Fuzzy
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomen A-maajoukkue & ACO
|
 |
Vastaus #125 : 24.08.2024 klo 18:40:51 |
|
Körkön vapari kuvaa kyllä hyvin koko Oulun matsia ja kautta. Ei lähelläkään maalia. Divari haisee.
|
|
|
|
Vasemman jalan kärsy
Poissa
|
 |
Vastaus #126 : 24.08.2024 klo 18:41:23 |
|
Ei näkyny Tuurea kentällä, pelasi siis hyvän matsin
Ainakin kolmesti näkyi keräilevän säärisuojiaan nurmelta
|
|
|
|
hakkaa
Paikalla
Suosikkijoukkue: Fc Haka
|
 |
Vastaus #127 : 24.08.2024 klo 18:45:18 |
|
Vaikka en tuota artisti kommentaattoria tiedäkään niin ihan ok juttua. Ja mukava että ruudun lähetyksissä on ylipäätään joku muukin kuin selostaja. Lienee makkarapalkalla muta kuitenkin
|
|
|
|
Sireeni
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Oulu, Aston Villa
|
 |
Vastaus #128 : 24.08.2024 klo 18:46:18 |
|
Oppirahoja, ei tuossa paikassa aleta niitä urheiluruutumaaleja hakemaan.
|
|
|
|
hakkaa
Paikalla
|
 |
Vastaus #129 : 24.08.2024 klo 18:55:09 |
|
Suht yllättäen kolme pojoo! Hienoa. Tsemppiä Oululle alasarjaan.
|
|
|
|
voseli
Paikalla
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka, Sakari Saarinen, viski
|
 |
Vastaus #130 : 24.08.2024 klo 18:55:38 |
|
En oikein ymmärtänyt tätä kotijoukkueen puolella olevan amatöörikommentaattorin virkaa, tuleeko jatkossa muidenkin otteluiden selostukseen fanipoikia?
|
|
|
|
Eemeli Rummukainen
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS
|
 |
Vastaus #131 : 24.08.2024 klo 18:55:50 |
|
Vaikka en tuota artisti kommentaattoria tiedäkään niin ihan ok juttua. Ja mukava että ruudun lähetyksissä on ylipäätään joku muukin kuin selostaja. Lienee makkarapalkalla muta kuitenkin
Enpä ole ketjua ylempää lukenut. Mutta miksi tällaisia kotijoukkueen kannattajia selostamoon kaivetaan. Outoa.
|
|
|
|
yyber
Paikalla
Suosikkijoukkue: Periaatteen Jatkuvuus
|
 |
Vastaus #132 : 24.08.2024 klo 18:56:32 |
|
Kiva yllätys tämä voitto 
|
|
|
|
hyökkäävä linkki
Poissa
|
 |
Vastaus #133 : 24.08.2024 klo 18:56:42 |
|
Kova syöksy jos Oulu vielä alasarjassa karsijan paikalle tipahtaa. Siellä todnäk Jaro tai TPS vastassa.
|
|
|
|
Vihuri
Poissa
Suosikkijoukkue: Academic Club Oulu
|
 |
Vastaus #134 : 24.08.2024 klo 18:57:32 |
|
Täysin odotetetusti kolme pojoo! Hienoa. Tsemppiä Oululle divariin.
Korjasin. Jos oli excel-miesten aikana peli sekaisin, niin nyt tässä ei ole enää mitään järkeä. Jaroa scouttaamaan ja jännäämään karsintoja. Bratsos vittuun ja Känöllä plus Rafilla loppukausi.
|
|
|
|
Minä itse
Poissa
Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.
|
 |
Vastaus #135 : 24.08.2024 klo 18:57:46 |
|
Mukavaa vaihtelua omille korville oli tänään amatöörikommentoija- kuten voittokin pitkävetovoitolla.
|
|
|
|
hakkaa
Paikalla
|
 |
Vastaus #136 : 24.08.2024 klo 18:58:39 |
|
Enpä ole ketjua ylempää lukenut. Mutta miksi tällaisia kotijoukkueen kannattajia selostamoon kaivetaan. Outoa.
No joo, lopussa oli kyllä vahvasti Oulun puolella mutta väliäkö tuolla. Kiva että on joku muukin kuin selostaja äänessä
|
|
|
|
Zazuuu
Poissa
|
 |
Vastaus #137 : 24.08.2024 klo 19:01:33 |
|
Turhan vaikeaksi ottelu itselle tehtiin, kun paikoista ei naulattu isompaa johtoa, mutta onneksi 3p lähtee mukana Koskiin.
Stepa oli mielestäni piristävä tekijä selostamossa, ja vaikka olikin Oulun puolella, niin toi sen esiin sopivalla tavalla ja kehui myös Hakaa. Toki itse olen Stepan fanipoika.
|
|
|
|
Ripa Vlk
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Haka
|
 |
Vastaus #138 : 24.08.2024 klo 19:01:52 |
|
No joo, lopussa oli kyllä vahvasti Oulun puolella mutta väliäkö tuolla. Kiva että on joku muukin kuin selostaja äänessä
Tykkäsin kans. Ja ihan ymmärrettävää, että oli Oulun puolella kun oli paikallinen. Lisää näitä fanikommentaattoreita.
|
|
|
|
Minä itse
Poissa
|
 |
Vastaus #139 : 24.08.2024 klo 19:07:07 |
|
Turhan vaikeaksi ottelu itselle tehtiin, kun paikoista ei naulattu isompaa johtoa, mutta onneksi 3p lähtee mukana Koskiin.
Kuvioista hyökkäyssuuntaan pääsi tänään nauttimaan ja Benny Hill katastrofifiilistä ei edes lopussa tullut.
|
|
|
|
Finnish Kebab
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, AC Oulu
|
 |
Vastaus #140 : 24.08.2024 klo 19:08:25 |
|
Olisihan tästä pitänyt tasuri saada, mutta kun maalipaikkojen luonti on täyttä tuskaa niin ei voi muuta kuin huokailla.
|
|
|
|
Djortikkaeff
Paikalla
Suosikkijoukkue: Awaiting Construction Oulu
|
 |
Vastaus #141 : 24.08.2024 klo 19:10:08 |
|
Höltältä aika suoraa kommenttia jälkihaastattelussa joukkueen ilmapiiristä.
|
|
|
|
Minä itse
Poissa
|
 |
Vastaus #142 : 24.08.2024 klo 19:13:19 |
|
Kentällä oli tänään aneemisuutta- hiljaista ennen Oulun seuraavaa sirkustemppua? Sympatialla jännitän....
|
|
|
|
Latvis
Poissa
Suosikkijoukkue: MP
|
 |
Vastaus #143 : 24.08.2024 klo 19:15:51 |
|
Stepa 
|
|
|
|
Billy the Badger
Paikalla
Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта
|
 |
Vastaus #144 : 24.08.2024 klo 19:26:42 |
|
En oikein ymmärtänyt tätä kotijoukkueen puolella olevan amatöörikommentaattorin virkaa, tuleeko jatkossa muidenkin otteluiden selostukseen fanipoikia?
Kieltämättä Valkeakoski menee kyseisessä genressä kyllä täysin HMV-osastolle Tammisaaren, Maarianhaminan ja Seinäjoen kanssa. Muista kaupungeista saisi oikein pätevät alan kommentaattorit.
|
|
|
|
voseli
Paikalla
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka, Sakari Saarinen, viski
|
 |
Vastaus #145 : 24.08.2024 klo 19:37:34 |
|
Kieltämättä Valkeakoski menee kyseisessä genressä kyllä täysin HMV-osastolle Tammisaaren, Maarianhaminan ja Seinäjoen kanssa. Muista kaupungeista saisi oikein pätevät alan kommentaattorit.
Vaikka tulee paha mieli kun joku ei pidä omasta suosikkiartistista, niin kaikkeen ei silti kannata reagoida 
|
|
|
|
Djortikkaeff
Paikalla
Suosikkijoukkue: Awaiting Construction Oulu
|
 |
Vastaus #146 : 24.08.2024 klo 19:50:06 |
|
Harmi että Honka tahkoaa divareita, Raimo liigakommentaattorina olisi ollut elämys.
Varmasti Hätä-Miikka on kuullut tästä Stepan tempauksesta. Saas nähdä kuultaisko häntä joskus Gnistanin pelissä...
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.08.2024 klo 19:57:23 kirjoittanut Djortikkaeff »
|
|
|
|
|
viitati
Poissa
|
 |
Vastaus #147 : 24.08.2024 klo 23:08:26 |
|
Miksiköhän katsoin pelin uusiksi...ACOlla ei tainnut olla yhtään oikeaa laukausta kohti maalia ja Hakallakin vain kaksi joista toinen meni maaliin Elon katsellessa vierestä tai ojentelihan se pitkiä koipiaan:)
Kokonaisuudessaan surkea peli molemmilta ja kait sitten Haka ansaitsi voiton, mutta todellisuudessa voittaja oli tuuli jonka myötä tuli jopa koomisia arviointivirheitä molemmille, hauskin oli Höltän konttauspusku yritys, josta Haka sai toisen maalipaikkansa.
Ottelu olisi ehdottomasti kaivannut Bratsoksen tanssia kilpaa Smithin kanssa alueen ulkopuolella. Flashscore kyllä väitti hänen haamunsa siellä tanssineen. Mutta jotta ei kukaan pahoita mieltä niin pojat jotka kuvasivat Smithin tanssit lupasivat etteivät videota julkista.
Höltän kanssa samaan kerhoon pääsee 4. tuomari Korkalainen joka jutteli koko pelin mikkiinsä: Kuule Dennis , ei se usko mua vaikka kuinka sanon "Sorry sir you are in the wrong place". Bratsos olisi tuolla tanssilla saanut jo ainakin neljä keltaista ja siis pari punaista sanomatta mitään:)
|
|
|
|
Sireeni
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Oulu, Aston Villa
|
 |
Vastaus #148 : 24.08.2024 klo 23:13:50 |
|
Höltän kanssa samaan kerhoon pääsee 4. tuomari Korkalainen joka jutteli koko pelin mikkiinsä: Kuule Dennis , ei se usko mua vaikka kuinka sanon "Sorry sir you are in the wrong place". Bratsos olisi tuolla tanssilla saanut jo ainakin neljä keltaista ja siis pari punaista sanomatta mitään:)
Olisi tarvittu Korkalaisen tilalle Pietu ja Andylle AC Oulun logo puvun takkiin että olisi menty niillä palloliiton uusilla säännöillä mitä kuka mistäkin päin Suomea on käynyt kertomassa Ilves-pelin jälkeen. Jonkun syyn takia tässä pelissä niitä ei tosiaan ollut enää käytössä vaikka Smith kävi huutamassa ties mitä tuomareille selvästi alueen ulkopuolella. Minulle tuo on silti iso osa jalkapalloa, vaikka sitä nyt kerran käytettiin tekosyynä valmentajan punaiselle. Mutta tämä on taas sitä oululaista itkua kun sama sääntö ei enää pätenytkään tänään.
|
|
|
|
Pilsner
Poissa
|
 |
Vastaus #149 : 25.08.2024 klo 12:15:26 |
|
Mitäs se tuumaili siis?
|
|
|
|
|
|