Väitän että FCV on pykälää parempi joukkue kuin KAPA molemmat joukkueet nähneenä.
Fcv:n pelaaminen on parhaimmillaan nautittavaa katseltavaa.Kapa taas puollustaa omaa
päätään kontrolloidusti ja iskee yleensä pitkillä vastaan. Itse tykkään tuosta FCV:n
tyylistä pelata lyhyillä syötöillä eteenpäin ahtaassakin tilassa .4 ei taida muita samanmoisia
pelaavia porukoita olla. Mutta toki tulokset puhuvat puolestaan. Kärki on tasainen juuri nyt
mutta tauolta kun palataan niin varmaan eroja alkaa jo syntymään.
Pakko tarttua tähän ja antaa hieman omia näkemyksiä myös vastapainoksi.
Väitän että FCV on pykälää parempi joukkue kuin KAPA molemmat joukkueet nähneenä.
Tämä toki totta, mutta itse näen, että FCV:n päivän kuntoon ja sen myötä pelaamiseen vaikuttaa eniten se, kuinka paljon ja minkälaisia pelimiehiä he saavat matkaansa kolmosen porukasta. Toki myös nelosen nipussa hyviä pelimiehiä, mutta mitä itse olen FCV:n pelejä nähnyt, niin luonnollisestikin he ovat peliään pyrkinyt rakentamaan näiden astetta kovempien kavereiden kautta.
Itse tykkään tuosta FCV:n
tyylistä pelata lyhyillä syötöillä eteenpäin ahtaassakin tilassa .4 ei taida muita samanmoisia
pelaavia porukoita olla.
Otoskokosi tähän havaintoihin perustuvaan väitteeseen taitaa olla melko suppea. Parhaina päivinään myös esim. Blackbird, PaRi, Potku ja varsinkin kahden viimeisen kierroksen aikana FCK ovat myös pelanneet palloa maata pitkin hyökkäyskolmannekselle. Toki nämä kerrat ovat harvemmassa kuin FCV:n vastaavat, mutta ei FCV mikään mullistavan hienoa palloa pelaava joukkue tällä sarjatasolla ole, varsinkaan jos otetaan huomioon tuo yllä mainittu pelaajarotaatio, joka luo FCV:lle erittäin otollisen asetelman muihin joukkueisiin nähden.
Tulokset toki puhuvat puolestaan ja kaikki kunnia FCV:lle hienosta kevätkaudesta, mutta näkökulmia on aina yhtä paljon kuin katsojia ja tässä yksi niistä.