FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
01.09.2025 klo 09:24:19 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Äänestys
Kysymys: Sarjan voittaa?  (Äänestys päättynyt: 20.11.2011 klo 14:29:54)
PoSa - 7 (12.1%)
MuSa2 - 3 (5.2%)
VampU - 7 (12.1%)
ACE/2 - 11 (19%)
KaVo - 5 (8.6%)
FC Melody - 13 (22.4%)
PTU - 4 (6.9%)
Leki-futis FS - 8 (13.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 57

Sivuja: 1 ... 7 [8] 9 ... 20

Kirjoittaja Aihe: Futsal Kakkonen: Tampere/Satakunta 2011-2012  (Luettu 37833 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
fanikatsomo.com

Poissa Poissa

Vastaus #175 : 20.11.2011 klo 22:12:20

melde - pori 5-6 (2-4)
linux

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Stadin buliröda, MuSan Salama, Arsenal,Galatasaray

Vastaus #176 : 20.11.2011 klo 22:17:51

melde - pori 5-6 (2-4)

:D Olisko kuitenkin Melody-PTU 5-6? Mutta siis, PTU :o
pataheart

Poissa Poissa

Vastaus #177 : 22.11.2011 klo 00:20:07

Satakuntalaiset kaikki viiden sakissa tällä hetkellä !! Helvetin komiaa kyllä ko Tamperee piiri porukoit viedää ja Satakunta jyrää !!! HA HAA !!!
^amoresperros^

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkue & Fútbol Club Barcelona

Vastaus #178 : 22.11.2011 klo 00:32:29

Välikommenttina vaan heitän, että on ainakin Tre/100kunta-yhdistäminen vaikuttanut toimivalta näiden ff2:n keskusteluidenkin perusteella. Hyvää pilke silmäkulmassa vastakkainasettelua, kahdeksannella sivulla vastauksia ja jo yli 10000 topicin lukua. Hyviä statseja ja toivottavasti kentälläkin meininki on hyvä Ylos
linux

Poissa Poissa

Vastaus #179 : 22.11.2011 klo 01:05:58

On ainakin toistaiseksi näyttänyt kyllä aika hyvältä, kun sarjat yhdistettiin, eikä niinpäin, että sarjat olisivat pysyneet samana. Hyvä uudistus Ylos
Shampoo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC ETURAIVO

Vastaus #180 : 22.11.2011 klo 09:24:29

On ainakin toistaiseksi näyttänyt kyllä aika hyvältä, kun sarjat yhdistettiin, eikä niinpäin, että sarjat olisivat pysyneet samana. Hyvä uudistus Ylos

Kyllä! Juurikin näin. Ja pelit olleet tasaisia. Aikastamonta maalin eroon päättynyttä matsia jo nähty.
linux

Poissa Poissa

Vastaus #181 : 22.11.2011 klo 11:52:37

Kyllä! Juurikin näin. Ja pelit olleet tasaisia. Aikastamonta maalin eroon päättynyttä matsia jo nähty.

Jees. Ja täytyy muistaa, että monta hyvää matsia vielä edessäkin.
Perjantaina jatkuu nousussa olevan PTU:n kotimatsilla kärjen PoSaa vastaan.
Maccarone

Poissa Poissa

Vastaus #182 : 22.11.2011 klo 12:01:37

Täytyy todeta ainakin omasta näkökulmasta, että tempo on ainakin ollut kova. Toki vasta pari peliä pelanneena ei kauheasti ole otantaa, mutta niissä molemmissa on riittänyt tarpeeksi tekemistä. Toki sitten taktinen puoli on loistanut poissaolollaan ja tuskin näistä kukaan ylempänä pärjäisi, jos puhutaan joukkueena pelaamisesta. Silti parempi näin, ettei mene kyttäilyks ja tulee maaleja ;)

Viime kaudella jäi myös pelit itsellä vähiin, mutta jo silloin parista pelistä näki, että aika kävelyä oli. Ei ollut myöskään näin tasaista, vaan saattoi olla jo 20 minuutissa aika selvät sävelet.
BOCA TAMPERE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Unico Grande Amore,Boca Juniors,Ilves,Melde

Vastaus #183 : 23.11.2011 klo 02:05:39

joo,hyvä että meni näin.kuten jo ennen alkua ounastelin ja koitin hieman rauhotella näitä "Pirkanmaan kurkoja" siitä ylivoimasta,nin parempi näin.meilläkin poijaat huomaa että joutuu jotain tekeen pisteitten eteen.edelleen mennään nöyrästi peli kerrallaan ja koitetaan raapia pisteitä.

pataheartille vielä bänni niin tämäkin topicci on ansaitsemallaan tasolla.kiitos.
linux

Poissa Poissa

Vastaus #184 : 23.11.2011 klo 11:33:17

pataheartille vielä bänni niin tämäkin topicci on ansaitsemallaan tasolla.kiitos.

Nyt täytyy olla ensimmäisen kerran eri mieltä kanssasi, sen verran monessa sarjassa ja muutenkin on kyseinen henkilö aktiivinen futsalin saralla, että ihan en lähtisi bänninappulaa heti heiluttelemaan. Toki asiallisempi kommentointi olisi paikallaan :)
BOCA TAMPERE

Poissa Poissa

Vastaus #185 : 23.11.2011 klo 12:56:52

Nyt täytyy olla ensimmäisen kerran eri mieltä kanssasi, sen verran monessa sarjassa ja muutenkin on kyseinen henkilö aktiivinen futsalin saralla, että ihan en lähtisi bänninappulaa heti heiluttelemaan. Toki asiallisempi kommentointi olisi paikallaan :)

hyvä jos aktiivinen.mut tässä pataheartin(kendoyanarin nimimerkki) kommentoinnissa tulee mieleen jopa minua sekaisempi henkilö,myös alaviivarokki tuntuu nobel-palkinnon saaneelta tähän kaveriin verrattuna.kun kommentoidaan,puhutaan asiaa,joskus kommentoidaan epäasiallisia ja sit ne poistetaan itse,hoppas det,ei muuten,ei jaksa vaan lukea tota"v#ddu me satakuntalaiset ollaan niin v#dun hyviä" jargonia..näin provottiin silloin 1974 kun nahkiaisia pyydettiin ulvilassa.
linux

Poissa Poissa

Vastaus #186 : 23.11.2011 klo 13:02:18

hyvä jos aktiivinen.mut tässä pataheartin(kendoyanarin nimimerkki) kommentoinnissa tulee mieleen jopa minua sekaisempi henkilö,myös alaviivarokki tuntuu nobel-palkinnon saaneelta tähän kaveriin verrattuna.kun kommentoidaan,puhutaan asiaa,joskus kommentoidaan epäasiallisia ja sit ne poistetaan itse,hoppas det,ei muuten,ei jaksa vaan lukea tota"v#ddu me satakuntalaiset ollaan niin v#dun hyviä" jargonia..näin provottiin silloin 1974 kun nahkiaisia pyydettiin ulvilassa.

No tää on täysin totta. Mutta eräs jos toinenkin käyttäjä täältä, jopa itse, kommentoin hieman provosoivasti sinnepäin aluksi, kun ei käynytkään niinkuin  ensimmäisissä viesteissä oli. No, sarja jatkuu ja varmaan Melodykin tähyää korkeammalle kuin missä tällä hetkellä on?
BOCA TAMPERE

Poissa Poissa

Vastaus #187 : 23.11.2011 klo 13:23:46

No tää on täysin totta. Mutta eräs jos toinenkin käyttäjä täältä, jopa itse, kommentoin hieman provosoivasti sinnepäin aluksi, kun ei käynytkään niinkuin  ensimmäisissä viesteissä oli. No, sarja jatkuu ja varmaan Melodykin tähyää korkeammalle kuin missä tällä hetkellä on?

totta tämäkin :)

ne alkuperäiset kommentoijat ei vaan pelaa tätä sarjaa.ja Melody tähtää sen verran korkealle että peruutin tän viikon höntsyt kun vituttaa jos äijät ei puolusta kunnolla peleissä ja eivätkä muutenkaan ota vastuuta omasta pelistään,mua aina vituttanut kaiken eniten se että moke jätetään yksin ja se että oman huonon suorituksen jälkeen jäädään ihmetteleen mitä tapahtu.mä ainakin opin vittu herwoodin mettissä että se sai liimaa joka halus,perkele.tän asenteen kun meidän ukoille  sais opetettua niin sarjataulukko näyttäs erilaiselta meidän kohdalta.mua huvita maksaa joka vitun kausi omasta kukkarosta,joka on jo ulosotossa,joka vitun kausi siitä että ukot lusmuilee.tän pitäs olla hauskaa ja mulla ei ole .

pääsinpäs tilittään..ja nyt nukkuun että jaksaa taas yön,perkele.ja kyllä koitetaan me Ace voittaa perjantaina ;)

UGH!

-Boca-
dam10

Poissa Poissa

Vastaus #188 : 23.11.2011 klo 13:29:37

Kyllähän nyt pikkuisen voi tänne suuntaan vittuilla, jos näin paskasti arvotaan sijotuksia. Satakunta on näyttäny persettä "asiantuntijalle" Tampereen suuntaan voitoillaan. Hyvä asiahan se on että pelit on temmoltaan hyviä ja kehittäviä, koska sitä 2div jo vaatii et vähän edes reenataan ja pelkillä yksilöillä ei pärjäisi sarjassa. Laittaa varmasti Tampereen porukoihinkin vähän vauhtia kehittää omaa peliään myös. Yks joukkue pääsee karsiin ykköseen, mutta montako tippuu? Mites nousut 3div:sta? nythän sarjaa oman käsityksen mukaan pelataan 2 joukkueen vajauksella ja tarkoituksena olisi pelata 10 joukkueen sarjaa.
linux

Poissa Poissa

Vastaus #189 : 23.11.2011 klo 13:33:48

Yks joukkue pääsee karsiin ykköseen, mutta montako tippuu? Mites nousut 3div:sta? nythän sarjaa oman käsityksen mukaan pelataan 2 joukkueen vajauksella ja tarkoituksena olisi pelata 10 joukkueen sarjaa.

Satakunnasta ainakin Kolmosen voittaja nousee Kakkoseen ja erillismääräysten mukaan Kakkosen viimeiseksi jäänyt tippuu.
pataheart

Poissa Poissa

Vastaus #190 : 23.11.2011 klo 13:35:42

Nooh, älkää niit mun kommentteja ny nii vakavasti ottako. Jääkiekko katsomossa tullu oleiltua varmaa sit vähän liikaakin vuosien varrella, jossa oppii provosoimaa melko hyvin kyllä..:) Ja itte futsali maalissa ko ollu imuroimassa vuosien varrella ni aika ajoin kans tullu varmaan sieltäkin heitettyä vastustajien suuntaan, ehkä hiukan provosoivia kommentteja ja vastustajien puolelta sit taas vastaavasti tullu kans provoa, mut siinä yks pelin ehdoton viehätys just onki...:) Pelin jälkeen ja kentän ulkopuolella sit taas arvostan ja kunnioitan jokaista vastustajaa tottakai, enkä koskaan ole jättänyt kättelemättä vastustajia pelin jälkeen tai mitään sellasta paskaa. Ja nua aiemmat kommentit tällä sivulla ni niis ny ollu vitsiäki mukana kyllä ihan, eli älkää niit ny nii vakavasti ottako !! Mitenkään väheksymättä Tampereen piirin porukoita futsalissa niin tottakai haluan, että Satakunnan porukat pärjää hyvin tässä sarjassa ja että Satakuntalainen futsal menee eteenpäin koko ajan jne. Ja tästä syystä olen erittäin ilonen kun hyvin alkanut Satakunnan porukoilla tää sarja jne. Ja et tasoero pienenteny Tamperee ja Satakunna välillä. Pieni provosointi aina paikallaan puolin ja toisin josta kummasti aina yleensä porukoitten taistelutahto ja voittamisen tahto lisääntyy, joka taas tuo peleihin tiettyä kipinää aina lisää mukavasti. Tamperee piiri porukatki varmasti tullee tasoaan nostamaan alkukaudesta vielä. Ja vakavasti puhuen niin sarjan päättyessä aikalailla tasoihin mennee sijoitukset varmaankin sikäli, että molempien piirien porukoita tasasesti eri sijotuksilla, eikä niin että jomman kumman piirin porukoista kaikki neljä esim. viiden sakissa kaikki. Ja tää on ihan hyvä homma tottakai, ni pysyy into molemmilla piireillä pelata yhdistettyä kakkosta jatkossakin ko ei kummankaa piirin porukat ole ainakaa tällä hetkellä mitenkää ylivoimasia toisen piirin porukoihin nähden. Eli moninkertasesti parempi idea tää yhdistetty kakkonen ainakin Satakunnan piirin kannalta ko tällä hetkellä ko aiempi systeemi, eli hyvältä näyttää sano... Pahoittelut vielä jos olen loukannut jotakuta aiemmilla kommenteillani se ei ollu tarkotus. Vaan pientä provoa jo vitsiä vaan yhdistettynä jonka oli tarkotus vaan, ehkä hieman ärsyttää Tamperee porukoita ja saada keskustelua aikaan sivustolla jne.... Lupaan laittaa täst edes ny sit pikkusen asiallisempia viestejä ja lopettaa provosointia jne, eli no sweat...:)
BOCA TAMPERE

Poissa Poissa

Vastaus #191 : 23.11.2011 klo 14:40:18

jep,kaikki ok,kunhan vaihdat nimimerkkiä tai jatkat siellä jatkoajalla kirjoittamista.muuten ihan bueno.provoilu kuuluu asiaan,itse en toki ole ikinä kyseiseen toimintaan syyllistynyt ;)
Jeppis

Poissa Poissa

Vastaus #192 : 23.11.2011 klo 16:03:05

Näin hieman offtopiccina sanottakoon, että omissa silmissä pataheart näyttää lähinnä bocan kakkoselta. Sen verran samanlaista tekstiä sisällöltään ja ulkoasultaan molemmilta ilmestyy :D Ei mulla muuta.
pataheart

Poissa Poissa

Vastaus #193 : 23.11.2011 klo 18:38:10

jep,kaikki ok,kunhan vaihdat nimimerkkiä tai jatkat siellä jatkoajalla kirjoittamista.muuten ihan bueno.provoilu kuuluu asiaan,itse en toki ole ikinä kyseiseen toimintaan syyllistynyt ;)
Nimimerkkiä en kyllä vaihda, ko Pata parasta mitä täällä Porissa päin on ja Pata kulkee ikuisesti omassa sydämessä ainakin niin vahvasti, että olen aina ollut ja tulen aina olemaan ylpeä siitä, että olen Ässäfani henkeen ja vereen !! Täällä en kuitenkaan mitään jääkiekkoon liittyviä viestejä ole kirjotellunna jne, eli kyl ne tohon futsaliin on täysin liittynyt nua viestit meinaan. Ja samalla tavalla kai ne peril tullee vaik olis nimimerkkinä sit vaik väinö valopää. Eli keskitytää viestien sisältöihin eikä nimimerkkeihin, jotka sinällään ei niinkään merkityksellisiä ole tiemmä ?? Tosin ymmärrän kyllä Tamperelaisten turhautumisen jääkiekon suhteen, mikäli meinaan tarkastelee tän hetken SM-Liigan sarjataulukkoo...:) No ei siitä aiheesta sen enempää, mut nimimerkkiä en kyl vaihda. Ko viestien sisällöt pysynee samanlaisina oli nimimerkkinä sitten mikä tahansa, eli liekö tolla nyt niin väliä, jos jotakuta haittaa nimimerkki ni sille en voi itte sit mitää, mutta nimimerkki on ja pysyy Pataheartina ja piste !!!
linux

Poissa Poissa

Vastaus #194 : 23.11.2011 klo 20:23:50

Laitetaan tähän nyt sen verran, kun keskustelua on syntynyt, että pataheart viimekin viikolla oli sitten PTU:n pelissä, vaikka samaan aikaan olisi ollut peli Ässät-Tappara ;)
pataheart

Poissa Poissa

Vastaus #195 : 24.11.2011 klo 01:52:16

Aina menen kyl kattomaa Ässien peliä jos vaan ehdin, mut sillo en kerenny ni tulin sit tsiigaamaa sen PTU pelin sillon. Ja eipä tuo nii kauheesti harmittanukkaa, ko Ässät hävis sillo...:) Eikä jonkun joukkueen tarkka seuraaminen tai tietokapasiteetti ko. lajista/joukkueesta välttämättä vaadi aina paikalla oloa joka pelissä, eli se siitä.
-Auvo-

Poissa Poissa

Vastaus #196 : 24.11.2011 klo 11:10:49

Jos joku ei tiennyt, niin sarjan pistepörssiä voi seurata täältä:

http://www.resultcode.fi/sarjat/sarja/sar_maalintekijat.php?sarja_id=105369&piiri_id=100003

Päivittyy tosin muutaman päivän viipeellä.
Pena 72

Poissa Poissa

Vastaus #197 : 24.11.2011 klo 11:57:26

Treenaako yksikään Tampereen jengeistä? Höntsyjä ei lasketa. Itse olen pitkähköllä "futsal-urallani" treenannut, sanan varsinaisessa merkityksessä, vain Raumalla. En tässä siis yritä sanoa, että treenaaminen on "homojen hommaa", vaan ihan mielenkiinnosta tiedustelen.
kapten

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kaikki suomalainen jalkapalloilu

Vastaus #198 : 24.11.2011 klo 15:24:15

Treenaako yksikään Tampereen jengeistä? Höntsyjä ei lasketa. Itse olen pitkähköllä "futsal-urallani" treenannut, sanan varsinaisessa merkityksessä, vain Raumalla. En tässä siis yritä sanoa, että treenaaminen on "homojen hommaa", vaan ihan mielenkiinnosta tiedustelen.

Eiköhän ACE/2 ainakin reenaa?
linux

Poissa Poissa

Vastaus #199 : 24.11.2011 klo 18:23:30

Aina menen kyl kattomaa Ässien peliä jos vaan ehdin, mut sillo en kerenny ni tulin sit tsiigaamaa sen PTU pelin sillon. Ja eipä tuo nii kauheesti harmittanukkaa, ko Ässät hävis sillo...:) Eikä jonkun joukkueen tarkka seuraaminen tai tietokapasiteetti ko. lajista/joukkueesta välttämättä vaadi aina paikalla oloa joka pelissä, eli se siitä.

Asia selvä. Mutta ei enempää jääkiekosta, huomenna tosiaan tuo PTU-PoSa. Ja Tampereella Ace-Melody?

Sivuja: 1 ... 7 [8] 9 ... 20

Siirry: