FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
31.08.2025 klo 12:31:51 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Äänestys
Kysymys: Sarjan voittaa?  (Äänestys päättynyt: 20.11.2011 klo 14:29:54)
PoSa - 7 (12.1%)
MuSa2 - 3 (5.2%)
VampU - 7 (12.1%)
ACE/2 - 11 (19%)
KaVo - 5 (8.6%)
FC Melody - 13 (22.4%)
PTU - 4 (6.9%)
Leki-futis FS - 8 (13.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 57

Sivuja: 1 ... 6 [7] 8 ... 20

Kirjoittaja Aihe: Futsal Kakkonen: Tampere/Satakunta 2011-2012  (Luettu 37830 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
BOCA TAMPERE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Unico Grande Amore,Boca Juniors,Ilves,Melde

Vastaus #150 : 19.11.2011 klo 17:44:36

Juu, aika peli oli taas Huittisissa, tiukka ja tunteellinen vääntö :)
Maaleja tehtiin tasatahtiin, kumpi vaan olisi voinut olla parempi, mutta Melody teki paikoistaan kyllä hyvin. Boca Tampere oli ilmeisesti boca-paita päällä ollut kaveri.
Puoliajalla peli oli 3-3, VampU kävi johdossa, mutta Melody siirteli hyvin voitokseen. Yhtään kympin vetoa ei nähty, vaikka toisella jaksolla lähellä käytiin.

Pelin jälkeen vielä boca tuli varovaisesti kysymään, missä kannattaisi käydä kaljalla

noh,tiedä niistä paikkojen hyvin käytöstä,oishan pojat voinut niitä sen tusinan tehdä lisää,tosin veskari oli,kuten edellä mainitsinkin,loistava.

myönnetään se boca-bongaus,ei kauheesti tosin vaatinut päättelyä :)
kiitoksia VampUlle hyvästa ja herramiesmäisestä vastuksesta.ainoa miinus annetaan hönöpettereille jotka seisoivat metrin päässä vierasjoukkueen vaihtopenkistä ja vittuilivat pelaajille.olihan siellä katsomopaikkoja muuallakin.muuten hyvin järjestetty tapahtuma ja hieno paikka,oon muuten tainnut käydä kattomassa Waspia siä joskus 80/90-luvulla jos muistan oikein?
petepeters

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka Valkeakoski, sympatiat Napapiirille.

Vastaus #151 : 19.11.2011 klo 19:55:39

oon muuten tainnut käydä kattomassa Waspia siä joskus 80/90-luvulla jos muistan oikein?

Ykkösfoorumin aikaan (?) joku oli postannut WASP Huhkolinnassa keikkamainoksen jostain 80-luvulta, joten lienet oikeassa.
Hanhiniemi

Poissa Poissa

Vastaus #152 : 19.11.2011 klo 20:20:59

noh,tiedä niistä paikkojen hyvin käytöstä,oishan pojat voinut niitä sen tusinan tehdä lisää,tosin veskari oli,kuten edellä mainitsinkin,loistava.

myönnetään se boca-bongaus,ei kauheesti tosin vaatinut päättelyä :)
kiitoksia VampUlle hyvästa ja herramiesmäisestä vastuksesta.ainoa miinus annetaan hönöpettereille jotka seisoivat metrin päässä vierasjoukkueen vaihtopenkistä ja vittuilivat pelaajille.olihan siellä katsomopaikkoja muuallakin.muuten hyvin järjestetty tapahtuma ja hieno paikka,oon muuten tainnut käydä kattomassa Waspia siä joskus 80/90-luvulla jos muistan oikein?

Mitä, Boca kyselemässä jotain kaljaan liittyvää ?! Nyt mä oon kyllä kaiken kuullu ;)
lataa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: suomi

Vastaus #153 : 19.11.2011 klo 20:31:16

Tässähän tämä tuli kaikki kerrottua.Kiitos.Miettinyt tässä pääni puhki että mitähän tästä vois raportoida ja pää on tyhjä..vituttaa kun MUN JOUKKUE häviää..se on tämmöselle köyhän miehen versiolle Hjalliksesta unettomia öitä aina kun tulee käkeen.Ei oteta mitään pois PoSalta,hyvä joukkue,mietityttää vain tämä meidän viimeistelytaito,taisin lopettaa kymppiin tolpat,noh selittelyähän tämä vain on ja joka kausi on alkanut samalla lailla,mut vituttaahan tää häviäminen ja vielä alkeellisilla virheillä/pelaamisella.tais jäädä pojilla vähän kotarit-turnaus päälle,kun coast to coastia mentiin,viddu että on hiano olla hommissa tääkin yö,kele.PoSa pelasi hyvin vaikka saatiin Säkki kohtuu hyvin kuriin,mut kavereiden liike oli selkeesti parempaa ja motivointuneempaa kuin meidän "valmiiden voittajien". ehkä olis pitänyt reenta sittenkin pari kertaa porukalla ennen kautta.peukalot ylös PoSalle ja Jokiselle vähän tuuria maalintekoon,tänään laskin 12 laukausta kaverille,2 tais mennä,3 tolppaan,2 ylärimaan,eli semmosta,eikä tässäkään oteta mitään pois posan veskalta.perus melden kauden alku näköjään :)

ps: dumarit oli helvetin hyviä.
tosta vielä sen verran et posalta pois sarjan paras pelaaja Kalle grönlund sekä Jere Juhola + muutama muu...
BOCA TAMPERE

Poissa Poissa

Vastaus #154 : 19.11.2011 klo 20:42:00

Mitä, Boca kyselemässä jotain kaljaan liittyvää ?! Nyt mä oon kyllä kaiken kuullu ;)

Joo,akka kieltänyt tiukan juonnin,niin pakko kysellä bissehommista ;)
BOCA TAMPERE

Poissa Poissa

Vastaus #155 : 19.11.2011 klo 20:46:24

tosta vielä sen verran et posalta pois sarjan paras pelaaja Kalle grönlund sekä Jere Juhola + muutama muu...

tämä selvä,mut kyllähän me se sössittiin huonoon viimeistelyyn.me pidetään kirjaa torjunnoista ja tolpista,niin tais mennä muistaakseni torjunnat 23-48 ja tolpat/rimat 14-8 eli maalintekoa tarttis harjotella.eikä tää siis mitään v#ttuilua poSaa kohti ole.kunhan koitetaan saada oma peli kuntoon.

E: ja kyllä mä ton Kulon ja Jokisen laittaisin skabaan sarjan parhaasta pelaajasta,mitenkään Kallea vähättelemättä ;)
« Viimeksi muokattu: 19.11.2011 klo 21:00:32 kirjoittanut BOCA TAMPERE »
Vilhelmus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Keikyän yritys

Vastaus #156 : 19.11.2011 klo 21:25:45

Taidat olla melkonen futsaltietäjä, kun kaikki sarjan pelaajat on tuttuja jo tässä vaiheessa kautta.
BOCA TAMPERE

Poissa Poissa

Vastaus #157 : 19.11.2011 klo 21:33:07

Taidat olla melkonen futsaltietäjä, kun kaikki sarjan pelaajat on tuttuja jo tässä vaiheessa kautta.

veit sanat suustani..en vaan kehannut sitä edelliseen viestiin laittaa,kun tänään on toi maailman parannuspäivä(krapula-nouseva humala),eli kyllä joka joukkueesta pelimiehiä löytyy..ehkäpä sitten lopputalvesta ollaan viisaampia :)
Mighty

Poissa Poissa

Vastaus #158 : 19.11.2011 klo 22:49:18

PTU - LeKi Futis FS   13-5  (6-1)
linux

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Stadin buliröda, MuSan Salama, Arsenal,Galatasaray

Vastaus #159 : 19.11.2011 klo 23:10:33

Vai hönöpettereille. Olisiko kuitenkin -rille parempi? Olin näyt juuri siinä ja joku yritti sitten minuakin poistaa :D
Olin kuitenkin hiljaa siinä, kun taas toinen (paikallinen) oli se, joka siinä teitä provosoi. No, sama tuo, tuomarit eivät sitten onneksi poistaneet ;)
linux

Poissa Poissa

Vastaus #160 : 19.11.2011 klo 23:14:20

PTU - LeKi Futis FS   13-5  (6-1)

Mitäs katastrofierotuomarit tällä kertaa tekivät?
Mighty

Poissa Poissa

Vastaus #161 : 19.11.2011 klo 23:19:36

Tuomarit tänään ihan ok. Tarkka linja pysyi loppuun asti.
linux

Poissa Poissa

Vastaus #162 : 19.11.2011 klo 23:23:27

Oho. Tais olla ensimmäisiä kertoja noinkin hyvin Sikoniemen kanssa?
BOCA TAMPERE

Poissa Poissa

Vastaus #163 : 19.11.2011 klo 23:24:48

Vai hönöpettereille. Olisiko kuitenkin -rille parempi? Olin näyt juuri siinä ja joku yritti sitten minuakin poistaa :D
Olin kuitenkin hiljaa siinä, kun taas toinen (paikallinen) oli se, joka siinä teitä provosoi. No, sama tuo, tuomarit eivät sitten onneksi poistaneet

hää..nimimerkki linux bongattu :)
joo,oikeassa olit,yks niitä puupäitä tais vaan olla kun se toinen vanhempi "herrasmies" ei saanut enää sanaa suustaan.muuten hyvät dumarit mut pois noi lasoli-penat joukkueiden alueelta,jossei kuulu joukkueesen,kuten meillä :)
pataheart

Poissa Poissa

Vastaus #164 : 19.11.2011 klo 23:26:48

Juu samaa mieltä kyllä, eli tuskinpa ko. henkilö kaikkia vastustajien pelaajia vielä ainakaan niin hyvin tuntee, että voi mennä sanomaan ketä on koko sarjan paras pelaaja tällä hetkellä jne. En tiä sit muista, mutta mielestäni PoSan paras pelaaja tällä hetkellä selkeesti Toni Nevanranta ja PTU:ssa Petu Nieminen. LeKin pelejä nähny ny jo pariki ja siält porukast ny ei kyl ainakaa sarjan parasta pelaajaa löydy. Muist porukoista ei sit minkää näköst hajua et ketä on pelannu ja millai jne.
BOCA TAMPERE

Poissa Poissa

Vastaus #165 : 19.11.2011 klo 23:31:39

oho.eli oliko linja porilainen(futis-säännöt eli saa vedellä surutta sukille,no mercy)vai muualla Suomessa käytetty futsal-säännöstö joka eroaa huomattavasti futis-säännöistä.tosin eilen huittisissa olleet tiljander ja jonkkari olivat kyllä hyviä-tää alkaa tää sikoniemi jo perkele pelottaan puheitten perusteella :)

nimimerkillä:tervetuloa musa2:n sukille vetelijät tampereelle,posa ja vampu olivatkin sitten perinteisiä futsalin koodistoon kuuluvia herrasmiesnippuja.
« Viimeksi muokattu: 19.11.2011 klo 23:39:13 kirjoittanut BOCA TAMPERE »
linux

Poissa Poissa

Vastaus #166 : 19.11.2011 klo 23:40:14

oho.eli oliko linja porilainen

Ei ollut, vaan linja oli täysin nakkilalainen :)
« Viimeksi muokattu: 19.11.2011 klo 23:43:36 kirjoittanut linux »
linux

Poissa Poissa

Vastaus #167 : 19.11.2011 klo 23:41:18

hää..nimimerkki linux bongattu :)
joo,oikeassa olit,yks niitä puupäitä tais vaan olla kun se toinen vanhempi "herrasmies" ei saanut enää sanaa suustaan.muuten hyvät dumarit mut pois noi lasoli-penat joukkueiden alueelta,jossei kuulu joukkueesen,kuten meillä :)

Juu, mää olin vaan siinä kattelemassa Melodyn komeita maaleja :)
BOCA TAMPERE

Poissa Poissa

Vastaus #168 : 19.11.2011 klo 23:44:33

Ei ollut, vaan linja oli täysin nakkilalainen :)

asia pihvi,eiku nakki tai jotain.kiitos infosta.siitä samaa mieltä pataheartin(vaihda nimimerkkiä tai vaihda jatkoajalle,bänniä kendoyanareille)että niemisen petua odotan oikein mielenkiinnolla huomenna treelle,kaveri on kyllä pelimies,aina tykännyt juniorin asenteesta ja pelityylistä.
BOCA TAMPERE

Poissa Poissa

Vastaus #169 : 19.11.2011 klo 23:45:28

Juu, mää olin vaan siinä kattelemassa Melodyn komeita maaleja :)

kiits :)
linux

Poissa Poissa

Vastaus #170 : 19.11.2011 klo 23:52:30

asia pihvi,eiku nakki tai jotain.kiitos infosta.siitä samaa mieltä pataheartin(vaihda nimimerkkiä tai vaihda jatkoajalle,bänniä kendoyanareille)että niemisen petua odotan oikein mielenkiinnolla huomenna treelle,kaveri on kyllä pelimies,aina tykännyt juniorin asenteesta ja pelityylistä.

Petuhan oli tänäänkin yksi kentän parhaista. Vielä lopuks antoi jonkun tipsin mulle ja sikoniemelle pelin jälkeen :D
linux

Poissa Poissa

Vastaus #171 : 19.11.2011 klo 23:58:44

Huomiset matsit PoSa-VampU ja Melody-PTU
linux

Poissa Poissa

Vastaus #172 : 20.11.2011 klo 04:41:34

Tähän on pakko kommentoida sen verran, että tuskin mikään joukkue saa aina kaikkia parhaitaan jalkeille. Olin kyllä sinänsä positiivisesti yllättynyt sen pelin tuloksesta.
VEIjari

Poissa Poissa

Vastaus #173 : 20.11.2011 klo 05:22:50

.
« Viimeksi muokattu: 20.11.2011 klo 12:30:43 kirjoittanut VEIjari »
linux

Poissa Poissa

Vastaus #174 : 20.11.2011 klo 19:48:23

PoSa-VampU 5-5

Sivuja: 1 ... 6 [7] 8 ... 20

Siirry: