4-5-2
Poissa
Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi
|
 |
Vastaus #225 : 02.11.2022 klo 22:00:48 |
|
Ajatus on, ettei yhtään sekuntia tule kisoja katsottua, mutta jos tulee sorruttua, katson joltain piraattistriimiltä, ettei vahingossakaan retkahdukseni näy katsojaluvuissa ja anna edes välillistä oikeutusta kisojen järjestämiselle tuossa paskavaltiossa.
|
|
|
|
eikka okapi
Poissa
|
 |
Vastaus #226 : 03.11.2022 klo 00:15:27 |
|
Toimittaja ihan mietaana kun kaikki ei ole vielä valmista eikä häntä päästetty pelipaikoille raportoimaan vielä ennen kisojen alkua ja siksi ei aio katsoa kisoja? Missähän isoissa tapahtumissa ei tehdä valmisteluita viimeiseen asti.
|
|
|
|
Kiitaja
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti, SM
|
 |
Vastaus #227 : 03.11.2022 klo 19:13:08 |
|
|
|
|
|
trendkiller
Poissa
Suosikkijoukkue: ACK, Kanarialinnut, Packers
|
 |
Vastaus #228 : 04.11.2022 klo 18:16:19 |
|
Urheilulehden kisaennakon vien työpaikalle tekopyhille messihuorille.
|
|
|
|
Jämpti
Poissa
Suosikkijoukkue: Mansefutis
|
 |
Vastaus #229 : 04.11.2022 klo 18:27:01 |
|
Toimittaja ihan mietaana kun kaikki ei ole vielä valmista eikä häntä päästetty pelipaikoille raportoimaan vielä ennen kisojen alkua ja siksi ei aio katsoa kisoja?
Missähän isoissa tapahtumissa ei tehdä valmisteluita viimeiseen asti.
Varmasti juuri siksi ei.
|
|
|
|
VekkuliPekuli
Poissa
Suosikkijoukkue: Kokoomus, Pori, Liverpool, Värisuora
|
 |
Vastaus #230 : 04.11.2022 klo 18:57:29 |
|
Kuinka moni muuten boikotoi karsintoja? Niinpä.
|
|
|
|
trendkiller
Poissa
Suosikkijoukkue: ACK, Kanarialinnut, Packers
|
 |
Vastaus #231 : 04.11.2022 klo 23:48:46 |
|
Ja mitenkäs tämä on olennaista?
|
|
|
|
FutisForum nimimerkki
Poissa
|
 |
Vastaus #232 : 05.11.2022 klo 00:56:01 |
|
En kattonu peliäkään. Yhden harkkamatsin.
|
|
|
|
Honkkeli
Poissa
Suosikkijoukkue: Bristol City
|
 |
Vastaus #233 : 05.11.2022 klo 08:52:59 |
|
Pelattiinko karsinnat Qatarissa?
|
|
|
|
Kuhnuri
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
 |
Vastaus #234 : 05.11.2022 klo 09:21:41 |
|
Pelattiinko karsinnat Qatarissa?
Benin ja kumppaneiden mielestä kisoja ei tulisi boikotoida, jos kaikkea qatariin liittyvää ei ole aikaisemmin boikotoinut ja kipinää boikottiin ei oke saanut jo äidinmaidosta. Pelkkää hyvesignalointia muuten, millä ei ole mitään arvoa, joten on parempi olla vain itsekäs luuseri ja toimia koko elämänsä ympärillä olevista epäkohdista välittämättä.
|
|
|
|
FutisForum nimimerkki
Poissa
|
 |
Vastaus #235 : 05.11.2022 klo 09:37:54 |
|
Pelkkää hyvesignalointia muuten, millä ei ole mitään arvoa
Onhan tää tietyllä tavalla ihan selvää ja täysin totta, että esim. mun kisaboikotilla ei ole mitään väliä mihinkään tai kenellekään... ...paitsi mulle itselleni. Mulle sillä on väliä, että en ole ns. hengessä mukana taas yksissä paskadiktatuurin kilvenkiillotuskisoissa. Kaikille tämä ei tunnu syystä tai toisesta avautuvan.
|
|
|
|
äägee
Poissa
Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM
|
 |
Vastaus #236 : 05.11.2022 klo 10:23:18 |
|
En kattonu peliäkään. Yhden harkkamatsin.
Sama. Kansojen liigan matsit tuli tänä vuonna toki katsottua, mutta viime vuoden MM-karsintoja ei lainkaan. Ei edes Suomen matseja. Ei sillä mitään väliä ole, enkä todellakaan tuomitse ihmisiä jotka niitä seurasivat. Oma fiilis on vain ollut niin totaalisen pettynyt koko Qatar-pelleilyyn, ettei kiinnostanut lainkaan.
|
|
|
|
Bunuel
Poissa
Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo
|
 |
Vastaus #237 : 05.11.2022 klo 11:07:50 |
|
Onhan tää tietyllä tavalla ihan selvää ja täysin totta, että esim. mun kisaboikotilla ei ole mitään väliä mihinkään tai kenellekään...
...paitsi mulle itselleni. Mulle sillä on väliä, että en ole ns. hengessä mukana taas yksissä paskadiktatuurin kilvenkiillotuskisoissa.
Kaikille tämä ei tunnu syystä tai toisesta avautuvan.
Kunniattomia paskiaisia, opportunisteja vailla periaatteita on aina ollut ja tulee aina olemaan. Hännystelevät milloin mitäkin paskasakkia ja levittelevät käsiään kun muka kukaan ei mahda mitään millekään ja asiat vain tapahtuu joten paras olla välittämättä ja sulkea silmät.
|
|
|
|
Meika
Poissa
Suosikkijoukkue: AS Roma, TPS, Bove, Sunnuntaiviihde
|
 |
Vastaus #238 : 05.11.2022 klo 11:20:27 |
|
Kertokaapa, että näkyykö missään tilastoissa vaikka pelejä katsoisi telkkarista? Kunhan ei tietenkään katso netin kautta. Sitä vaan, että auttaako sellainen boikitointi sitten ollenkaan. Kaikki kisoja koskevat linkit jätän tietysti klikkaamatta enkä twiittaa/muuten someta aiheesta. Kahvipöydässä voin keskustella kunhan kaikkien puhelimet ovat siirretty kassakaappiin ja ovat pois päältä.
|
|
|
|
Sivurajatapaus
Poissa
|
 |
Vastaus #239 : 05.11.2022 klo 11:53:19 |
|
Onhan tää tietyllä tavalla ihan selvää ja täysin totta, että esim. mun kisaboikotilla ei ole mitään väliä mihinkään tai kenellekään...
...paitsi mulle itselleni. Mulle sillä on väliä, että en ole ns. hengessä mukana taas yksissä paskadiktatuurin kilvenkiillotuskisoissa.
Ja näin. Jos/kun kisat ovat minun mielestäni väärin, niin minulle on aika tärkeää, että jätän ne väliin. Venäjän hyökättyä Ukrainaan hävetti, että olin vain 4 vuotta aikaisemmin katsonut kiimassa ryssien MM-kisoja. Vaikka jo silloin oli Krim valloitettu, hyökätty Itä-Ukrainaan, ammuttu alas matkustajakone, myrkytetty ihmisiä ympäri Eurooppaa ja ties mitä. Tuli fiilis, että ns. paskamaiden kanssa pitää olla mahdollisimman vähän tekemisissä. Qatar nyt ei varmaan ole hyökkäilemässä naapurimaihin, mutta aivan selvästi kuuluu kuitenkin välteltävien paskamaiden kategoriaan. Paska-Kiinan talviolympialaisia oli helppo "boikotoida", koska en muutenkaan olisi katsonut kuin curlingia. Mutta jalkapallon MM-kisojen skippaaminen kirpaisee kovasti. Normikisoissa olisin katsonut kaikki matsit, vähintään pikakelauksella.
|
|
|
|
maness
Poissa
|
 |
Vastaus #240 : 05.11.2022 klo 14:40:11 |
|
Joku viikko kisoihin, ja tunnelma aivan yhdentekevä. Toistaiseksi lähtee boikotti kuin itsestään sen kummemmin yrittämättä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.11.2022 klo 14:43:39 kirjoittanut maness »
|
|
|
|
|
äägee
Poissa
Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM
|
 |
Vastaus #241 : 06.11.2022 klo 12:16:37 |
|
Tällä viikolla ollut useampi kannanotto boikotin puolesta Euroopassa, esim. Kööpenhaminassa kentälle juoksijan toimesta ja Dortmundissa BVB:n kannattajien toimesta. Ainakin Facebook-kommenttien perusteella osoitetaan paljon tukea näille protesteille. Ainoat soraäänet oikeastaan arabitaustaisilta miehiltä. Ei boikottiliike Euroopassa ole ihan marginaaljuttu enää. Ehkä ihmiskunnalla vielä on toivoa.
|
|
|
|
blackhawk
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton
|
 |
Vastaus #242 : 06.11.2022 klo 13:29:26 |
|
Kertokaapa, että näkyykö missään tilastoissa vaikka pelejä katsoisi telkkarista? Kunhan ei tietenkään katso netin kautta. Sitä vaan, että auttaako sellainen boikitointi sitten ollenkaan. Kaikki kisoja koskevat linkit jätän tietysti klikkaamatta enkä twiittaa/muuten someta aiheesta. Kahvipöydässä voin keskustella kunhan kaikkien puhelimet ovat siirretty kassakaappiin ja ovat pois päältä.
Maikkarin lähetyksissä kannattaa lisäksi kirjata muistiin lähetyksissä mainostavat firmat, jotta osaa boikotoida niiden tuotteita ja palveluja.
|
|
|
|
|
HNV
Poissa
Suosikkijoukkue: 1923 || 1948
|
 |
Vastaus #244 : 06.11.2022 klo 14:54:32 |
|
Saksassa aika lailla joka paikkakunnalla näitä lakanoita. Seuraavaksi toivoisin Scholz, kasvata pallit -bandiksia.
|
|
|
|
Eiccu
Poissa
|
 |
Vastaus #245 : 06.11.2022 klo 16:48:08 |
|
Korostan, että totta kai kannattaa yrittää boikotoida, jos siltä tuntuu.
Mutta jotenkin tuntuu, että näitä boikotteja puuhaavat ovat tukevasti jalat irti maasta odotuksissaan. Eivät näiden kisojen katsojaluvut ole minnekään romahtamassa. Päinvastoin, näistä tullee kaikkien aikojen katsotuimmat kisat.
Niin, henkilökohtaisesti en aio yhtäkään peliä katsoa. Ja koska olen realisti, niin en usko, että sillä on mitään vaikutusta mihinkään, mutta ainakin toimin itse kuten mielestäni on oikein. Tietysti toivon, että muut toimivat samoin, eikä jätä boikotoimatta sillä perusteelle, että "se ei vaikuta mihinkään". Jos taas kokee, että on ihan jees antaa hyväksyntänsä Qatarin touhulle, niin silloinhan ei ole mitään syytä olla katsomatta.
|
|
|
|
TZagallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna
|
 |
Vastaus #246 : 06.11.2022 klo 17:29:07 |
|
Muuten sama, mutta ennen kaikkea antaa hyväksyntänsä FIFAn touhulle.
En äkkiseltään muista kovin montaa asiaa elämäni aikana boikotoineeni, Alko viimeiset kymmenen vuotta tulee lähinnä mieleen. Näistä kisoista en kyllä ajatellut katsoa sekuntiakaan.
|
|
|
|
Jack the Ripper
Poissa
Suosikkijoukkue: IF Gnistan, sympatiat AFCW, SAFC
|
 |
Vastaus #247 : 06.11.2022 klo 19:31:51 |
|
Ihan validi pointti sinänsä. Kyllähän porukka taisi aika kiimassa Suomen MM-karsintoja seurata, joka ainakin yllätti itseäni ottaen huomioon tämän hyvin negatiivisen konsensuksen kisojen ympärillä. Mitäpä jos Suomi olisikin päässyt kisoihin? Itsekin toki katselin pelit kaikki, kuitenkin aina pieni vitutus takaraivossa. Ensimmäistä kertaa koskaan olin todella tyytyväinen, ettei Suomi kisoihin selviytynyt. Topicin kysymykseen: Yritän, mutta uskon, etten onnistu. Kiimaa ei ole pätkääkään johtuen kaikesta negatiivisesta paskasta kisojen ympärillä sekä ajankohdasta. Tykkään kuitenkin jalkapallon katselusta livenä ja television kautta, mutta nämä kisat menevät nimenomaan tv-viihteenä aina kun kohdalle sattuu.
|
|
|
|
Eiccu
Poissa
|
 |
Vastaus #248 : 06.11.2022 klo 20:08:47 |
|
Minä ainakaan en nähnyt mitään syytä boikotoida Euroopassa pelattuja kersintoja. Olen toki tyytyväinen, että sitä Suomen ensimmäinen kerta MM-kisoissa ei tullut juuri nyt, koska olisi vähän harmittanut jos Suomen ensiesiintyminen MM-kisoissa olisi jäänyt kokonaan näkemättä.
|
|
|
|
Kiitaja
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti, SM
|
 |
Vastaus #249 : 06.11.2022 klo 20:08:50 |
|
Ihan validi pointti sinänsä. Kyllähän porukka taisi aika kiimassa Suomen MM-karsintoja seurata, joka ainakin yllätti itseäni ottaen huomioon tämän hyvin negatiivisen konsensuksen kisojen ympärillä. Mitäpä jos Suomi olisikin päässyt kisoihin? Itsekin toki katselin pelit kaikki, kuitenkin aina pieni vitutus takaraivossa. Ensimmäistä kertaa koskaan olin todella tyytyväinen, ettei Suomi kisoihin selviytynyt.
Ei kai se Qatariin liiity mitenkään, että haluaa kannustaa Huuhkajia paikan päällä. Jos Suomi olisi päässyt kisoihin, niin olisin jättänyt silloinkin pelit katsomatta. Niin olisi varmasti tehnyt Riku Riskikin.
|
|
|
|
|
|