aquel
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Barcelona
|
 |
Vastaus #100 : 09.06.2019 klo 22:51:26 |
|
Arthur loukkaantui juuri harjoitusottelussa Hondurasia vastaan.
|
|
|
|
Incrível
Poissa
Suosikkijoukkue: Eufarei 10
|
 |
Vastaus #101 : 09.06.2019 klo 23:07:22 |
|
Arthur loukkaantui juuri harjoitusottelussa Hondurasia vastaan.
Vittupää-hondurasilaiselta tosiaan kiva suoraan punaiseen johtanut niitti ja polvea siinä Arthur piteli.
|
|
|
|
Chamagol
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Tigres, Meksiko, sympTiPS, Cruz Azul, AS Roma
|
 |
Vastaus #102 : 10.06.2019 klo 06:55:37 |
|
James (Kol), Miguel Almiron (Par) ja Ángel Mena (Ecu) pelasivat kaikki joukkkueidensa treenimatseissa eilen ja Mena teki jopa maalin paluussaan, joten tältä osin näyttää hyvältä. En tiedä vaikuttavatko näiden varoitukset mitenkään, mutta jos vaikuttavat, niin Perun Yoshimar Yotún keräsi itselleen suoran punaisen. Suht hyvähän tuo on ollut Cruz Azulissa, joten pienestä menetyksestä ainakin puhuttaisiin,
Perulta muuten ei mikään järin huikea kenraali, sillä Kolumbialta tuli kuokkaan 0-3. Samassa lohkossa pelaava Venezuela taas kaatoi USA;n 3-0. Salomon Rondon näytti vaarallisuuttaan tekemällä pari maalia. Kovin kaksisesti eivät valmistautumispelit eivät ole sujuneet Ecuadoriltakaan, sillä Venezuela-tasuria seurasi nyt 2-3-tappio loukkaantumisten ja poissaolojen runtelemalle Meksikolle.
|
|
|
|
Incrível
Poissa
|
 |
Vastaus #103 : 10.06.2019 klo 09:06:27 |
|
Yoshi Yotún Depor.comin mukaan pelikelpoinen viikonloppuna, mutta seuraava treenipeli syyskuussa jää väliin.
|
|
|
|
Greenland_Shark
Poissa
|
 |
Vastaus #104 : 10.06.2019 klo 16:40:28 |
|
Terve kaikille, Olen uusi tällä foorumilla ja Albicelesteä olen jostain oudosta syystä kannatanut lapsesta saakka. Ajauduin tälle foorumille, kun tajusin tänä kesänä olevan jotain hyvää sentään jalkapallon ystävälle, kun Copa America pelataan tänäkin kesänä. Ei ole tullut aiemmin hirveästi seurattua mitä valtameren toisella puolella tapahtuu ja ainoastaan on tullut seurattua miten Etelä-Amerikkalaiset pelaajat pärjäävät eurokentillä. Tämän takia ehkä hieman yllättävää minulle, että Copa pelataan näin usein. Joka tapauksessa, tämä ei minua haittaa sillä mielestäni fudispelaajien ura on aika lyhyt, jos haluaa voittaa kaiken mahdollisen. Itse turnaukseen. Toivon, että nyt olisi vihdoin Messin aika voittaa edes jotain maajoukkue urallaan. On Messi kuitenkin ollut jo niin lähellä isoja voittoja, että ehkä tällä kertaa kaikki menisi nappiin. Muutenkin olen sitä mieltä, että Messi saa aivan liikaa kritiikkiä epäonnistuneista finaaleista, vaikka ei ole mielestäni syyllinen tappioihin. Tänä vuonna olisi nyt sitten keskikentälläkin Lo Celso jakamassa palloja ja Aguerolla on mahtava kausi alla. Serie A:ta en ole ehtinyt hirveästi seuraamaan ja siellä tietenkin on paljon hyviä Argentiinalaispelaajia. Erittäin suuri kiinnostus minulla on Paolo Dybalaa kohtaan ja ei aivan mennyt jakeluun, miksi viime vuoden MM-kisoissa Sampaoli ei antanut tälle erittäin luovalle ja lahjakkaalle Juventus pelurille enemmän aikaa kentällä. Varsinkin, kun 2017-2018 kausi oli aika kova Dybalalla (22 maalia ja 4 syöttöä, 33-pelissä Serie A:ssa). Viime kausi oli tilastojen valossa sitten aika floppi (5 maalia, 2 syöttöä, 30 pelissä). Tietenkin, joku enemmän Juventuksen pelejä seuraava voi korjata minua ja antaa paremman kuvan Dybalan menneestä kaudesta. Kuitenkin ihan periaattessa uskon siihen, että jos Messi ja Dybala pelaisivat samaan aikaan kentällä, niin vastustajalla olisi paljon enemmän puolustustöitä. Viime kesänä tuntui siltä, että Messi saatiin suljettua pelistä usein pois ja kukaan muu ei oikein peliä pystynyt pyörittämään. Mielestäni Dybala ja Messi voivat potentiaalisesti antaa toisilleen enemmän tilaa, kun vastustajan pitää yrittää sulkea molemmat pelistä pois. Voi ola että minulla on jäänyt jotain välistä ja siihen on joku selvä syy siihen miksi Dybala ei anneta mahdollisuutta. Mutta siinä tapauksessa toivon jonkun selittävän tämän asian minulle perusteellisesti. En vain ymmärrä miksi esimerkiksi Suarez tai jopa Di Maria menee Dybalan edelle maajoukkueessa. Huhuja mediassa tietenkin on ollut, että Messillä ja Dybalalla olisi jotain toisiaan vastaan. Dybala on tämän kuitenkin kieltänyt ja maininnut Messin omaksi idolikseen. Sama pelipaikka/rooli seurajoukkueissa on mahdollisesti selitys tähän asiaan, kuten Messi on itse myöntänyt ( https://www.goal.com/en/news/messi-admits-difficulties-in-dybala-partnership-he-plays-like-me-/1uq96ju5zageb1s1vez93omsi3). Tästä huolimatta, minun on vaikea sisäistää, se etteikö maajoukkueessa voisi löytää jotain ratkaisua, joka voisi pitää molemmat taiturit kentällä samaan aikaan. Dybala ei ollut Nicaraguaa vastaan pelatussa harjoituspelissä edes vaihtopenkillä, joten en sitten tiedä mikä asiaan vaikuttaa taustalla. Maajoukkue ryhmässä Dybala kuitenkin on. Joka tapauksessa, innolla odotan alkavia kisoja ja Albicelestelle se alkaakin heti huippuottelulla Kolumbiaa vastaan.
|
|
|
|
Chamagol
Poissa
|
 |
Vastaus #105 : 10.06.2019 klo 18:38:03 |
|
Terve kaikille,
Olen uusi tällä foorumilla ja Albicelesteä olen jostain oudosta syystä kannatanut lapsesta saakka.
Tervetuloa vaan forumille  ja semmoistahan tuo on näiden "valintojen" kanssa eli saattavat tulla aika kummallisesti tai jopa pienistäkin syistä. Esim. itse aloitin aikoinaaa seuraamaan Italiaa, kun sattuivat pelaamaan samassa MM-karsintalohkossa Suomen kanssa ja kun niillä oli noihin aikoihin vielä hienoja pelaajia tyyliin Roberto Bettega ja Paolo Rossi, niin pikkupoika oli myyty. Meksiko taas tuli mukaan vuosituhannen vaihteessa alkuun vedonlyöntisyistä, mutta ajan kanssa kiinnostus on lisääntynyt ja nykyisellään seuraan lähinnä heidän ja Suomen futista. Vähän samalla tavalla epärationaalisesti tulevat myös nuo "inhokkijoukkueet" ja "-pelaajat". Noin esimerkinomaisesti Brasilia '82 on niitä viihdyttävimpiä jengeja mitä olen nähnyt, mutta sekään ei ole muuttanut sitä tosiasiaa, että toivon aina Brasilian tappiota, kun he pelaavat - olipa turnaus mikä tahansa. Argentiinan maajoukkueeseen itselläni on kanssa aika kummallinen suhde. Se oli aina yksi suurimmista suosikeistani MM-kisoissa välillä 1978-1994, mutta sen jälkeen jotain on tapahtunut, koska nykyisin olen yleensä aina Argentiinan vastustajan puolella (pl. Brasilia). Yksi syy voi olla Rec.Sport.Soccerin keskusteluryhmä, jossa oli noihin aikoihin mukana muutama aika ylimielisen oloinen argentiinalainen keskustelija. Todennäköisesti vika on kyllä minussa, sillä olin vielä tuolloin tiukka Valioliigajanari, joille Euroopan ulkopuolinen futis ei ole mitään. Vähän samaan tapaan ovat muuttuneet myös nuo suosikki-/inhokkipelaajat. Esim forumille perustamassani vuoden 2011 Sudamericano Sub20-ketjussa laskin päämärkänä rikkooko Neymar turnauksen maalintekoennätyksen vai ei, mutta nykyisin pelaaja on kyllä kaukana suosikistani. Vähän samat sanat Messiin, sillä em. RSSS:n argokirjoittajat kirjoittivat aikoinaan, että nyt on Barcelonan akatemiassa kasvamassa todellinen kultakimpale ja kaverini mukaan toitotin kuulemma innostuneeseen tyyliin hänelle samaa totuutta vuoden 2006 MM-kisojen alla. Sanotaanko nyt vaikka näin, että tässäkin tapauksessa innostus on laskenut kuin lehmänhäntä tässä vuosien varrella. Tiedä häntä mistä tämä johtuu näiden maiden ja pelaajien johdolla, mutta varmaan yleinen hypetys sekä ihmisen perustaipumus olla altavastaajien puolella vaikuttanee asiaan. Aika pitkä lätinä ja osin OT, mutta pohjustaapa osiltaan mahdollisia omia kommenttejani kisojen aikana. Omalla tavallaan nämä kisat ovat itselleni aika helppo tapaus, kun mitään suurta suosikkijoukkuetta ei ole, joten sitä voi keskittyä futiksesta nauttimiseen ...jos on hereillä. Symppausta löytyy Venezuelan, Perun ja Uruguayn suuntaan ja mielenkiinnolla seuraan ainakin Salomon Rondonin, Àngel Menan, Lautaro Martínezin sekä Paolo Dybalan suorituksia. Vaikka Argentiinasta tuossa yllä negatiiviseen sävyyn kirjoitinkin, niin kahdelle jälkimmäiselle toivoisin kuitenkin onnistumisia. Ajauduin tälle foorumille, kun tajusin tänä kesänä olevan jotain hyvää sentään jalkapallon ystävälle, kun Copa America pelataan tänäkin kesänä. Ei ole tullut aiemmin hirveästi seurattua mitä valtameren toisella puolella tapahtuu ja ainoastaan on tullut seurattua miten Etelä-Amerikkalaiset pelaajat pärjäävät eurokentillä. Tämän takia ehkä hieman yllättävää minulle, että Copa pelataan näin usein. Joka tapauksessa, tämä ei minua haittaa sillä mielestäni fudispelaajien ura on aika lyhyt, jos haluaa voittaa kaiken mahdollisen.
Netti tarjoaa nykyisin mahdollisuuksia Latinalaisen Amerikan futiksen seuraamiseen, suosittelen ;-). Esim. Copa Libertadoresin matseja on ollut mahdollista katsoa vähintäänkin jälkilähetyksinä mm. youtuben kautta. Itse turnaukseen. Toivon, että nyt olisi vihdoin Messin aika voittaa edes jotain maajoukkue urallaan. On Messi kuitenkin ollut jo niin lähellä isoja voittoja, että ehkä tällä kertaa kaikki menisi nappiin. Muutenkin olen sitä mieltä, että Messi saa aivan liikaa kritiikkiä epäonnistuneista finaaleista, vaikka ei ole mielestäni syyllinen tappioihin. Tänä vuonna olisi nyt sitten keskikentälläkin Lo Celso jakamassa palloja ja Aguerolla on mahtava kausi alla. Serie A:ta en ole ehtinyt hirveästi seuraamaan ja siellä tietenkin on paljon hyviä Argentiinalaispelaajia. Erittäin suuri kiinnostus minulla on Paolo Dybalaa kohtaan ja ei aivan mennyt jakeluun, miksi viime vuoden MM-kisoissa Sampaoli ei antanut tälle erittäin luovalle ja lahjakkaalle Juventus pelurille enemmän aikaa kentällä. Varsinkin, kun 2017-2018 kausi oli aika kova Dybalalla (22 maalia ja 4 syöttöä, 33-pelissä Serie A:ssa). Viime kausi oli tilastojen valossa sitten aika floppi (5 maalia, 2 syöttöä, 30 pelissä). Tietenkin, joku enemmän Juventuksen pelejä seuraava voi korjata minua ja antaa paremman kuvan Dybalan menneestä kaudesta. Kuitenkin ihan periaattessa uskon siihen, että jos Messi ja Dybala pelaisivat samaan aikaan kentällä, niin vastustajalla olisi paljon enemmän puolustustöitä. Viime kesänä tuntui siltä, että Messi saatiin suljettua pelistä usein pois ja kukaan muu ei oikein peliä pystynyt pyörittämään. Mielestäni Dybala ja Messi voivat potentiaalisesti antaa toisilleen enemmän tilaa, kun vastustajan pitää yrittää sulkea molemmat pelistä pois. Voi ola että minulla on jäänyt jotain välistä ja siihen on joku selvä syy siihen miksi Dybala ei anneta mahdollisuutta. Mutta siinä tapauksessa toivon jonkun selittävän tämän asian minulle perusteellisesti. En vain ymmärrä miksi esimerkiksi Suarez tai jopa Di Maria menee Dybalan edelle maajoukkueessa. Huhuja mediassa tietenkin on ollut, että Messillä ja Dybalalla olisi jotain toisiaan vastaan. Dybala on tämän kuitenkin kieltänyt ja maininnut Messin omaksi idolikseen. Sama pelipaikka/rooli seurajoukkueissa on mahdollisesti selitys tähän asiaan, kuten Messi on itse myöntänyt ( https://www.goal.com/en/news/messi-admits-difficulties-in-dybala-partnership-he-plays-like-me-/1uq96ju5zageb1s1vez93omsi3). Tästä huolimatta, minun on vaikea sisäistää, se etteikö maajoukkueessa voisi löytää jotain ratkaisua, joka voisi pitää molemmat taiturit kentällä samaan aikaan. Dybala ei ollut Nicaraguaa vastaan pelatussa harjoituspelissä edes vaihtopenkillä, joten en sitten tiedä mikä asiaan vaikuttaa taustalla. Maajoukkue ryhmässä Dybala kuitenkin on. Argentiinan maajoukkueketjussa on ollut tässä vuosien varrella paljonkin keskustelua aiheista, joita nostat esiin. Kannattaa tutustua,j os et ole vielä ehtinyt sitä tekemään. Joka tapauksessa, innolla odotan alkavia kisoja ja Albicelestelle se alkaakin heti huippuottelulla Kolumbiaa vastaan.
Ei muuta kuin hyviä ja jännittäviä kisoja sinulle.
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.06.2019 klo 18:42:27 kirjoittanut Chamagol »
|
|
|
|
|
Chamagol
Poissa
|
 |
Vastaus #106 : 10.06.2019 klo 18:44:31 |
|
Yoshi Yotún Depor.comin mukaan pelikelpoinen viikonloppuna, mutta seuraava treenipeli syyskuussa jää väliin.
Ok. Olisikin ollut aika kummallista, jos jonkun treenipelin lappu olisi vaikuttanut tässä turnauksessa.
|
|
|
|
aquel
Poissa
|
 |
Vastaus #107 : 10.06.2019 klo 20:25:04 |
|
Dybala ei ollut Nicaraguaa vastaan pelatussa harjoituspelissä edes vaihtopenkillä, joten en sitten tiedä mikä asiaan vaikuttaa taustalla.
Olihan, ja pääsi toisen puoliajan alussa kentälle Messin tilalle. Dybalalle on tosin vaikea nähdä suurta roolia joukkueessa tänä kesänä kahdesta syystä: Ensinnäkin Messin kanssa samantyylisenä vasenjalkaisena hyökkäyspään 10-roolin pelaajana elää, pelaa ja on omimmillaan samoissa tiloissa otteluissa kuin Kirppu. Toiseksi seurajoukkuekausi meni Dybalalta todella vihkoon.
|
|
|
|
Incrível
Poissa
|
 |
Vastaus #108 : 10.06.2019 klo 20:34:11 |
|
Ziizi sanoi Arthurin olevan kunnossa. Pelkkä tälli ilmeisesti kyseessä.
|
|
|
|
fcvastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #109 : 10.06.2019 klo 21:41:04 |
|
Terve kaikille, Olen uusi tällä foorumilla ja Albicelesteä olen jostain oudosta syystä kannatanut lapsesta saakka. Ajauduin tälle foorumille, kun tajusin tänä kesänä olevan jotain hyvää sentään jalkapallon ystävälle, kun Copa America pelataan tänäkin kesänä. Ei ole tullut aiemmin hirveästi seurattua mitä valtameren toisella puolella tapahtuu ja ainoastaan on tullut seurattua miten Etelä-Amerikkalaiset pelaajat pärjäävät eurokentillä. Tämän takia ehkä hieman yllättävää minulle, että Copa pelataan näin usein. Joka tapauksessa, tämä ei minua haittaa sillä mielestäni fudispelaajien ura on aika lyhyt, jos haluaa voittaa kaiken mahdollisen. Itse turnaukseen. Toivon, että nyt olisi vihdoin Messin aika voittaa edes jotain maajoukkue urallaan. On Messi kuitenkin ollut jo niin lähellä isoja voittoja, että ehkä tällä kertaa kaikki menisi nappiin. Muutenkin olen sitä mieltä, että Messi saa aivan liikaa kritiikkiä epäonnistuneista finaaleista, vaikka ei ole mielestäni syyllinen tappioihin. Tänä vuonna olisi nyt sitten keskikentälläkin Lo Celso jakamassa palloja ja Aguerolla on mahtava kausi alla. Serie A:ta en ole ehtinyt hirveästi seuraamaan ja siellä tietenkin on paljon hyviä Argentiinalaispelaajia. Erittäin suuri kiinnostus minulla on Paolo Dybalaa kohtaan ja ei aivan mennyt jakeluun, miksi viime vuoden MM-kisoissa Sampaoli ei antanut tälle erittäin luovalle ja lahjakkaalle Juventus pelurille enemmän aikaa kentällä. Varsinkin, kun 2017-2018 kausi oli aika kova Dybalalla (22 maalia ja 4 syöttöä, 33-pelissä Serie A:ssa). Viime kausi oli tilastojen valossa sitten aika floppi (5 maalia, 2 syöttöä, 30 pelissä). Tietenkin, joku enemmän Juventuksen pelejä seuraava voi korjata minua ja antaa paremman kuvan Dybalan menneestä kaudesta. Kuitenkin ihan periaattessa uskon siihen, että jos Messi ja Dybala pelaisivat samaan aikaan kentällä, niin vastustajalla olisi paljon enemmän puolustustöitä. Viime kesänä tuntui siltä, että Messi saatiin suljettua pelistä usein pois ja kukaan muu ei oikein peliä pystynyt pyörittämään. Mielestäni Dybala ja Messi voivat potentiaalisesti antaa toisilleen enemmän tilaa, kun vastustajan pitää yrittää sulkea molemmat pelistä pois. Voi ola että minulla on jäänyt jotain välistä ja siihen on joku selvä syy siihen miksi Dybala ei anneta mahdollisuutta. Mutta siinä tapauksessa toivon jonkun selittävän tämän asian minulle perusteellisesti. En vain ymmärrä miksi esimerkiksi Suarez tai jopa Di Maria menee Dybalan edelle maajoukkueessa. Huhuja mediassa tietenkin on ollut, että Messillä ja Dybalalla olisi jotain toisiaan vastaan. Dybala on tämän kuitenkin kieltänyt ja maininnut Messin omaksi idolikseen. Sama pelipaikka/rooli seurajoukkueissa on mahdollisesti selitys tähän asiaan, kuten Messi on itse myöntänyt ( https://www.goal.com/en/news/messi-admits-difficulties-in-dybala-partnership-he-plays-like-me-/1uq96ju5zageb1s1vez93omsi3). Tästä huolimatta, minun on vaikea sisäistää, se etteikö maajoukkueessa voisi löytää jotain ratkaisua, joka voisi pitää molemmat taiturit kentällä samaan aikaan. Dybala ei ollut Nicaraguaa vastaan pelatussa harjoituspelissä edes vaihtopenkillä, joten en sitten tiedä mikä asiaan vaikuttaa taustalla. Maajoukkue ryhmässä Dybala kuitenkin on. Joka tapauksessa, innolla odotan alkavia kisoja ja Albicelestelle se alkaakin heti huippuottelulla Kolumbiaa vastaan. Tiiran Jaakko on kirjoittanut varsin oivallisesti Copa Américasta erään vedonlyöntiyhtiön blogiin, Albicelestestä jopa kahteen otteeseen. Tuntuu oudolta, että tuolla materiaalilla ei pyttyjä tule. Herääkin kysymys, onko vika Argentiinassa (etenkin liitossa) itsessään? Linkkaan tänne, jos jengiä kiinnostaa (moderaattori voi poistaa, jos näkee aiheelliseksi) https://www.nordicbet.com/fi/blogi/jalkapallo/copa-america/argentiina-hiipuva-suurvalta/ - yleisemmin Argentiinan tilanteesta ja tulevaisuudesta. https://www.nordicbet.com/fi/blogi/jalkapallo/copa-america/messin-ja-argentiinan-hankala-suhde/ - onko Messi jopa itsessään ongelma, i.e. rakennetaanko peliä liikaa Leon ympärille, kävi miten kävi. Vahva lukusuositus täältä molemmille. Ja muillekin teksteille.
|
|
|
|
Incrível
Poissa
|
 |
Vastaus #110 : 11.06.2019 klo 00:57:07 |
|
Paolo Hurtado missannee kisat loukattuaan nilkkaansa eilisessä Kolumbia -matsissa. Melgarin Alexis Arias lienee korvaaja. Harmi, sillä Hurtado oli juuri pidempään sairastuvalla pahan polvivamman takia. 
|
|
|
|
Incrível
Poissa
|
 |
Vastaus #111 : 11.06.2019 klo 15:54:08 |
|
Jefferson Orejuelan kisat myös vaarassa lihasvamman takia. Ecuadorin joukkue matkaa tänään Brasiliaan ja tiedossa testejä, joiden tulos määrittää Orejuelan mukana olon.
|
|
|
|
Incrível
Poissa
|
 |
Vastaus #112 : 12.06.2019 klo 06:44:06 |
|
Yllä olevista loukkaantumisista updatea: Hurtado out - vanha kettu Josepmir Ballón nousee kisakoneeseen. Jefferson Orejuela kuntoutunee ajoissa turnaukseen.
Argentiinan avauksesta on Kolumbia -peliin riittänyt myös puhetta Lionel Scalonin kokeiltua treenipeleissä eri formaatioita, mutta nyt alkaa ilmeisesti hahmottua viimeisimpien raporttien mukaan: Armani; Saravia, Pezzella, Otamendi, Tagliafico; Lo Celso, G. Rodríguez, Paredes, Di María; Messi, Agüero
Di María ja Pezzella eivät tuossa Nicaragua-matsissa pelanneet pikkuvaivojen takia, mutta molemmat ovat mitä ilmeisimmin Scalonin papruissa avauksen ukkoja.
Edit. On muuten Copa Américaa ajatellen unirytmi täysin vituillaan vielä tässä vaiheessa. Täytynee tehdä dramaattisia ratkaisuja, jotta jaksaa lauantai-aamuyöstä jo valvoa...
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.06.2019 klo 07:11:56 kirjoittanut Incrível »
|
|
|
|
|
Spike
Poissa
Suosikkijoukkue: Barca, Real, Inter, Milan, Liverpool, ManU
|
 |
Vastaus #113 : 12.06.2019 klo 13:35:12 |
|
Iteäni en saa mitenkään taipumaan tuohon Brasilian ja Bolivian väliseen avausotteluun, sen verran ikävään aikaan tulee. Enkä usko Bolivian mahdollisuuksiin.
Seuraavan päivän Venezuela-Peru ja Argentiina-Kolumbia taas onnistuvat. Venezuela ei enää vähään aikaan ole ollut mikään pisteautomaatti. Peru saa vääntää tosissaan jos voittaa meinaa. Onko Peru oikeastaan edes suosikki? Harjoitusottelu Kolumbiaa vastaan oli vaikea, mutta toisaalta se selittyy osittain Perun punaisella kortilla.
Argentiinalla tuntuu olevan Kolumbiaan jonkinlainen henkinen yliote, vaikka argot rämpisivät missä suossa, niin Kolumbia taipuu lähes aina. Di Maria-Aguero-Messi -yläkerta kuulostaa aika loogiselta avaukselta. Kolumbian osalta epäselvää on aloittaako kärjessä Falcao vai Duvan Zapata, vai molemmat. James ei ollut Perua vastaan vielä parhaassa vedossa.
|
|
|
|
trendkiller
Poissa
Suosikkijoukkue: ACK, Kanarialinnut, Packers
|
 |
Vastaus #114 : 12.06.2019 klo 18:56:52 |
|
Ite tulee katottua klo 22-01 alkavat pelit, kun töihin pitää vielä pystyä ensi viikolla ennen lomia. Sitten helpottaa, ja ainahan voi nauhalta kattoa. Urheilulehdessä oli pikkuennakko: Messi+Argentiina (taas), Brasilia ja kotikisojen paineet (taas), Kolumbia + joukkueiden kokoonpanot ja otteluohjelma mutta ei anal yyseja.
|
|
|
|
Guarin
Paikalla
Suosikkijoukkue: Portugal, CONMEBOL, Atletico, Boca, Sporting CP
|
 |
Vastaus #115 : 12.06.2019 klo 19:02:45 |
|
Ite tulee katottua klo 22-01 alkavat pelit
Näin itsekkin suunnittelin, ensiviikko iltavuoroa  Myös CONCACAF Gold Cup alkaa viikonloppuna joten lattarifutiksen ystäville on todellista juhlaa tiedossa.
|
|
|
|
aquel
Poissa
|
 |
Vastaus #116 : 14.06.2019 klo 08:57:58 |
|
Arthur pystynee turnauksessa pelaamaan, mutta on sivussa ensi yön avauspelistä Boliviaa vastaan.
Tänään sivullekirjoittaneella alkaa kesäloma "sattumalta" kisojen alkaessa, joten pääsee jälleen seuraamaan kaikki pelit ilman sen suurempia haittatekijöitä.
|
|
|
|
Chamagol
Poissa
|
 |
Vastaus #117 : 14.06.2019 klo 19:39:47 |
|
Argentiinan veskariosatolle tuli muutoksia, sillä Esteban Andrada kolhi polveaan sen verran, että kisat jäävät väliin. Pikkuvammasta on sinällään kyse, mutta Udinesen Juan Musso kutsuttiin joka tapauksessa tilalle.
|
|
|
|
El Ningo
Poissa
Suosikkijoukkue: Keltainen sukellusvene
|
 |
Vastaus #118 : 14.06.2019 klo 23:24:57 |
|
Onko kisoissa VAR käytössä?
|
|
|
|
Boca Limpia
|
 |
Boca Limpia
Vastaus #119 : 15.06.2019 klo 01:32:38 |
|
Onko kisoissa VAR käytössä?
On. Argentiinan osalta varmaan huomenna se lohkovaiheen kaikkein vaarallisin vastustaja vastassa ja se ei tietenkään ole ideaalitilanne, kun lähdetään ensimmäiseen turnaukseen uuden valmentajan alaisuudessa. Kolumbian hyökkäyspäästä James Rodriguez ja Falcao eivät toki aivan parhaiden päiviensä veroisessa vireessä ole, mutta varmastihan tuolta löytyy kykyä käyttää tilat hyväksi, jos Albiceleste ei onnistu saamaan kenttätasapainoa aikaan heti alusta. Toki varmaa ei ole sekään, että Falcao on Queirozin ykkösvalminta enää. Duvan Zapata on kuitenkin viime kauden aikana antanut melko hyvät näytöt osaamisestaan ja realisistisesti ajatellen saattaa hyvinkin pyyhkiä Falcaon ohi hierarkiassa ainakin turnauksen edetessä.
|
|
|
|
tamme auto
Poissa
Suosikkijoukkue: nurmileijonat,terijoen hallitus
|
 |
Vastaus #120 : 15.06.2019 klo 02:20:30 |
|
Hetken jo ajattelin änäri matsien loputtua eikö yötyöläisille tarjota mitään livesporttia mutta tämä alkaa niin kiitos  menee pari viikkoa ainakin rattoisasti duunissa futista katsoen 
|
|
|
|
aquel
Poissa
|
 |
Vastaus #121 : 15.06.2019 klo 03:30:58 |
|
Albicelesten avaus tulee huomenna olemaan 4-3-3: Armani; Saravia, Pezella, Otamendi y Tagliafico; Lo Celso, Rodríguez y Paredes; y Di María, Messi y Agüero
|
|
|
|
Boca Limpia
|
 |
Boca Limpia
Vastaus #122 : 15.06.2019 klo 07:07:51 |
|
Brasilian osalta ainoaksi varsinaiseksi heikkoudeksi turnauksessa voi muodostua hieman yllättäen hyökkäyspelaaminen. Numerojen valossa toki hyvä avausottelu, mutta eipä Boliviaa hirveän kovana mittarina voi pitää. Kolmesta maalista huolimatta voisi myös sanoa, että ei tuo nyt niin huikea 90 minuuttinen ollut kokonaisuudessaan.
Gabriel Jesusilla on alla jälleen yksi kausi täysin Agüeron varjossa ja Firminokin taisi olla ainakin ajoittain aika vaisu menneellä kaudella, eikä hänkään edes parhaimmillaan mikään puhdas maalintekijä ole. Richarlison, Neres ja Willian sitten ovat laidoilla sellaisia ns. hyviä pelaajia, mutta riittääkö taso sitten siinä vaiheessa, jos vastaan asettuu joku selvästi Boliviaa paremmin puolustava joukkue tyyliin Uruguay.
Puolustushan Brasilialla on nyt keskikentän pohjasta alaspäin todella kova. Arthurin poissaolon ajan käytössä oleva kaksikko Fernandinho ja Casemiro on kyllä erittäin hyvä puolustussuuntaan ja tämä toki tuo parhaimmillaan erinomaiselle topparikaksikolle vielä kosolti lisäturvaa. Laidat saattavat sitten olla sellaisia paikkoja, joihin vastustajat voivat iskeä. Alves ja Filipe Luis saavat molemmat varmaan jatkossakin tukea hyökkäyksiä aktiivisesti, mutta riittääkö jalka sitten enää alaspäin, jos vastustajat pääset noille alueille iskemään.
Vaikka tuo turnausisännän joukkue paperilla kovin onkin, niin aivan voitettavissa oleva se kuitenkin on. Tämä käsitys ainakin omalta osaltani vain vahvistui ensimmäisen ottelun jälkeen.
|
|
|
|
Chamagol
Poissa
|
 |
Vastaus #123 : 15.06.2019 klo 08:47:06 |
|
Venezuela - Peru siis tänään klo 22, joten kyllähän toi täytyy väijyä. La Republica väittää saaneensa tiedon, että Peru aloittaisi alla olevalla kokoonpanolla. Jos pitää paikkansa, niin missä on Edison Flores :-(. Gallese, Advíncula, Zambrano, Abram,Trauco,Tapia,Yotún, Gonzáles, Cueva, Farfán, Guerrero. El Comercio taas lämmittelee joukkueiden suurimmilla tähdillä ja kovin on tasaiset maalintekotilastot herroilla. Lähinnä yllätyin siitä, että Guerrero on tehnyt peräti yksitoista maalia Copa Américassa; toisaalta onhan hyökkääjän urakin varsin pitkä. https://elcomercio.pe/deporte-total/paolo-guerrero-vs-salomon-rondon-descubre-mejor-noticia-ecpm-645364Ja ihan uteliaisuuttani kysyn, että huudeltiinko Perussa Kevin Quevedoa miten vahvasti maajoukkueeseen mukaan? Opintoreissuksi tuo olisi tietysti voinut jäädä, mutta aika nuori hyökkäjä kuitenkin vielä kyseessä ja yksitoista maalia Aperturassa on suht kova luku. Alustavaan ryhmään näkyy päässeen, mutta siihen se matka tyssäsi.
|
|
|
|
Incrível
Poissa
|
 |
Vastaus #124 : 15.06.2019 klo 08:59:04 |
|
Venezuela - Peru siis tänään klo 22, joten kyllähän toi täytyy väijyä. La Republica väittää saaneensa tiedon, että Peru aloittaisi alla olevalla kokoonpanolla. Jos pitää paikkansa, niin missä on Edison Flores :-(. Gallese, Advíncula, Zambrano, Abram,Trauco,Tapia,Yotún, Gonzáles, Cueva, Farfán, Guerrero. El Comercio taas lämmittelee joukkueiden suurimmilla tähdillä ja kovin on tasaiset maalintekotilastot herroilla. Lähinnä yllätyin siitä, että Guerrero on tehnyt peräti yksitoista maalia Copa Américassa; toisaalta onhan hyökkääjän urakin varsin pitkä. https://elcomercio.pe/deporte-total/paolo-guerrero-vs-salomon-rondon-descubre-mejor-noticia-ecpm-645364Ja ihan uteliaisuuttani kysyn, että huudeltiinko Perussa Kevin Quevedoa miten vahvasti maajoukkueeseen mukaan? Opintoreissuksi tuo olisi tietysti voinut jäädä, mutta aika nuori hyökkäjä kuitenkin vielä kyseessä ja yksitoista maalia Aperturassa on suht kova luku. Alustavaan ryhmään näkyy päässeen, mutta siihen se matka tyssäsi. Vaikuttaa ihan luotettavalta uutiselta. Canchita Gonzales aloittaisi siis Tapian ja Yotúnin kanssa keskikentän kolmikossa, mikä on kyllä yllättävä uutinen. Flores ja Carrillo sitten kentälle tokalla puoliajalla. Carlos Zambrano mukava nähdä taas mukana! Quevedo oli tosiaan aikamoinen komeetta seurajoukkuekaudella, mutta onhan tuo Perun hyökkäyspää sen verran täynnä ulkomailla pelaavaa timangia, että ensi kesään joudutaan vielä odottelemaan. Illan ja yön pelit kutittelevat kyllä jo melkoisesti. 
|
|
|
|
|
|