FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
07.07.2025 klo 09:11:49 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 4 [5]

Kirjoittaja Aihe: Taistelu lohkovoitosta: SJK - GBK la 27.8. klo 16.00 @ Seinäjoen Keskuskenttä  (Luettu 7168 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mehiläinen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SJK

Vastaus #100 : 28.08.2011 klo 01:00:23

Ebonque kun saisi pistettyä edes puolet läpiajoistaan ja muista avopaikoista sisään niin ei pelaisi minuuttiakaan Suomessa. Kuinka käsittämättömän huono joku voi olla viimeistelemään?!

Tämä täällä tämä. Lomski osoittanut jo parin matsin aikana olevansa aivan tolkuttoman kova pelimies Kakkoseen. Teki kentällä mitä halusi.
Ebonquen vedot on kyllä kuin lehmän henkäykset,ei käsitä miten mies ei saa voimaa laukauksiin,eikä kyllä tarkkuuttakaan.
Selkäsauna

Poissa Poissa

Vastaus #101 : 28.08.2011 klo 01:52:52

Sori Gennadi, muuten koen olevani velvoitettu lohdutus kommenttiin, mutta HAHAHAHAHAAAA! HAJOA! :D

Ruotsinkielinen homojengi GBK saa mun puolesta tippua KOLMOSEEN! :D

Nyt kävi näin. Kenestäkään ei ole SJK:lle vastusta. :D
Gennadi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1924

Vastaus #102 : 28.08.2011 klo 10:13:11

Tämä nyt lähinnä oli todella ala-arvoinen ja säälittävä kommentti. Mutta jos koet saavasi näistä homosolvauksista virtuaalipippelillesi jotain pituutta, niin en kai voi sinua estää.

En olisi näin asialliselta kirjoittajalta odottanut näin ala-arvoista tekstiä. Tähän topiciin kirjoittelu omalta osalta loppuu nyt.
Selkäsauna

Poissa Poissa

Vastaus #103 : 28.08.2011 klo 11:16:32

Tämä nyt lähinnä oli todella ala-arvoinen ja säälittävä kommentti. Mutta jos koet saavasi näistä homosolvauksista virtuaalipippelillesi jotain pituutta, niin en kai voi sinua estää.

En olisi näin asialliselta kirjoittajalta odottanut näin ala-arvoista tekstiä. Tähän topiciin kirjoittelu omalta osalta loppuu nyt.

Sori. Humala ja hurmos made me do it.
Aghahowa

Poissa Poissa

Vastaus #104 : 28.08.2011 klo 11:19:32

Juu vois vaikka Toffe nyt ymmärtää jo vaikka Pennillekin antaa peliaikaa.Uus jatkosopparikin ja palkittu penkillä istumisesta
lähes joka peli.
Tulihan se sieltä Ylos
mehiläinen

Poissa Poissa

Vastaus #105 : 28.08.2011 klo 11:30:30

Tulihan se sieltä Ylos
Hei agha voit sä kirjoitella ihan omiakin näkemyksiä pelistä ettet aina vaan keskity kommentoimaan
näitä mun jokaista mielipidettä.Ei herneitä
Aghahowa

Poissa Poissa

Vastaus #106 : 28.08.2011 klo 11:47:34

Tuntuu että joukkueessa ei muita ole kuin Penni viestiesi perusteella.

Miksi vitussa Pennin pitäisi koko ajan olla pelaamassa kun A-junnuissa pelaa lähes jokaisen minuutin? A-junnuilla muutenkin tänään tärkeä vierasmatsi Turussa, joten mitä vitun järkeä olisi ollut Penniä eilen peluuttaa? Pennillä nyt ei muutenkaan asiaa avaukseen ole, vaikka kuinka sitä toivotkin.
mehiläinen

Poissa Poissa

Vastaus #107 : 28.08.2011 klo 12:03:00

Tuntuu että joukkueessa ei muita ole kuin Penni viestiesi perusteella.

Miksi vitussa Pennin pitäisi koko ajan olla pelaamassa kun A-junnuissa pelaa lähes jokaisen minuutin? A-junnuilla muutenkin tänään tärkeä vierasmatsi Turussa, joten mitä vitun järkeä olisi ollut Penniä eilen peluuttaa? Pennillä nyt ei muutenkaan asiaa avaukseen ole, vaikka kuinka sitä toivotkin.
Tuntuu että sulla on jotain miestä vastaan,ootko itse joku vanha pelaaja tai nykyinen jolla jotain hampaankolossa?
Tottakai on asiaa avaukseen tai ainakin vaihdosta,ootko ylipäätään käynyt pelejä katsomassa.Ja luuletko että mies edes on mukana
A-junnujen pelissä tänään,ei taida olla.En oo mikään viimesen päälle oleva seurafani joka kannattaa jotain seuraa vaikka
siellä pelaisi vaan jotain ostomiehiä,tarkastelen enemmän tulevaisuutta silmällä pitäen nuorien pelaajien otteita enkä ole niin hirveästi
muusta kiinnostunut.
vappapotku

Poissa Poissa

Vastaus #108 : 28.08.2011 klo 12:06:30

Selkäsauna! Nyt pikkasen "jarrua". Saa sitä provoa kirjoittaa, mutta taso pitää säilyttää.
« Viimeksi muokattu: 28.08.2011 klo 12:17:04 kirjoittanut vappapotku »
Aghahowa

Poissa Poissa

Vastaus #109 : 28.08.2011 klo 12:15:45

Tuntuu että sulla on jotain miestä vastaan,ootko itse joku vanha pelaaja tai nykyinen jolla jotain hampaankolossa?
Tottakai on asiaa avaukseen tai ainakin vaihdosta,ootko ylipäätään käynyt pelejä katsomassa.Ja luuletko että mies edes on mukana
A-junnujen pelissä tänään,ei taida olla.En oo mikään viimesen päälle oleva seurafani joka kannattaa jotain seuraa vaikka
siellä pelaisi vaan jotain ostomiehiä,tarkastelen enemmän tulevaisuutta silmällä pitäen nuorien pelaajien otteita enkä ole niin hirveästi
muusta kiinnostunut.
Jos kaikki pelaajat on kunnossa, niin ei asiaa avaukseen ole. Vai meinaatko että Penni syrjäyttäisi Lomskin tai Sipilän? Vaihdosta tullessaan toki pätevä vaihtoehto laidalle.
Ja en käy pelejä katsomassa. Teen syväanalyysejä vain spämmiluolassani.
DiCanio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GBK, Red and White since 1924,Gnaget

Vastaus #110 : 28.08.2011 klo 12:26:57

[/quote]
Olen pitänyt Selkäsaunaa asiakirjoittajana mut nythän se totuus selvisi, jätkähän on ihan normi eteläpohjalaaaanen jolla on kengännumero kaks kertaa suurempi ku äo.
Kannattaa muistaa et karsinnoissa tulee vastaan toinen ruotsinkielinen homojengi joka myöskin pelaa jumalaisen kauniissa pelipaidoissa ja silloin voi kyyti olla kylmää. Heja (G)BK
mehiläinen

Poissa Poissa

Vastaus #111 : 28.08.2011 klo 12:27:31

Jos kaikki pelaajat on kunnossa, niin ei asiaa avaukseen ole. Vai meinaatko että Penni syrjäyttäisi Lomskin tai Sipilän? Vaihdosta tullessaan toki pätevä vaihtoehto laidalle.
Ja en käy pelejä katsomassa. Teen syväanalyysejä vain spämmiluolassani.
Ok hyvä jos käyt pelejä katsomassa
mutta ei sulta kyllä mitään analyysejä ainakaan kerhon peleistä oo tullu pitkään aikaan.Syrjäyttäisi tai syrjäyttäysi mutta ainakin
Seppälän asemasta voisi kentälle laittaa vaihdosta ihan koska vain.Ja eipä se pelin taso siitä laskisi vaikka olisi Sipilän tai Lomskinkin tilalla.
Onhan se nyt nähty.Eiköhän sovita että tästä on turha kinastella.Kummankin mielipiteet on tullu selväksi.
Selkäsauna

Poissa Poissa

Vastaus #112 : 28.08.2011 klo 12:35:28

Selkäsauna! Nyt pikkasen "jarrua". Saa sitä provoa kirjoittaa, mutta taso pitää säilyttää.

Lainaus
Vs: Taistelu lohkovoitosta: SJK - GBK la 27.8. klo 16.00 @ Seinäjoen Keskuskenttä
« Vastaus #101 : tänään kello 01:52:52 »

Olen pahoillani jos olen aiheuttanut sopimattomalla käytökselläni liikehdintää rannikon vähemmistöpiireissä. Syytän tästä kaikesta sitä Saatanan Alkoholia joka laittoi äänet päähäni. Ymmärrän että kommenttini ovat olleet yöntunteina todellakin ala-arvoisia ja siitä syystä ruoskin itseäni mentaalisesti tämän päivän. :(

Eilen muuten katsomosta poistettiin rasistisia huutoja huudellut isänmaanpulustaja. Huuteli siinä Kloppien lähellä melko törkeitäkin. Klopit miehelle mainitsi muutamaan kertaan että moiset kommentit on syytä pitää poissa katsomosta, äijä huuteli vastaavansa itse sanomisistaan "koska hän on vain isänmaallinen". Järjestysmiehet poisti miehen ja muu katsomo vastasi tähän aplodein. Ylos
Kyseinen tyyppi oli yrittänyt portilla vielä käydä järjestysmiehen kimppuun.
mehiläinen

Poissa Poissa

Vastaus #113 : 28.08.2011 klo 12:48:42

Olen pahoillani jos olen aiheuttanut sopimattomalla käytökselläni liikehdintää rannikon vähemmistöpiireissä. Syytän tästä kaikesta sitä Saatanan Alkoholia joka laittoi äänet päähäni. Ymmärrän että kommenttini ovat olleet yöntunteina todellakin ala-arvoisia ja siitä syystä ruoskin itseäni mentaalisesti tämän päivän. :(

Eilen muuten katsomosta poistettiin rasistisia huutoja huudellut isänmaanpulustaja. Huuteli siinä Kloppien lähellä melko törkeitäkin. Klopit miehelle mainitsi muutamaan kertaan että moiset kommentit on syytä pitää poissa katsomosta, äijä huuteli vastaavansa itse sanomisistaan "koska hän on vain isänmaallinen". Järjestysmiehet poisti miehen ja muu katsomo vastasi tähän aplodein. Ylos
Kyseinen tyyppi oli yrittänyt portilla vielä käydä järjestysmiehen kimppuun.
Tais olla Selkiksellä aikamoiset turnajaiset pelin jälkeen,tais pelaajillakin olla saunailta eillen voiton kunniaksi.
Selkäsauna

Poissa Poissa

Vastaus #114 : 28.08.2011 klo 12:49:07

Murskajaisten myötä lohkovoittoon

SJK - GBK 5-0 (3-0)
16 min 1-0 Patrik Lomski
30 min 2-0 Chris Cleaver
45 min 3-0 Aki Sipilä
66 min 4-0 Mikael Muurimäki
76 min 5-0 Mikko Väänänen

Uutinen
Tyytyväinen Silppuri

Aki Sipilä oli sanansa mittainen mies. Vaikka nyt ei hattutemppua tullutkaan, tulitti hän kauden kahdeksannen osumansa kotikaupunkinsa, GBK:n verkkoon Kerhon murjoessa sarjakakkosta Mike Tysonin tavoin.

Äkkipäätä voisi kuvitella, että Tysonin vastustajilta tuntui jokseenkin samanlaiselta, kuin Marianne-paidoista tänään. Vierasjoukkueella ei ollut sarjan kahden parhaan välisessä titaanien taistelussa kuin statistin rooli.

Kuuntele tästä "Silppurin" sanailua voitollisen pelin jälkeen.

Uutinen
Ihan De Luxea

Kerhon lauantainen esitys GBK:ta vastaan tarjosi todellista De Luxea. Eikä ihan mitä hyvänsä De Luxea, Vaan Max De Luxea.

Sunnuntaiaamuna jo 6.45 A-junioreiden kanssa kohti Suomen Turkua suuntaava kakkosvalmentaja Max Peltonen oli tyytyväinen joukkueen esityksee tänään ja povasi sunnuntain ottelusta haastavaa. Eikä ihme.

Vastassa on klo 13.00 Kupittaalla A-junioreiden SM-sarjaa johtava FC Inter.

Kuuntele tästä Maxin ajatuksia.

Uutinen
Ei kautta ilman...

Kerhon vasen pakki, Mikko Väänänen, pelasi ehkä kauden parhaan ottelunsa. Toki muukin joukkue osallistui maalikarkeloihin varsin ansiokkaasti, mutta maalin soi erityisen mielellään näyttävästi alueelle Aki Sipilän syötön myötä pujehtineelle Mikolle.

Kuuntele tästä mitä mielessä porukan pokerimiehellä.

Uutinen

Video: Vieraiden Lomski äänessä

Sarjakakkosena jatkavan GBK:n vastuuvalmentaja, Jozef Lomski oli ymmärrettävästi allapäin joukkueen kärsittyä rökäletappion Kerholle lauantain kärkiottelussa.

Lomskin perheen välienselvittely meni kotijoukkuen asussa pelanneen Patrikin eduksi. Voi olla, ettei joululahjoja tule....

Katsel tästä Jozefin kommentit.

Uutinen
Video: Ensimmäinen tavoite saavutettu

Kerhon vastuuvalmentaja, Christoffer Kloo, oli ottelun jälkeen todella tyytyväinen, mutta ei unohtanut kehua vastustajaa. Vaikka GBK sai pataansa 5-0, oli joukkue JBK:n ohella oikeastaan ainoa vastustaja, joka on tullut pelaamaan jalkapalloa Kerhoa vastaan seurauksista huolimatta.

Katsele tästä "Toffea".

Gennadi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1924

Vastaus #115 : 28.08.2011 klo 13:40:20

Veskarikin päässyt säälittävän filmauksen jälkeen elävien kirjoihin. Shalalalalaa-la-laa-laa-la!

Jännä tulkinta. Kaverilla on naamassa mustelmia ja nappulanjäljet, ja se olikin vain pelkkää filmausta. Kuinkahan se onnistu niin hyvin hankkia itselleen mustelmia ja napinjälkiä naamaan sillä aikaa kun tuomari arvioi tilannetta? Lahjakas kaveri!
Selkäsauna

Poissa Poissa

Vastaus #116 : 28.08.2011 klo 14:04:28

Jännä tulkinta. Kaverilla on naamassa mustelmia ja nappulanjäljet, ja se olikin vain pelkkää filmausta. Kuinkahan se onnistu niin hyvin hankkia itselleen mustelmia ja napinjälkiä naamaan sillä aikaa kun tuomari arvioi tilannetta? Lahjakas kaveri!

Juttelin Petter Meyerin kanssa tuosta tilanteesta eilen ja hän itse sanoi että punainen oli aivan aiheellinen ja että Petsku itse säikähti tilanteessa että toivottavasti ei osunut pahemmin maalivahtia. Sanoi tulleensa väärin tilanteeseen, mutta ei todellakaan tarkoituksella.
ICF

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Böbin kulmassa huutava Leipuri

Vastaus #117 : 28.08.2011 klo 14:12:30

Sori Gennadi, muuten koen olevani velvoitettu lohdutus kommenttiin, mutta HAHAHAHAHAAAA! HAJOA! :D

Nyt kävi näin. Kenestäkään ei ole SJK:lle vastusta. :D

Selkäsauna alitti kyllä kaikki tasot kommentillaan. Vaikuttaa olevan kovin suurta kateutta jos ite vaan jauhaa härmää. Ja en tiiä jos oot tehny omaa kenttätutkimusta jos noin tarkkaan tiedät että kaikki GBK jätkät tykkää pojista!?!?
Pulloveikko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KPV ja kaikki jotka pelaavat GBK:ta vastaan

Vastaus #118 : 28.08.2011 klo 14:57:02

Selkäsauna alitti kyllä kaikki tasot kommentillaan. Vaikuttaa olevan kovin suurta kateutta jos ite vaan jauhaa härmää. Ja en tiiä jos oot tehny omaa kenttätutkimusta jos noin tarkkaan tiedät että kaikki GBK jätkät tykkää pojista!?!?

No jos täysillä mennään niin ylilyönneiltä ei voi välttyä. Monesti kannattaa suhteuttaa kellonaikaan / viikonpäivään tällaiset "analyysit" :)
Selkäsauna

Poissa Poissa

Vastaus #119 : 28.08.2011 klo 15:27:20

No jos täysillä mennään niin ylilyönneiltä ei voi välttyä. Monesti kannattaa suhteuttaa kellonaikaan / viikonpäivään tällaiset "analyysit" :)

Lainaus
Vs: Taistelu lohkovoitosta: SJK - GBK la 27.8. klo 16.00 @ Seinäjoen Keskuskenttä
« Vastaus #101 : tänään kello 01:52:52 »

Dorrian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Seinäjoen Jalkapallokerho

Vastaus #120 : 28.08.2011 klo 16:41:03

beegeen tulkintaa mukaillen ja kuvaa sanallisesti maalaillen. Edellisestä kommentista varmasti huomasit, että minulla ei ole aavistustakaan mitä tilanteessa tapahtui. Mene halaamaan sitä kaverias ja kerro terveisiä.
Onnenonkija

Poissa Poissa

Vastaus #121 : 28.08.2011 klo 17:43:13

Meinasi olla vähe tulsa peli. SJK:kin luonnollisesti otti jalkaa kaasulta ensimmäisen jakson ilotulituksen jälkeen.

Aika surullinen taitaa tämä C-lohko olla, kun ykkösen ja kakkosen ero on noin suuri. Voihan se tietysti olla mahdollista, että GBK:lla oli vain huono päivä. Ihmetyttää se silti, miten tuo porukka on liidellyt hurjassa voittoputkessa.

Puitteita oli paranneltu tähän matsiin kivasti, harmi vain että yleisömäärä oli pettymys tänään. Jossakin yhteyksissä huudeltiin 2000:sta katsojasta, mutta itse odotin ainakin 1500:aa. Lauantai, ilma loistava, kärkipeli jne jne, mutta kai porukalla oli sitten muuta tekemistä.

Minkä takia muuten Klopeilla oli rumpu mukana? Mitään tarvetta sille ei ole kauden aikana ollut ja se tuntuikin vain sekoittavan huutoja/lauluja ainakin pelin alkupuolella. Toivottavasti siitä ei tule perinnettä. Katsellaan uudestaan kun faniryhmä on sellainen parisataapäinen vähintään.

Rasistinen huuto kuului aika selvästi pääkatsomon keskiosiinkin, positiivista että kaveri heitettiin matsista ulos. Mitään porttikieltoa ei varmaan kuitenkaan saanut?

Ottelun MoM oli ehdottomasti Lomski. Huikea vahvistus Kerhon jo ennestään kovaan nippuun. Caumo sen sijaan ei ole vakuuttanut muuten kuin sen ekan matsin ekan 10min ajan. Toivottavasti kuitenkin on terveenä seuraaviin matseihin, koska hänet olisi hyvä "ajaa sisään" joukkueeseen loppukauden merkityksettömissä peleissä ennen karsintoja.
Dorrian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Seinäjoen Jalkapallokerho

Vastaus #122 : 28.08.2011 klo 18:14:17

Caumo sen sijaan ei ole vakuuttanut muuten kuin sen ekan matsin ekan 10min ajan. Toivottavasti kuitenkin on terveenä seuraaviin matseihin, koska hänet olisi hyvä "ajaa sisään" joukkueeseen loppukauden merkityksettömissä peleissä ennen karsintoja.

Itse olen jo luovuttanut tämän kauden suhteen. Ihan kuin kaverilla ei olisi minkäänlaista käsitystä Kerhon pelitavasta useammankaan viikon jälkeen. Jokainen hyökkäys joka yritetään pelata Caumon kautta pysähtyy noin 100% varmuudella Caumoon. Katellaan ens kaudella sitten. Meyer ja Mikki hoitaa tämän.
Selkäsauna

Poissa Poissa

Vastaus #123 : 28.08.2011 klo 18:41:08

Rumpu oli messissä kokeilumielessä. Kokeilun jatkosta ei ole päätetty mitään.
Itse en huomannut että laulut olisi mennyt jotenkin sekaisin ja sitä käytettiinkin hilliten. Ehkä voisi jopa vielä hillitymmin/vähemmän käyttää, jos sitä jatkossa katsomoon edes enää tuodaan. Noihin perus SJK klap-klap-klap juttuihin rumpu toi kyllä kestoa kovastikin, muu katsomokin lähti mukaan taputtamaan ja samoin kulmissa toimi.

Sivuja: 1 ... 4 [5]

Siirry: