

Eipä ihme kun HJK:n euroseikkailusta ei loppujen lopuksi jäänyt pelaajien bonuksien ja charter lentojen jälkeen niin paljoa käteen.
Ägä joskus arvioi, (oisko EL-kaudella 2022?) että yhden eurovierasreissun kustannukset pyörii siellä 150k-250k paikkeilla vähän kohteesta toki riippuen.
tamme auto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: nurmileijonat,terijoen hallitus


Vastaus #430 : 23.07.2025 klo 15:19:38

:D

Arto voisi vähän kyllä laskea kierroksia välillä.
Satun ihan näin mutu tuntumalla tietämään ainakin 10 sormellista foorumisteja tai ei foorumisteja jotka käy Lahden suunnilta katsomassa Ilveksen Europelejä lutuurimielessä joten eiköhän näihinkin eksy porukkaa. Pätee iha PK Seutuun myös on se kumma jos ei edes 2 vaunua voisi liikuttaa yön hämärässä talvella Tampere Helsinki. Ja yhtä vaunua Kerava Lahti. Ainakin viimekaudella Ilves Djurgraden mitä katsoin oli R juna iha täynnä illalla. Toki saattoi myös johtua Ruotsalais vieraistakin jotka piti majaa Helsingissä.

Hyvällä markkinoinnilla hyvillä vastustajilla on mahdollista tehdä vähän, kun Nuorten tai Naisten maaottelu tapahtuma Tammelassa.

Leikitään et tulisi KuPS Crystal Palace on sanomattakin selvää et se liikuttaa Tammelan täyteen. Englantilaisvieraat ei alennu pelaamaan aiemmassa slotissa joten peli alkaa 22.00 automaattisesti.

Melko seikkailun meinaa KuPS tehdä Almatyyn.

https://www.skyscanner.fi/liikennevalineet/lennot/kuo/ala/250727/?adultsv2=1&cabinclass=economy&childrenv2=&ref=home&rtn=0&preferdirects=false&outboundaltsenabled=false&inboundaltsenabled=false
« Viimeksi muokattu: 23.07.2025 klo 15:26:53 kirjoittanut tamme auto »
tipe

Poissa Poissa


Vastaus #431 : 23.07.2025 klo 16:28:21

Leikitään et tulisi KuPS Crystal Palace on sanomattakin selvää et se liikuttaa Tammelan täyteen. Englantilaisvieraat ei alennu pelaamaan aiemmassa slotissa joten peli alkaa 22.00 automaattisesti.
Tuolta Kassiesan sivuilta kun katsoo mahdollisia arvontakoreja, niin tuolla liigavaiheen arvonnalla tulee olemaan aivan järjettömän suuri vaikutus niin kilpailulliseen panokseen, kuin myös vastustajajoukkeuiden kiinnostavuuteen yleisön kannalta.

Esim. arvontatuloksella

1. İstanbul Başakşehir (Tur)
2. Shamrock Rovers (Irl)
3. Hapoel Beer-Sheva (Isr)
4. Zalgiris Vilnius (Lit)
5. Lincoln Red Imps (Gib)
6. The New Saints (Wal)

ei paljoa lippuja myytäisi, mutta tuolla ohjelmalla olisi mahdollista haastaa jopa liigavaiheen kärkisijat. Kun taas

1. Crystal Palace (Eng) tai Fiorentina (Ita)
2. Rayo Vallecano (Esp)
3. FSV Mainz 05 (Ger) tai Besiktas (Tur)
4. RC Strasbourg (Fra) tai Malmö FF (Swe)
5. Pafos FC (Cyp)
6. Samsunspor (Tur)

ei toisi luultavasti pistettäkään, mutta olisipa helppo markkinoida kotipelejä, oli ne sitten missäpäin Suomea tahansa.
Hexadecimal

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pallo maaliin lisäajan lisäajan lisäajalla


Vastaus #432 : 23.07.2025 klo 16:33:05

Itse en vielä uskalla spekuloida liigavaihetta kun ei ole se paikka vielä varmistunut. Toivotaan että tiistain jälkeen on jo.
Neljä Tähteä

Poissa Poissa


Vastaus #433 : 23.07.2025 klo 16:35:19

Lähteekö KuPS tosiaan vasta sunnuntaina liikkeelle vaikka jo tiistai-iltana pelataan jo 2. osaottelu? Melkoista puuhastelua jos näin on, kai nyt ke-la välille olisi löytyneet jotkut reittilennot myös?
tipe

Poissa Poissa


Vastaus #434 : 23.07.2025 klo 16:38:51

Lähteekö KuPS tosiaan vasta sunnuntaina liikkeelle vaikka jo tiistai-iltana pelataan jo 2. osaottelu? Melkoista puuhastelua jos näin on, kai nyt ke-la välille olisi löytyneet jotkut reittilennot myös?
Siellä on viimeiset pelaajat vasta tiistaina peirillä jos lentojen kanssa tulee jotain sekoilua.
Lubins Fred

Poissa Poissa


Vastaus #435 : 23.07.2025 klo 16:46:46

Charterin hintahaarukka 250-400k+.

Ja reittilennot nyt 100k+.

Nämä tiedot peräisin siis Savon Sanomista.

Ei tätä voi uskoa todeksi. Säästetään reilu satkutonni ja samalla riskeerataan mahdollisuus useiden miljoonien palkintopottiin ja historialliseen saavutukseen. Ja jos KuPS tästä jatkoon itsensä kairaakin, niin tuo väsymys kantaa vielä tuleviin liigapeleihin ja europeleihinkin. Minkä excelin läpi tämä on viety, että se on saatu perusteltua järkeväksi ratkaisuksi?
ParastaIdästä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS


Vastaus #436 : 23.07.2025 klo 16:50:04

Olisi nyt edes menolento menty charterilla ja karjaluokassa sitten paluu.. Hiukan ihmetyttää tämä säästön paikka..
Adinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #437 : 23.07.2025 klo 17:18:30

Miten voi reittilennot maksaa 100 000 euroa 20-30hlö porukalta?
kalastaja555

Poissa Poissa


Vastaus #438 : 23.07.2025 klo 17:34:10

Miten voi reittilennot maksaa 100 000 euroa 20-30hlö porukalta?
Bisnesluokassa lentääpi
QPS12

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS


Vastaus #439 : 23.07.2025 klo 17:40:06

Bisnesluokassa lentääpi

Sama kävi jo mielessä, kun ynnäilin lentojen hintoja. Lopputulos voi olla parempikin kuin pikku-charterilla, jos bisneksessä lennetään. Lennot ainakin Almatyn suuntaan näytti olevan varsin lyhyellä välilaskulla ja hyvin yötä vasten eli, jos uni tulee koneessa niin rasitus ei paljon häviä charterilla puksuttelulle. Wisskin vissiin vaan taktisesti päivitellyt matkan raskautta kasakkien suuntaan ;)
äägee

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM


Vastaus #440 : 23.07.2025 klo 17:43:23

Bisnesluokassa lentääpi

Eiköhän siellä ihan kelpaa olla. Turkkilaisella on todella mukavat oltavat bisneksessä jopa Helsinki-Istanbul-välillä, ja millä tahansa kunnon yhtiöllä priimaa tuo pidempi hyppy Kazakstaniin. Voi tosiaan olla parempi matkustusmukavuus kuin jollain liettualaisella charter-rotiskolla pelkällä karjaluokalla ilman multimedianäyttöjä.

E. On tuossa sekin, että matkaa tulee aika pirusti, kun Venäjän ilmatilaa ei voi käyttää. Siihen ei ihan mikä tahansa budjetti-charter kykene ilman välilaskua, niin ajallinen etu ei välttämättä olisi ihan älytön.
« Viimeksi muokattu: 23.07.2025 klo 18:05:55 kirjoittanut äägee »
Seeteufel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Röda, Stock Aitken Waterman


Vastaus #441 : 23.07.2025 klo 17:44:05

Miten voi reittilennot maksaa 100 000 euroa 20-30hlö porukalta?
Delegaation koon voi varmaan kertoa kahdella.

Kun tolle porukalla alat varaamaan lentoja parin viikon päähän niin ei varmaan tule halvaksi.
« Viimeksi muokattu: 23.07.2025 klo 17:46:27 kirjoittanut Seeteufel »
Viktor.Bomboloni

Poissa Poissa


Vastaus #442 : 23.07.2025 klo 18:28:16

Eiköhän siellä ihan kelpaa olla. Turkkilaisella on todella mukavat oltavat bisneksessä jopa Helsinki-Istanbul-välillä, ja millä tahansa kunnon yhtiöllä priimaa tuo pidempi hyppy Kazakstaniin. Voi tosiaan olla parempi matkustusmukavuus kuin jollain liettualaisella charter-rotiskolla pelkällä karjaluokalla ilman multimedianäyttöjä.

E. On tuossa sekin, että matkaa tulee aika pirusti, kun Venäjän ilmatilaa ei voi käyttää. Siihen ei ihan mikä tahansa budjetti-charter kykene ilman välilaskua, niin ajallinen etu ei välttämättä olisi ihan älytön.

Näinpä, Savon sanomissa Erola mainitsi, että samanlaisella 30 paikan chartterilla, jolla lensivät chisinauhun, olisi tarvinnut 5-6 välilaskua. Taitaa tuo bisnessluokka voittaa tämän.
Lubins Fred

Poissa Poissa


Vastaus #443 : 23.07.2025 klo 18:39:55

Näinpä, Savon sanomissa Erola mainitsi, että samanlaisella 30 paikan chartterilla, jolla lensivät chisinauhun, olisi tarvinnut 5-6 välilaskua. Taitaa tuo bisnessluokka voittaa tämän.

Charter ja 5-6 välilaskua? Mikäs nuo välilaskut aiheuttaa? Onko siellä joku minitankki bensaa ja koko ajan pitää tankkailla? ???
Viktor.Bomboloni

Poissa Poissa


Vastaus #444 : 23.07.2025 klo 19:13:12

Charter ja 5-6 välilaskua? Mikäs nuo välilaskut aiheuttaa? Onko siellä joku minitankki bensaa ja koko ajan pitää tankkailla? ???

Liekö ollut Lapin lisää, mutta 30-paikkaiset potkuriturbiinikoneet voivat lentää noin 1 500–2 000 km yhdellä tankkauksella.
Suloinen Agentti

Poissa Poissa


Vastaus #445 : 23.07.2025 klo 19:23:00

Olisi nyt edes menolento menty charterilla ja karjaluokassa sitten paluu.. Hiukan ihmetyttää tämä säästön paikka..
Eikös UEFA korvaa jonkun osan matkakuluista?
Neljä Tähteä

Poissa Poissa


Vastaus #446 : 23.07.2025 klo 19:36:12

Eikös UEFA korvaa jonkun osan matkakuluista?
175k€ on kierrosraha
suomiveto

Poissa Poissa


Vastaus #447 : 24.07.2025 klo 01:03:11

Olisi nyt edes menolento menty charterilla ja karjaluokassa sitten paluu.. Hiukan ihmetyttää tämä säästön paikka..
Tiedä sitten paljon säästäisi. Voisi kuvitella että pelkkä meno on kuitenkin enemmän kuin 50% menopaluun hinnasta.
Rikkiviisas

Poissa Poissa


Vastaus #448 : 24.07.2025 klo 11:24:32

Se aika vuodesta kun foorumilta löytyvät rokote-, kulkutauti-, sota-, pelaajasiirto- ja kaikkien alojen asiantuntijoiden lisäksi myös matkustamistasiantuntijat.
John Fire

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Brahen kenttä


Vastaus #449 : 24.07.2025 klo 11:42:27

Se aika vuodesta kun foorumilta löytyvät rokote-, kulkutauti-, sota-, pelaajasiirto- ja kaikkien alojen asiantuntijoiden lisäksi myös matkustamistasiantuntijat.

Jep. Täällä tuskin on kellään mitään 30hlö ryhmävarauksia vyöllä joten huvittavaa ihmettelyä..

 
Sivuja: 1 ... 17 [18] 19
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa