Tästä ohjetta alkuunsa.
Ota viikonloppu Pirkkahallista. Katso onko messuja. Jos ei, ala soitteleen piiri, kaupunki, messut ja tee varaus ja ole kiva kaikille. Itse en halua Raholaan lähteä turnausta järjestään. Sieltä puuttuu se oikea Kotarit tournament fiilis. Jos toimit seuran kautta niin varaukset menee helpommin. Pirkkahalli myös kunnallisena laitoksen murto-osan yksityisten hinnoista.
Varaus tehty. Soita erotumariaseiantuntija Lahtiselle piiriin. Tuomarit tulee.
Ala kartoittaa joukkuemäärää ja turnausformaattia. Valmiina.
Hoida maksupolitiikka kuntoon. Soita jokaiselle joukkueelle pari kertaa että missä rahat.
Pokaalit
Turnaussälät kuntoon. Kentät kuntoon, yhteistyö hallimiesten kanssa, katso pukukopit kuntoon, toimitsijapöydät kuntoon, pallot kuntoon, pöytäkirjat kuntoon, valittavat joukkueet kuntoon, musiikki? videot? valokuvia? nettisivut?
Sellaista.
Laitetaan nyt tänne.
Olen kartoittanut mahdollisuutta turnaukselle ja päivä olisi luultavasti 24.11. Pirkkahallissa on joku autonhinausmessu, joten sinne ei pelaamaan pääse. Alustavan tiedon mukaan Raholan kentät olisivat käytettävissä turnaukseen. Osallistuvat joukkueet lienevät valmiita pelaamaan Raholassa (onhan siellä kerran pelattukin), vaikka hinta on huomattavasti korkeampi kuin Pirkkahallissa, kuten batteri asiaa valotti.
Itse en joka tapauksessa pääse turnaukseen isännöimään eikä luultavasti pääse batterikaan. Mutta... Katsotaan, kuinka käy. Kyllähän joku skandaali pitäisi taas saada aikaan maanosan totisimmassa turnauksessa

Mitään varauksia ei kannata ryhtyä tekemään tässä vaiheessa, koska turnausta ei välttämättä ole, eikä joukkuetta muutenkaan ilmoiteta forumteitse.