FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.06.2025 klo 08:07:41 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 2 [3]

Kirjoittaja Aihe: Futista Brasiliassa, Argentiinassa ja Perussa  (Luettu 10589 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
M. Deianov

Poissa Poissa

Vastaus #50 : 07.04.2025 klo 16:12:13

Kun kyseessä on Palmeirasin kotipeli, niin heillä on viime vuosien menestyksen vuoksi todella vahva tuo fanipohja ja se laaja fanipohja maksaa kuukausimaksua siitä, että he saavat etuosto-oikeuden kaikkiin lippuihin. Siksi paikallispeliin on yleensä hankalahko saada lippuja. Tämä siitäkin huolimatta, että aivan kuten itsekin kirjoitit, tämä ei ole se ykkösderby Sampassa.

Ehkä sun kuitenkin kannattaa tehdä tuo "facial recognition"-prosessi tuolla https://ingressospalmeiras.com.br/, mikä vinkattiin ja sitä kautta on pieni mahis että lippuja jäisi myyntiin, plus sulle voi myös silloin jälleenmyydä ymmärtääkseni lipun myöhemmin.

Mulla on kanssa yksi kontakti, jolta saa ilmaisia lippuja, mutta voi olla et sen quota on jo mennyt kun São Paulo-peli kyseessä. Mä kysesän siltä tuosta.

Suurkiitos tästä Ylos Voisi kai sen pärstän tässä ehtiessään sitten skannailla.
roberto carlos

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Brasilia, Suomi, Ilves, Mäntän Valo

Vastaus #51 : 07.04.2025 klo 18:15:34

Eilen kävin Fluminensen pelissä. Itse onnistuin ostaman lipun netistä. Yksi tuttu chileläinen mimmi halusi myös lähteä. Kaikki meni hyvin maksuvaiheeseen asti. Se ei vaan onnistunut millään. Menimme kuitenkin Maracanalle ja sieltä sai lipun käteisellä maksaen.
 Täällä kyseltiin Goianian pelistä. Siellä piti kanssa rekisteröityä. Hyvä meno oli matsissa Vila Nova-Goias. Pistän rapoo myöhemmin

Sivuja: 1 2 [3]

Siirry: