Koska jo silloin oli asiantuntijapiireissä (jokainen pelejä katsova ja tilastoja lukeva/tekevä) selvää että Suomi häviää kaikille keskuspuolustuksen pääpelivoimassa. Toki ihan sama mikä juuri siellä syksyllä olisi seisonut, mutta selviin ongelmakohtiin pelissä tulisi reagoida jotenkin.
Mä en vaan tahdo ymmärtää miksi pitää väkisin pelata kahdella nousevalla pakilla jos tasokkaita äijiä ei ole rivissä?
Mutta kun tuon iltasanomien Mixu jutun lukee, niin siitä kyllä aika selkeesti saa selville, ettei toi juttu tuu muuttumaan miksikään:
"Paatelainen kertoi myös harkinneensa, että Suomen pitäisi vain puolustaa ja keskittyä vastahyökkäyksiin. Lause kirvoitti yleisöstä pienet aplodit.
– Ahaa, olette sitä mieltä. Hyvä, keskustelemme asiasta myöhemmin, luotsi vastasi.
Jatkokommentti seurasi tovin päästä.
– Jos te olette sitä mieltä, että Suomen pitäisi pelata himmaamalla ja puolustamalla tasapeliä, olette eri filosofian miehiä kuin minä. Minun mielestäni meidän pitää kehittää meidän pelaajamme ja meidän pelitapamme niin, että me viemme ja me voitamme pelejä."