lennaart
Poissa
|
 |
Vastaus #75 : 18.12.2010 klo 14:04:28 |
|
Huomenna on sitten kärkikamppailu Maalahdessa, kun paikallinen Södervalla BK kohtaa FC Seinäjoen. Voitolla Mustat Kissat ottaisi jo melkoisen kaulan sarjakakkoseen ja vahvan kiinnityksen lohkovoittoon, mutta tappiolla Södervalla kuroisi piste-eron käytännössä umpeen. Jännää nähdä kuinka käy. Seinäjoen pojilla ainakin on jo löysät housuissa ja perhosia vatsassa. Voi olla, että nähdään kunnon huutofutsalia.  Alustasta ainakin on etua kotijoukkueelle. Vihreä minigolfrata tulee lähinnä mieleen tuosta kentästä, joka on aika pitkä mutta helvetin kapea. Olkaas vieraat tarkkana että toimitsijasedät muistaa hoitaa kellotuksen oikein.
|
|
|
|
lennaart
Poissa
|
 |
Vastaus #76 : 18.12.2010 klo 14:06:42 |
|
Panssarivaunu jyräsi Sisu-Pallon yli maalein 10-5 (4-1). Tämän kauden kolmen ottelun maaliero otteluista on Pansarvagnin hyväksi 28-13. Hyvä päätös syyskaudelle, kun kaksi viimeistä ottelua voitettiin.
|
|
|
|
Izvan
Poissa
Suosikkijoukkue: Mörrit
|
 |
Vastaus #77 : 18.12.2010 klo 19:32:52 |
|
Ruutupaidat/2-Luja 20-1 (9-0)Ei mitään lisättävää...tulos kertoo ihan kaiken 
|
|
|
|
sali
Poissa
|
 |
Vastaus #78 : 19.12.2010 klo 06:34:54 |
|
Ihan tuon yläpuolen tuloksen kannustamana ajattelin tulla tänne vittuilemaan,ihan vaan sen takia koska oon kännis paljon mukavampi.Eli Södervalla vai mikä se ny oli-Svarta Katten(vittu että toi nimi vituttaa teitä)kärkikamppailu idrottvägenillä 2-9(ruotsi lukiossa 9,ei hajuakaa menikö oikein)..Morjens,mä tykkään minigolfista iha mahottomasti mutta talvella malaxis se ei oikein toimi.Mä meen nyt nukkuun,ei ollu mahollista aikasemmin ku omituinen väijy mua konekivääri kädes.Kaikki jotka tuntee omituisen ni voi vaan kuvitella.
|
|
|
|
Seitenkasi
Poissa
|
 |
Vastaus #79 : 19.12.2010 klo 10:34:05 |
|
Ihan tuon yläpuolen tuloksen kannustamana ajattelin tulla tänne vittuilemaan,ihan vaan sen takia koska oon kännis paljon mukavampi.Eli Södervalla vai mikä se ny oli-Svarta Katten(vittu että toi nimi vituttaa teitä)kärkikamppailu idrottvägenillä 2-9(ruotsi lukiossa 9,ei hajuakaa menikö oikein)..Morjens,mä tykkään minigolfista iha mahottomasti mutta talvella malaxis se ei oikein toimi.Mä meen nyt nukkuun,ei ollu mahollista aikasemmin ku omituinen väijy mua konekivääri kädes.Kaikki jotka tuntee omituisen ni voi vaan kuvitella.
Otetaanpa talteen, niin voidaan tarkastella tätä myöhemminkin. 
|
|
|
|
napper
Poissa
Suosikkijoukkue: The Villans
|
 |
Vastaus #80 : 19.12.2010 klo 11:54:30 |
|
No nyt! 
|
|
|
|
dhfc
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool, Kelta-Musta ja junnujoukkueet
|
 |
Vastaus #81 : 20.12.2010 klo 17:22:54 |
|
APV-Sisu-Pallo 7-6. Sisulaaset johti pahimmillaan jo 3-6 jossain toka jakson puolivälissä, mutta kotijoukkue sai lopussa hurmoksen päälle ja kiri väkisin rinnalle ja ohi. Näissä peleissä on kyllä totutusti tunnetta ja latausta riittäny.. niinku joku derby olis kyseessä. Pelin taso oli kyllä melkoista kuraa tälle tasolle..
|
|
|
|
sukkasmurffi
Poissa
Suosikkijoukkue: FCZ, NUFC, Valencia
|
 |
Vastaus #82 : 21.12.2010 klo 09:54:49 |
|
Bänniä!!!!
|
|
|
|
Decarol
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomifutis
|
 |
Vastaus #83 : 07.01.2011 klo 11:15:42 |
|
SJK on kieltänyt pelaajiaan pelaamasta futsalia enää tällä kaudella, joten FC Seinäjoen vahvuudesta tipahtaa neljä kappaletta pelaajia.
|
|
|
|
Dorrian
Poissa
Suosikkijoukkue: Seinäjoen Jalkapallokerho
|
 |
Vastaus #84 : 08.01.2011 klo 23:33:40 |
|
SJK on kieltänyt pelaajiaan pelaamasta futsalia enää tällä kaudella, joten FC Seinäjoen vahvuudesta tipahtaa neljä kappaletta pelaajia.
Kujala, Rauhala, Niemi ja kuka vittu?
|
|
|
|
Damme72
Poissa
Suosikkijoukkue: MUSTAT KISSAT FOR EVER!!!
|
 |
Vastaus #85 : 09.01.2011 klo 04:29:18 |
|
Niin, kuka "Vittu"  =D Ainut joka oli näistä mun kans katsomos, oli Puuha!!! No, kuitenki... vakuuttavaa puuhastelua ja pinnat jäi! Yleisön tuelle, täys KYMPPI  Vai.....
|
|
|
|
Hudehuu
Poissa
|
 |
Vastaus #86 : 09.01.2011 klo 23:31:46 |
|
Luultavastihan tämä tarkoittaa vaan enemmän vastuuta Isolle Kissalle ja sitäkin varmempaa nousua.
|
|
|
|
firehood
Poissa
Suosikkijoukkue: motala
|
 |
Vastaus #87 : 10.01.2011 klo 00:28:19 |
|
Mitään käryä mistään suunnasta F.F.T - ABC Pansarvagn -pelin vierasjoukkueen luovutuksesta ja siitä seuraavasta mahdollisesta sarjasta sulkemisesta? Virallisten sääntöjenhän mukaan näyttäisi että ei sallita ainoatakaan luovutusta, mutta asian muuttaa se jos piirillä oli kakkosdivaria koskeva joku oma pykälä luovtuksille.
Perättömiä huhuja ja osatotuuksia vaiko laiskojen mönkäänmennyt laskelmointi joka kostautui?
|
|
|
|
napper
Poissa
Suosikkijoukkue: The Villans
|
 |
Vastaus #88 : 10.01.2011 klo 10:34:17 |
|
Niin, kuka "Vittu"  =D Ainut joka oli näistä mun kans katsomos, oli Puuha!!! No, kuitenki... vakuuttavaa puuhastelua ja pinnat jäi! Yleisön tuelle, täys KYMPPI  Vai..... Korkki kiinni!
|
|
|
|
Decarol
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomifutis
|
 |
Vastaus #89 : 10.01.2011 klo 11:52:53 |
|
Asunmaa. Toki uusimman tiedon mukaan janarit saavatkin pelata joitain pelejä.
|
|
|
|
Jamess
Poissa
|
 |
Vastaus #90 : 10.01.2011 klo 20:39:20 |
|
Piiristä tullu mailia, että Vaasan kakkonen yhdistetään ens vuodeks keski-pohjanmaan kakkosen kanssa... Mitenkähän ne joukkueet sinne valitaan vai pääseekö kaikki mukaan, jotka säilyttää tänä talvena sarjapaikkansa..
|
|
|
|
Player
Poissa
|
 |
Vastaus #91 : 10.01.2011 klo 23:18:56 |
|
Mitään käryä mistään suunnasta F.F.T - ABC Pansarvagn -pelin vierasjoukkueen luovutuksesta ja siitä seuraavasta mahdollisesta sarjasta sulkemisesta? Virallisten sääntöjenhän mukaan näyttäisi että ei sallita ainoatakaan luovutusta, mutta asian muuttaa se jos piirillä oli kakkosdivaria koskeva joku oma pykälä luovtuksille.
Perättömiä huhuja ja osatotuuksia vaiko laiskojen mönkäänmennyt laskelmointi joka kostautui?
Tässä ote Suomen Palloliiton Futsalin kilpailumääräyksistä: 21. Joukkueiden luovutuksia ja keskeytyksiä ei sallita liiton kilpailuissa eikä piirihallituksen erikseen päättämissä piirin sarjoissa.http://www.futsal.fi/mp/db/file_library/x/IMG/19499/file/futsalinkilpailumaaraykset2009-2010.pdfTässä ote Vaasan Piirin Futsalin kilpailumääräyksistä: Yleisesti noudatetaan Futsalsääntöjä. Alla tarkennuksia sääntöihin, joita noudatetaan Vaasan piirin järjestämissä Futsal-sarjoissa kaudella 2010-2011. Miesten II div täysin liiton sarjojen mukaan.[/u][/b] http://www.vaasa.palloliitto.fi/?id=67Eli jos kyseessä oli luovutus, kuten luotettavista lähteistä kuuluu...eihän tässä ole mitään epäselvää... Vai???
|
|
|
|
dhfc
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool, Kelta-Musta ja junnujoukkueet
|
 |
Vastaus #92 : 10.01.2011 klo 23:27:25 |
|
Piiristä tullu mailia, että Vaasan kakkonen yhdistetään ens vuodeks keski-pohjanmaan kakkosen kanssa... Mitenkähän ne joukkueet sinne valitaan vai pääseekö kaikki mukaan, jotka säilyttää tänä talvena sarjapaikkansa..
Jos näin on (pitää mailit lukia kans!), niin en edes ihmettele abc:n luovutusta... jääpähän "pitkät" matkat väliin jatkossa.. Ei tartte ajella edes niinkään kauas kuin Alavudelle reilun viikon päästä...Ja on tosiaan mielenkiintoinen tuo mahdollinen yhdistyminen Keski-Pohjanmaan kanssa. Taso sarjassa varmasti noussee entisestään, mutta joukkuemäärä on sitten toinen juttu. Tällä tietoa JOPA pari porukkaa olis tulossa tähän uuteen sarjaan K-P:n alueelta. Jos näin on, kannattaako koko yhdistyminen parin porukan takia?
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.01.2011 klo 23:50:12 kirjoittanut dhfc »
|
|
|
|
|
lennaart
Poissa
|
 |
Vastaus #93 : 11.01.2011 klo 01:17:20 |
|
Tietääkseni Panssarivaunulla on tulevana lauantaina kotiottelu Lujaa vastaan. Huhut kannattaa jättää omaan arvoonsa.
|
|
|
|
Kikka3
Poissa
|
 |
Vastaus #94 : 11.01.2011 klo 17:35:55 |
|
Kyllä se on mielestäni vähintäänkin reilua, että pojat saavat pelata kauden rauhassa loppuun, kun ovat kerran tästä kaudesta maksaneet. Nollataan pisteet sitten vasta, kun sarja on päättynyt. Eivät kyllä peliensä puolesta tätä ansaitsisi, mutta jos kerran säännöt/määräykset näin sanoo niin ei asiassa pitäisi olla mitään epäselvää.
|
|
|
|
lennaart
Poissa
|
 |
Vastaus #95 : 11.01.2011 klo 18:40:28 |
|
Onkos nyt mikään virallinen taho vahvistanut luovutusvoittoa vai onko kyse ainoastaan ottelusiirrosta? Mitäs vikaa panssarivaunujen pelissä on ollut, jos saan kysyä? Paljon maaleja, vauhtia ja vaarallisia tilanteita rallyfutsalin hengessä. 
|
|
|
|
Kikka3
Poissa
|
 |
Vastaus #96 : 11.01.2011 klo 19:33:34 |
|
Ei kai kukaan täällä ole teidän peliä huonoksi haukkunut..
|
|
|
|
Player
Poissa
|
 |
Vastaus #97 : 11.01.2011 klo 23:48:56 |
|
Onkos nyt mikään virallinen taho vahvistanut luovutusvoittoa vai onko kyse ainoastaan ottelusiirrosta? Mitäs vikaa panssarivaunujen pelissä on ollut, jos saan kysyä? Paljon maaleja, vauhtia ja vaarallisia tilanteita rallyfutsalin hengessä.  Tieto luovutuksesta on kuultu erotuomarikerhon tuomarilta, mitään virallista, pallopiirin vahvistamaa tietoa asiasta ei ole... Pelillisesti minulla ei ole mitään moitittavaa Panssavagenin otteissa. Kyse on nyt siitä, että jos F.F.T. ei ole suostunut siirtämään otteluohjelman mukaista LA 8.1. klo.16.00 ottelua ja Panssarvagen ei ollut saanut sinne joukkuetta kasaan, on kyseessä luovutus, joka samalla sarjan sääntöjen mukaan tarkoittaa sarjasta luopumista... Kertaalleen luovutettua ottelua ei käsittääkseni voida uudelleen sopia pelattavaksi. Kaikilla joukkueilla on samat säännöt, oikeudet ja velvollisuudet, jotka ovat olleet tiedossa ja luettavissa netistä ennen sarjakauden alkua Vaasan piirin sivuilta. Harmillisia juttuja tällaiset...samanlainen tilanne voi tulla eteen millekkä tahansa joukkueelle joskus. Mutta, jos näin on tapahtunut, niin säännöt on sääntöjä...
|
|
|
|
Tilanteen Herra
Poissa
Suosikkijoukkue: Seinäjoen Sisu, Ilves ja Manchester United
|
 |
Vastaus #98 : 14.01.2011 klo 00:11:10 |
|
Si-Pa - FFT 6-4 ( 4-0) tiukan väännön jälkeen. 
|
|
|
|
firehood
Poissa
Suosikkijoukkue: motala
|
 |
Vastaus #99 : 14.01.2011 klo 11:56:59 |
|
Tieto luovutuksesta on kuultu erotuomarikerhon tuomarilta, mitään virallista, pallopiirin vahvistamaa tietoa asiasta ei ole... Pelillisesti minulla ei ole mitään moitittavaa Panssavagenin otteissa. Kyse on nyt siitä, että jos F.F.T. ei ole suostunut siirtämään otteluohjelman mukaista LA 8.1. klo.16.00 ottelua ja Panssarvagen ei ollut saanut sinne joukkuetta kasaan, on kyseessä luovutus, joka samalla sarjan sääntöjen mukaan tarkoittaa sarjasta luopumista... Kertaalleen luovutettua ottelua ei käsittääkseni voida uudelleen sopia pelattavaksi. Kaikilla joukkueilla on samat säännöt, oikeudet ja velvollisuudet, jotka ovat olleet tiedossa ja luettavissa netistä ennen sarjakauden alkua Vaasan piirin sivuilta.
Harmillisia juttuja tällaiset...samanlainen tilanne voi tulla eteen millekkä tahansa joukkueelle joskus. Mutta, jos näin on tapahtunut, niin säännöt on sääntöjä...
Tieto: Peli on siirretty, ei luovutettu.
|
|
|
|
|
|