Hunaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3
|
 |
Vastaus #500 : 29.09.2022 klo 21:41:33 |
|
Eli Hondan fyssari pelasi aikaa ja samalla leimasi koko Klubipäädyn.
No tuskin. Eiköhän tässä vain foorumin yksinkertaisimmat maalais-Reinikaiset leimanneet yksittäisen ehkähuutelun perusteella monituhatpäisen porukan.
|
|
|
|
Karl Wanker
Poissa
Suosikkijoukkue: ManU, Liverpool, Chelsea, ManC, Real Madrid, Barca
|
 |
Vastaus #501 : 29.09.2022 klo 21:42:14 |
|
Hyvä, että rasistit hävisivät. Käsittämätöntä nähdä Bagaric maalitilastossa.
Pääsi unohtumaan? JOS tällä kertaa rasismia esiintyi epäillysti HJK:n kannattajien keskuudessa, niin edellisellä kerralla sama kävi Hongan kannattajien keskuudessa. Silloin rasistisia huutoja sai osakseen Perparim Hetemaj, jonka päälle kotijoukkueen kannattaja heitti juomamukinsa nesteet. Hetemajlle myös huudeltiin huutoja, jotka viittasivat hänen syntyperäänsä Kosovossa. Lähde: https://www.hs.fi/urheilu/art-2000009081886.html?share=8bc5364271941cccf95237c985830d96
|
|
|
|
Kiinanmuuri
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #502 : 29.09.2022 klo 21:42:29 |
|
Eli Hondan fyssari pelasi aikaa ja samalla leimasi koko Klubipäädyn. Samaan lankaan meni Ruudun selostaja.
Ja edellisessä metroderbyssä hongan kannattajat huutelivat itse rasistisesti Hetemajlle ja seura sai tästä sakot 
|
|
|
|
MiettisenMika
Poissa
|
 |
Vastaus #503 : 29.09.2022 klo 21:42:46 |
|
No tuskin. Eiköhän tässä vain foorumin yksinkertaisimmat maalais-Reinikaiset leimanneet yksittäisen ehkähuutelun perusteella monituhatpäisen porukan.
Miksi kukaan laittaisi sinistä ja valkoista päälleen jos ei ole rasisti?
|
|
|
|
leeremick26
Poissa
Suosikkijoukkue: Riley Star, Hannah Hayes
|
 |
Vastaus #504 : 29.09.2022 klo 21:43:42 |
|
MiettisenMikan performanssi on kyllä hulvaton. 
|
|
|
|
MiettisenMika
Poissa
|
 |
Vastaus #505 : 29.09.2022 klo 21:45:07 |
|
MiettisenMikan performanssi on kyllä hulvaton.  Taitaa olla tämä todellisuus joka on hulvaton. Naurattaisi jos ei itkettäisi.
|
|
|
|
Clubben
Poissa
|
 |
Vastaus #506 : 29.09.2022 klo 21:49:22 |
|
Ymmärrätkö sinä, että olet itse rasisti tässä viestissäsi? Alleviivaat itse pelaajan tummaihoisuutta ja yhdistät itse "apinan" ihmisen tummaan ihonväriin. Jos apinaa huudellaan kaikille ihonväristä riippumatta, niin miten on kyse rasismista vain tummaihoisen pelaajan kohdalla? Tämä on tätä vääristynyttä ajattelua, tietynlaista rakenteellista huomaamatonta/ymmärtämätöntä rasismia ja sen ylläpitämistä yhteiskunnassamme.
Jos me emme anna mitään merkitystä ihmisen ihonvärille, ei meillä ole rasismia. Kaikkia pitää kohdella samalla tavalla. Jos jo lähtökohtaisesti arvioit eri tavalla sitä, miten voi huutaa tummalle tai valkoiselle, ylläpidät itse rasistisia rakenteita.
Ei tuota enää paremmin voisi sanoa.
|
|
|
|
Lihis
Poissa
Suosikkijoukkue: Honakki, Suomen jalkapallon A-maajoukkue
|
 |
Vastaus #507 : 29.09.2022 klo 21:49:24 |
|
Pääsi unohtumaan?
Oho, enpä ollut tuollaisesta kuullutkaan  Yhtä tyhmiä kaikki rasistit ovat, olivat he sitten Espoosta, Helsingistä, Ivalosta tai vaikka Kongosta.
|
|
|
|
GHJ
Poissa
Suosikkijoukkue: We Hate Pizza - jonnet ei muista
|
 |
Vastaus #508 : 29.09.2022 klo 21:50:42 |
|
Vaikka ette pitäisikään kyseistä huutoa järkyttävän loukkaavana, on ihan käsittämättömän moukkamaista alkaa buuaamaan rasisminvastaista kuulutusta. Keskikentän puoleiset klubifanit huusivat täyttä kurkkua viereisilleen järkkäreille ja yksi meni rinta rintaa järkkäriä päin. Miten pelle pitää olla että tähän ryhtyy?
Sellainen Pelle, jolla meni överiksi eikä kuullut huutoja. Ei silti hyvä. PS. Varmaan domasit honka kannattajat viimeksi: " Silloin rasistisia huutoja sai osakseen Perparim Hetemaj, jonka päälle kotijoukkueen kannattaja heitti juomamukinsa nesteet. Hetemajlle myös huudeltiin huutoja, jotka viittasivat hänen syntyperäänsä Kosovossa. Palloliiton sääntöjen mukaan tällainen huutelu täyttää rasistisen käytöksen merkit. Hongalle määrättiin siitä edellisestä ottelusta 700 euron sakot. " HS 29.9.22
|
|
|
|
elstadi
Poissa
|
 |
Vastaus #509 : 29.09.2022 klo 21:52:30 |
|
Niin mitä tästä ko. tuomarin huomiohuoraamisesta puhuttiinkaan? Täydellisen ja todennäköisesti keksityn Hongan fyssarin huhun perusteella vähe peliä keskeytykseen.
|
|
|
|
kunq
Poissa
Suosikkijoukkue: :keskari:
|
 |
Vastaus #510 : 29.09.2022 klo 21:54:53 |
|
Itse olin kaljakarsinassa Arko-Mensahin sekä fysioterapeutin ohittaessa kannattajia enkä kuullut mitään rasismiin viittaavaa. Tilanteen jälkeen pelikatkojen ja kuulutusten aikana kannattajat kiersivät katsomon ja karsinan väliä kysellen mitä täällä tapahtuu, eikä ennen kuulutusta kukaan tiennyt mistä oli kyse. Hienosti järjestetty kannattajat rasisteiksi leimaava kohu tämän harhaisen kusipään toimesta. Vaikka ette pitäisikään kyseistä huutoa järkyttävän loukkaavana, on ihan käsittämättömän moukkamaista alkaa buuaamaan rasisminvastaista kuulutusta. Keskikentän puoleiset klubifanit huusivat täyttä kurkkua viereisilleen järkkäreille ja yksi meni rinta rintaa järkkäriä päin. Miten pelle pitää olla että tähän ryhtyy?
Sinä ilmeisesti nielisit kiltisti aiheettomat, julkiset rasismisyytökset. Kaikki eivät ole kaltaisiasi vässyköitä.
|
|
|
|
Gunvald Larsson
Poissa
|
 |
Vastaus #511 : 29.09.2022 klo 21:55:40 |
|
Yli 20 vuotta olen Klubin matseissa käynyt enkä ole ikinä kuullut Klubin matseissa mitään apinaääntelyä. En ikinä. En edes silloin, kun siitä ei Suomessa olisi vielä suuremmin välitetty.
Rasismille täysi nollatoleranssi, mutta tämä ”todistus” Honakin huoltajalta haiskahtaa aika pahasti. Tutkikaa nyt pohjia myöten, koska tämä on todella ala-arvoinen temppu, jos janari on itse keksinyt sepittää tämän.
|
|
|
|
Pelle-Wermanni
Poissa
Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura
|
 |
Vastaus #512 : 29.09.2022 klo 21:57:41 |
|
Modesto varmaan valitaan Veikkausliigan kauden parhaaksi pelaajaksi? Onko ketään muuta pelaajaa jota voisi edes puolitosissaan ehdottaa?
Tehopörssin ykkönen Kalle Multanen tietysti  Toki Modesto tehopörssin kakkosena ihan ok valinta, jos huonommassa joukkueessa paremmin pelaavaa ei saa valita 
|
|
|
|
GHJ
Poissa
Suosikkijoukkue: We Hate Pizza - jonnet ei muista
|
 |
Vastaus #513 : 29.09.2022 klo 21:57:51 |
|
Oho, enpä ollut tuollaisesta kuullutkaan  Yhtä tyhmiä kaikki rasistit ovat, olivat he sitten Espoosta, Helsingistä, Ivalosta tai vaikka Kongosta. Näinhän se on että yleensä nähdään vieraan porukan rasistit what so ever, mutta ei oman.
|
|
|
|
Clubben
Poissa
|
 |
Vastaus #514 : 29.09.2022 klo 21:58:28 |
|
Yli 20 vuotta olen Klubin matseissa käynyt enkä ole ikinä kuullut Klubin matseissa mitään apinaääntelyä. En ikinä. En edes silloin, kun siitä ei Suomessa olisi vielä suuremmin välitetty.
Rasismille täysi nollatoleranssi, mutta tämä ”todistus” Honakin huoltajalta haiskahtaa aika pahasti. Tutkikaa nyt pohjia myöten, koska tämä on todella ala-arvoinen temppu, jos janari on itse keksinyt sepittää tämän.
”Hongan taustahenkilöltä, fysioterapeutilta tuli meille tieto sen jälkeen, kun hän oli kävellyt Arko-Mensahin kanssa lähellä HJK:n penkkiä, että hän olisi kuullut kannattajilta jotain apinaääntelyä. Kukaan erotuomaristosta ei kuullut sitä”, Mohamed El-Amara kertoi HS:lle ottelun jälkeen." On kyllä säälittävää, että täällä jotkut ääliöt tuomitsevat heti, vaikka eivät tiedä asiasta yhtään mitään.
|
|
|
|
Thouni
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.
|
 |
Vastaus #515 : 29.09.2022 klo 21:58:40 |
|
Olipas täysin odottamaton käänne. Juha Mietokin ihmettelee ettäkö on mahdollista, että ilman sen suurempia faktoja alkanut somelynkkaus saattaakin olla aiheeton. Onhan se toki edelleen mahdollista, että joku vajakki on tälläistä tehnyt ja mennyt sitten vaan kaikilta muilta ohi paitsi yhdeltä henkilöltä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.09.2022 klo 22:02:42 kirjoittanut Thouni »
|
|
|
|
|
Hunaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3
|
 |
Vastaus #516 : 29.09.2022 klo 22:00:31 |
|
Ottamatta nyt kantaa mihinkään huutelun puolesta tai vastaan, kun en paikalle tänään päässyt, mutta aika outoa, ettei Arko-Mensah itse reagoinut epäiltyyn "ääntelyyn" millään tapaa.
|
|
|
|
Herstein
Paikalla
Suosikkijoukkue: Heitto
|
 |
Vastaus #517 : 29.09.2022 klo 22:06:06 |
|
Niin mitä tästä ko. tuomarin huomiohuoraamisesta puhuttiinkaan? Täydellisen ja todennäköisesti keksityn Hongan fyssarin huhun perusteella vähe peliä keskeytykseen.
Tuomarihan teki tilanteessa aivan oikein. Jos tuomarin tietouteen saatetaan epäily rasistisesta käytöksestä, niin noin tilanteessa pitää toimia.
|
|
|
|
Lihis
Poissa
|
 |
Vastaus #518 : 29.09.2022 klo 22:07:23 |
|
Näinhän se on että yleensä nähdään vieraan porukan rasistit what so ever, mutta ei oman.
Vähän vaikeaa nähdä jos ei ole aikanaan kyseistä tapahtumaa seurannut  Vai miten itse reagoit asioihin, joista et ole koskaan kuullutkaan? Johan sanoin, että yhtä hölmöjä kaikki rasistit ovat kaupungista tai seurasta riippumatta. Enkä minä mitään "porukkaa" edusta.
|
|
|
|
superpietu
Poissa
|
 |
Vastaus #519 : 29.09.2022 klo 22:10:22 |
|
Hongalle onnittelut voitosta, samalla pelillä kupsi kaatuu myös vieraissa. Makoilu hoidettiin myös ammattimaisesti ja tämä viimeistään tappoi klubin kirin.
Rasismille ei.
Asia pitäisi selvittää perinpohjin ja mikäli rasistisia huuteluja ei ole tapahtunut niin klubipäädyn tehtävä rikosilmoitus kunnianloukkauksesta Hongan fysion suuntaan. En edes tiedä mitä toivoa tässä tilanteessa. Tapahtunut mitä tapahtunut niin taas lokaa suomifudikselle…
|
|
|
|
muumi
Poissa
Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa
|
 |
Vastaus #520 : 29.09.2022 klo 22:10:25 |
|
Ottamatta nyt kantaa mihinkään huutelun puolesta tai vastaan, kun en paikalle tänään päässyt, mutta aika outoa, ettei Arko-Mensah itse reagoinut epäiltyyn "ääntelyyn" millään tapaa.
Ei kai tuo nyt ole outoa, koska aika useinhan sitä pyrkii jättämään huomiotta kiusaamiset, huutelut tai pilkat. Varmaan sama rasismissakin.
|
|
|
|
Karl Wanker
Poissa
|
 |
Vastaus #521 : 29.09.2022 klo 22:10:36 |
|
Vähän vaikeaa nähdä jos ei ole aikanaan kyseistä tapahtumaa seurannut  Vai miten itse reagoit asioihin, joista et ole koskaan kuullutkaan? Johan sanoin, että yhtä hölmöjä kaikki rasistit ovat kaupungista tai seurasta riippumatta. Enkä minä mitään "porukkaa" edusta. Ja mä olen yhä enemmän sitä mieltä, että klubikannattajien suunnasta ei tänään kuultu yhtään mitään rasistista. Mut kivasti lähdettiin lynkkaamaan kaikki.
|
|
|
|
Karl Wanker
Poissa
|
 |
Vastaus #522 : 29.09.2022 klo 22:13:04 |
|
Ei kai tuo nyt ole outoa, koska aika useinhan sitä pyrkii jättämään huomiotta kiusaamiset, huutelut tai pilkat. Varmaan sama rasismissakin.
Mutta kukaan, paitsi tämä honakin fyssari, ei kuullut yhtään mitään rasistista.
|
|
|
|
Lihis
Poissa
|
 |
Vastaus #523 : 29.09.2022 klo 22:14:07 |
|
Ja mä olen yhä enemmän sitä mieltä, että klubikannattajien suunnasta ei tänään kuultu yhtään mitään rasistista.
Toivottavasti asia on näin.
|
|
|
|
muumi
Poissa
Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa
|
 |
Vastaus #524 : 29.09.2022 klo 22:14:38 |
|
Mutta kukaan, paitsi tämä honakin fyssari, ei kuullut yhtään mitään rasistista.
Joo ja hyvä jos näin.
|
|
|
|
|
|