Hei!
Olen 1998 syntynyt, B-ikäinen maalivahti joka haeskelee seuraa Pirkanmaalta. Kokemusta minuĺla on paikallisen junioripalloilun lisäksi Tukholmalaisesta pallokulttuurissa. Oman ikäluokkani lisäksi olen myös kuluneen vuoden aikana harjoitellut sekä tämänhetkisen Tukholmalaisseurani U-joukkueessa että -95 joukkueessa jossa olen myös joitakin kertoja päässyt pelaamaan. Valmentajani, joka on aikanaan myös Ruotsin U17-joukkueessa pelannut, sanoo näkevänsä minussa potentiaalia liigavahdiksi saakka jos vain jaksan harjoitella ja osaan pelata korttini oikein. Hänen kannustamanaan oikeastaan tätäkin viestiä kirjoittelen. Ruuminrakenteeni on ikääni nähden kohtalaisen raskas (191cm/105kg) joten miesten pelit ei ole mikään ongelma. Myös pelityylini on aggressiivinen. Treenaan ahkerasti (4×jalkapalloa, 3×lenkkeilyä, 6×kuntosalia viikossa) ja motivaationi on kohdallaan. Löytyisikö foorumilta ketään jolla olisi tietoutta siitä että huolisiko jokin pirkanmaalainen divariporukka tälläisen torjujan joukkoihinsa?
Tuolta löytynee mahdollisuuksia:
http://futisforum2.org/index.php?topic=87383.950